Bästa glidmedlet?

virtuosen

Medlem
Kön
Man
Jag (vi) har testat diverse glidmedel sedan Katarina Janousch eller vad hon nu heter rekommenderade glidmedel för bättre sex. Javisst blir sex bättre med glidmedel!

Frågan är nu bara vilket glidmedel som kan anses "bäst"...
Vi har egentligen "bara" använt "vattenbaserade" glidmedel, som egentligen är "sockerbaserade".. Dvs. RFSU:s Klick! som säljs på bland annat Apoteket för en billig peng. (Jämfört med sexaffärernas).
Jättebra och säkert glid för lite pengar!!


Siliconbaserade glidmedel (som bland annat finns på/i kondomer) är ju betydligt "bättre" då dessa inte "torkar" som vattenbaserade gör.. Problemet är att siliconbaserade glidmedel inte säljs av apoteket eller i närheten, utan mest av sexshoppar och därtill till ockerpris..

NÅGON som vet var man får tag på silicon-glid för vettiga pengar?
(postorder är nästan uteslutet då grannen som är skvallerkärring brukar rota igenom brevlådan, misstänker jag..)


Oj vad sex blir bättre när man skaffar sig erfarenhet!

Tonåren: spännande men outforskat..

Tjugoårsåldern: Oj vad skoj!, men fortfarande lite osäkert..

Trettio: Hm.. Man börjar bli som en maskin: Gör allt "rätt", vet när man skall "leverera", och allt "går" som på räls.. hehe..

Givetvis så lär man sig och andra genom att diskutera.. Trots att man kanske "kan allt"..
 

Rune

Medlem
Kön
Man
Jag blev också nyfiken på vad du skrev för jag har upplevt samma sak att glidmedlet torkar..
jag spanade på lastbryggan o hittade : Wet Platinum
Flaskan innehåller 25ml o kostar 69:-, kanske inte så super billigt men det e säkert värt sin peng..

___________
Stay hard!
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
jodå, salivet funkar bra annars, bara det att det torkar väldigt fort då man "måste" åter igen slicka :D
Silikon baserat glidmedel har jag märkt fungerar bäst, det torkar inte ut alls men går bra att duscha bort då man är färdig

Originally posted by subway_to_ecstasy

Bästa glidmedlet är väl ändå det egna salivet. Kör stenhårt på det med min partner *myyys*

To heaven and back again
 

virtuosen

Medlem
Kön
Man
Saliv funkar för det mesta bra, men när det gäller "SÄKER" sex, så skall ju inga kroppsvätskor överföras, så mannens saliv på kvinnliga organen borde ses som en "risk"..

Man måste alltså "köpa" silikon-glidmedel för att ha "skoj hela kvällen"????

Oj vad sex blir bättre när man skaffar sig erfarenhet!

Tonåren: spännande men outforskat..

Tjugoårsåldern: Oj vad skoj!, men fortfarande lite osäkert..

Trettio: Hm.. Man börjar bli som en maskin: Gör allt "rätt", vet när man skall "leverera", och allt "går" som på räls.. hehe..

Givetvis så lär man sig och andra genom att diskutera.. Trots att man kanske "kan allt"..
 
Toppen