Bästa författare...Obs ingen novell

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
:love: och ett enormt stort tack för det! Jag känner mej djupt hedrad...och lovar att återkomma med mer läsning!
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Den som inte tänder på misswet och Snäckan är förmodligen redan död...;);):p:p:):)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jenni och magistern är mina favoriter.

kunde inte sagt det bättre sj..
Men RED
samt misswet, hheejjee

ja det finns gott om noveller som får min puls att ÖKA...

dessutom ska jag ta tag i mitt egna skrivande
tyvärr ha Red lämnat även mig, min sidkicker i mångt & mycket

hon e vääldigt på bla att rätta min hemska svenska...

/doc
 

Göte Borgare

Medlem
Kön
Man
Vilka är era favoriter, Manlig/Kvinnlig?

Mina är Göte Borgare och misswet

All heder åt dom!!!:)

Tackar allra ödmjukast. Niger och bockar om vartannat.
Just nu går skrivandet väldigt trögt, men jag hoppas väl på att få fram något så småningom. :cool:
 

dips

Medlem
Kön
Man
:)ALL heder åt ALLA som skriver små noveller!!! Det pirrar så gött i scrotum när man får läsa! Stå på och skriv - jag läser!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Vilken tur för mig att mitt tidigare inlägg om vilka jag tyckte vara de bästa författarna här på forum blev borttaget:cool:

Nu kan jag jag göra ett nytt inlägg och då utser jag Pumps Lover och misswet som mina favoriter;)
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Vilken tur för mig att mitt tidigare inlägg om vilka jag tyckte vara de bästa författarna här på forum blev borttaget:cool:

Nu kan jag jag göra ett nytt inlägg och då utser jag Pumps Lover och misswet som mina favoriter;)

Snäckan, jag tackar får en liten klump i halsen nästan. Det gör mig lycklig att mina ord gör sådant intryck på dig.

För min del finns det massor av vinnare här...
Men för att välja två favoriter så här... så blir det misswet och Göte Borgare.
Keep up the good work. I know I will...
/Pumps
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
:)ALL heder åt ALLA som skriver små noveller!!! Det pirrar så gött i scrotum när man får läsa! Stå på och skriv - jag läser!


:D Undrar hur många det är här som vet var det betyder? :D

Om ni vill kan jg redada ut begreppen åt er.

Challes latinskola

Scrotum = Pungen
Penis = Snoppen

vill ni lära er mer rekommenderas privatkurser hos undertecknad.

/Challe
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
:)ALL heder åt ALLA som skriver små noveller!!! Det pirrar så gött i scrotum när man får läsa! Stå på och skriv - jag läser!


:D Undrar hur många det är här som vet var det betyder? :D

Om ni vill kan jg redada ut begreppen åt er.

Challes latinskola

Scrotum = Pungen
Penis = Snoppen

vill ni lära er mer rekommenderas privatkurser hos undertecknad.

/Challe

Jag måste erkänna att jag är mer intresserad av corporum cavernosa som i sin tur leder till att penis utvecklar sig till phallos:oops:
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
:)ALL heder åt ALLA som skriver små noveller!!! Det pirrar så gött i scrotum när man får läsa! Stå på och skriv - jag läser!


:D Undrar hur många det är här som vet var det betyder? :D

Om ni vill kan jg redada ut begreppen åt er.

Challes latinskola

Scrotum = Pungen
Penis = Snoppen

vill ni lära er mer rekommenderas privatkurser hos undertecknad.

/Challe

Jag måste erkänna att jag är mer intresserad av corporum cavernosa som i sin tur leder till att penis utvecklar sig till phallos:oops:

Svällkroppar!!! Nästan kinky att vara intresserad av dem. Jag tycker att det som väcker dem, cérebrum, är mer intressant. Många män lägger sitt största fokus på mámma, vilket iofs brukar vara både vackra och trevliga kroppsdelar.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jenni och magistern är mina favoriter.

Får man ändra sig? I så fall byter jag Jenni mot Wilda. Wilda seglar upp som de hetaste skribenten här tycker jag. Det är så sensuellt och precis så där på gränsen så att fantasin kommer igång...
 
Toppen