Bäst och billigast?! Din favorit sexbutik

  • Thread starter Trauma - stängd på egen begäran
  • Startdatum
T

Trauma - stängd på egen begäran

Gäst
Tycker jag hittar hundratals svenska sexbutiker butiker på internet... svårt att hitta bäst pris och så, och all man man ju iten söäkert lita på.

Vilken är din bästa sexbutik på internet?!
 
Last edited:

sunezump

Medlem
Kön
Man
tycker jag hittar hudratals svenska sex shop butiker på internet... svårt att hitta bäst prist och så, och all man man ju iten söäkert lita på.

Vilken är din bästa sexshop på internet?!

http://www.adameva.se/

De få gånger jag har handlat har jag gjort det på adam o eva. det har fungerat bra för de skickar diskret och inte en massa reklam per brev efter din beställning..;)
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Nu har jag visserligen inte handlat leksaker på nätet själv, men det känns som om det vore schysst att nämna Lastbryggan i det här sammanhanget. Det är ändå de som sponsrar det här fantastiska forumet...

http://www.lastbryggan.se
 
K

kudden [regler!!!]

Gäst
tycker jag hittar hudratals svenska sex shop butiker på internet... svårt att hitta bäst prist och så, och all man man ju iten söäkert lita på.

Vilken är din bästa sexshop på internet?!

Den bästa e-butiken jag handlat från är intimprylar.se
Det är en nystartad butik med oerhört bra service och
även bra priser.
De har inte det största sortimentet på marknaden, men
de har ett trevligt sortiment för både killar och tjejer och
dom levererar snabbt och mycket diskret. Dom är även
väldigt måna om sina kunder - Om det är något som man
skulle vilja köpa som dom inte har i sin e-butik, så kan
dom ta hem en sån produkt ändå. I alla fall fixade dom
en pryl till mig...;) Stort PLUS till denna seriösa butik!!!

Ha de så bra och lycka till mer dina inköp!
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Jag handlar från Lastbryggan, snabbt enkelt och diskret. Precis som jag vill ha det. :)
 

myskhin

Ny medlem
Kön
Man
lovade ju att återkomma. Det gick mycket bra med min beställning från erotikum.se:)Vad gäller priser så har jag inte sett någon större skillnad någon annanstans, kan tyvärr inte säga något om kvaliteten som jämförelse. Men det jag fick hem är jag nöjd med:oops:
 
Toppen