Bästa runket hittills!!

Sarcyn

Medlem
Kön
Man
Hade jag nyss :p

Ok, vissa av er tycker säkert att det här är helt sepe, men med tanke på den annars ganska toleranta nivån på detta forumet ska det nog gå igenom. Först av allt hoppas jag att ni orkar ta er igenom all denna text. Och sedan måste jag säga att ja, min mamma glömde lära mig att man inte ska leka med maten.

Jag jobbar på ett bageri, och varje dag slängs det hur mycket som helst, pga överbak och annat. En gång när jag stod och väntade, och hade allmänt lite att göra, hade jag hamnat vid en container full med skräp-bröd. Vårt bageri tillverkar en stor, tjock och rund limpa, ser ut ungefär som en boll, vilken är rätt degig som nybakt. Detta skräp hade precis kommit ner, så alla bröden var i stort sett ugnsvarma. Tråkigt som jag hade så började jag gegga med grejjerna, och mitt i allt... så kom jag att tänka på hur härligt likt det var en fitta inne i det varma brödet. :p Visst fan kunde det vara värt att ta hem en limpa att ha och gegga med hemma också, tänkte jag. Det blev inte av den dagen, men väl några dagar senare, vilket alltså var nu idag. Så när jag kom hem körde jag in brödet i micron för att få tillbaks den där härliga fittemperaturen igen, men råkade värma den lite väl mycket, så jag fick varva med frys. Under tiden var det bara att göra det gamla vanliga här vid ona. :) När jag väl lyckats få perfekt temp grävde jag ett hål i limpan, precis lite mindre än min kuk (jag underskattade visst min egen storlek :p). Sen slängde jag ner brödet i en plastpåse, så att det inte skulle gegga med omgivningen för mycket, och fyllde därefter hålet med matolja. Resten av storyn kan ni nog ana själva ;)

Hur som helst, det mest fantastiska med mitt roliga lilla upptåg var hur otroligt skönt detta var! Det lyckades långt, långt över förväntan, så nu rekommenderar jag alla er andra att prova och slänga in en kommentar här :p Även ni som inte kommer testa (typ tjejer..) - skriv! Ha det fint så länge, skriver mer när jag kommit på nåt nytt skoj!
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Det var ju tur att du inte gjorde det på jobbet :D
Men hur var ingridienserna för fittan?
Degen kan inte ha varit så kladdig...

Jag hade faktiskt ett riktigt skönt runk igår.
Jag var så där härligt obeskrivligt kåt utan att veta varför.
Hade ju visserligen inte runkat på en vecka.
Men så kåt som jag var igår var jag inte när jag onanerade under en vecka utan orgasm...
 
Toppen