Bästa sommarrunken (killar och tjejer!)

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Hej alla ni med XX- och XY-kromosomer!

Vet ni redan nu vad som varit bästa sommarrunken, onanistunden, leken?

Min bästa ensamrunk vet jag i alla fall redan nu fastän sommaren inte är slut:

I en fjällsjö i Norrland, 13 grader i vattnet. Solsken, inga (!) mygg.

Jag klev ut i vattnet, apparaten och pungen krympte till ett russins storlek kändes det som - kallt som f-n. När jag vant mig blev jag kåt ensam som jag var med sjön och fjälltoppar runtomkring. Vattnet var klart och brytningen förstorade min kuk så att den såg ett antal nummer större ut än vanligt. Jag frös och runkade kuken stenhård, fantiserade om kvinnor jag träffat eller skulle vilja träffa, om knull och olika gånger jag runkat. Kuken svällde, blev större och hårdare. Så sprutade jag en stor sats ut i vattet - klibbiga långa trådar som svävade iväg i den svaga strömmen. Det gick lääänge, men efter de första spruten som var kraftiga, \\\"torrpumpade\\\" jag bara. Skönt var det i alla fall.

Tilläggas kan att jag är en smula förkyld nu, men det var det värt :)

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Allvarligt - är det bara jag som haftdet skönt eller? :)

fenomen77

Ny medlem
Kön
Man
Nej då jag med *ler* Var ute nu i lördags o gick en runda på ett motionspår. Efter ett tag när man gått så blev jag så underbart kåt av alla fina tuttar man såg. Så jag sprang in i en buske o börja runka länge, var riktigt skönt. efter ca 5 min så kom jag en sån stor sats så var nog första gången jag kom så mycket.

kåt kille

anagram

Medlem
Kön
Man
Efter att inte runkat på några dagar tog jag in på en camping. Det var mixat herr och damduschrum och jag gick ditt för att duscha. Drog av mig kläderna och blottade mitt rakade packet, ställer mig i ett duschbås och drar på varmvattnet. Det tar inte lång tid innan kuken ställer sig och jag står där i min prakt och runkar. Känslan av att det på andra sidan av mitt enkla tygdrpaeri gick både kvinnor och män, nakna, vart för mycket och jag sprutade massiva mängder mycket fort. Jag kom av mig lite och "vaknade" till liv några sekunder senare. När jag kom ut ur duschen hade kuken lagt sig men inte fullt ut. Jag hade tydligen gett ifrån mig ett ljudligt stön då jag kom. Ett medelålders par som satt i omklädningsrummet hade hört mig och kollade glatt på mig. Innan de skulle gå frågade mannen vad det var för speciellt med min dusch, eftersom det verkade så skönt att duscha där. De båda log, jag log tillbaka och sa "Man gör det till vad man vill".

Toppen