Bästa Glidmedel?

hejhopp3

Ny medlem
Kön
Man
Hejsan alla glada:cool: Jag undrar vilket glidmedel ni tycker är bäst? Och varför?

Vi använder två som vi tycker är jättebra, ett lite tunnare och ett lite tjockare. Enda nackdelen (för mig) är att det smakar lite bittert.

Vad rekommenderar Niiiiiiiiiiiii:D

Hejhopp/snurrig
 

mammsen

Medlem
Kön
Kvinna
Hejsan alla glada:cool: Jag undrar vilket glidmedel ni tycker är bäst? Och varför?

Vi använder två som vi tycker är jättebra, ett lite tunnare och ett lite tjockare. Enda nackdelen (för mig) är att det smakar lite bittert.

Vad rekommenderar Niiiiiiiiiiiii:D

Hejhopp/snurrig

Hallå!!Det bästa glidm. som finns är Pjur Woman ,silikon baserat och smakar inget.Taesta ni blir inte besvikna.;)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag har testat lite olika. klick från apoteket gillar jag inte. det blir för kladdigt och luktar och smakar inget vidare.

Köpte eros med passionsfrukt för ett tag sedan men tycker att lukten och smaken är för skarp. provade att suga med det på och det var helskumt. Kuk ska smaka kuk och inget annat ;)

Det jag tycker är bäst (till allt utom oralsex) är vanlig barnolja. Det blir mjukt och lent och luktar inget. Kan dock ge lite fläckar på lakanen men annars är det toppen.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
undvik att använda silikonbaserade glidmedel i & på musen, silikon har en uttorkade effekt...
Pjur Woman är en av dem..
lycka till!
vattenbaserat är klart bäst för den regionen.
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
undvik att använda silikonbaserade glidmedel i & på musen, silikon har en uttorkade effekt...
Pjur Woman är en av dem..
lycka till!
vattenbaserat är klart bäst för den regionen.

jag håller inte alls med, faktiskt. Är numera ägarinna till det svindyra eros pjur for women. Den luktar inte, smakar inte, kliar inte och svider inte. Alla de sakerna gör exempelvis klick. Dessutom har jag för första gången på bra länge fått bort en irriterad slemhinna som har haft förmågan att svullna upp vid minsta friktion. Så nej, just på mig verkar det inte uttorkande, absolut tvärtom.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
helt rätt...silikonbaserat är toppen!!:)
:p så skönt för Er red & mammsen
jag e pratar bara om egen erfarenhet & vad jag läst, så kör hårt. skulle jag ha rätt
så lovar jag att det 'läker' sen, det vet jag oxå av egen erfarenhet:p
 
Toppen