Bästa runkstunden

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Det finns många bra varianter på runkstund beroende på humör och omständigheter. Men jag slår ett slag för porrbiorunk. Att titta på schyst porr där härliga brudar får ordentligt med kuk i den (lite surrealistiska) miljön är rejält upphetsande! :D Man runkar öppet och man kan få sällskap av andra som tar fram sina kukar och njuter sida vid sida. Alla är ju där i samma ärende och kåtheten smittar liksom av sig. Att man hör och ser porr runt om gör ju inte upphetsningen sämre. :p Jag brukar ha på en kukring för att få extra hård och känslig kuk och så glidmedel så att man kan njuta ordentligt.
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej Gmannen, hej Stellan!
Det har ju blivit några fina runkstunder under årens lopp, men jag måste nog hålla med Stellan - att runka ihop på p bio med andra som helt enkelt tar fram kuken och runkar med en samtidigt som man kollar porr är en skön känsla. Antingen i soffan på Haga Video eller i dubbelbås på US Video.
Kukring och silikonglidmedel hjälper till att få stunden ännu mer njutbar. Att sedan kolla in ngn annans sprut - då har man nått högre höjder!:D
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det finns ju olika slags runkstunder.

När jag var yngre runkade jag ofta på toaletten, till någon porrtidning, och sprutade i handfatet.

Ibland sitter man framför datorn och runkar till något skönt filmklipp på nätet.

Andra gånger sitter man framför TV:n och runkar till någon porrfilm på Canal+ eller TV1000.

Men det bästa är när man tar sig tid att runka. Jag brukar klä av mig naken, sitta i fåtöljen och se porr på DVD. Samtidigt använder jag någon av mina fleshlights. Jag brukar göra korta pauser när jag är nära. Man vill ju dra ut på det sköna. Brukar hålla på en halvtimme eller mer innan jag sprutar, då kommer det en rejäl sats.
 

martin2500

Medlem
Kön
Man
kan faktiskt instämma i alla tidagare inlägg...

Alla sköna på sitt sätt. Första gången jag använde fleshlighten så var det jävligt skönt men nu är man mer van...

Men just att runka öppet ihop med andra är ju jävligt upphetsande..kanske får man även hjälp/hjälpa till...:)
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är väl när man fått tillfälle att vara själv hemma och ostörd ett tag att få söka upp något härligt snuskigt på nätet och bara få ge sig hän åt det man mest tänder på för stunden:p!
Blir att man sitter nästan näck och tar god tid på sig. Det är nogde bästa stunderna. Så när man blir avrunkad av frun med då förtåss..mmm..
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Blev en skön stund med min fru i morses hon sög mig en stund och runkade mig sedan länge och skönt. Hade givetvis smekt och slickat henne först..jämlikt skall det vara ;)!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Det är häftigt att chatta samtidigt som jag runkar - helst samtal i telefon men MSN eller chatforum funkar också.
Cam, så man kan kolla på andras kukar samtidigt som man pratar är kanon.

Runka ihop irl är inte fel det heller - lite svårt att hitta lekkamrater bara...

/ I
 

Hopzan

Medlem
Kön
Kvinna
Skönast brukar vara då man vaknar på morgonen och känner ett bultande sug som man bara måste åtgärda...:p
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Tycker det är väldigt skönt att prata i telefon på fritt forum då jag runkar. Har sköna erfarenheter av detta både med tjejer och killar. Så skönt att hetsa varandra mot orgasm och att höra varandra komma. Gärna lite eftersnack också.
 
R

Rollo1

Gäst
Alla runk är sköna.

Speciella tillfällen är när man får egentid och kan dra ut på det, grisa med olja och ibland något litet i rumpan samtidigt :p
 
Toppen