bästa tid för onani

linda_särö

Medlem
Kön
Kvinna
glömde ämnet

Har precis haft en underbar onanistund i sängen kl. 06.30 ( ensam )
för mej e de bäst och skönast att göra det innan jag kliver ur sängen.
nyfiken på om det är fler tjejer/killar som tycker så, eller om det kvittar när det är.
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
personligen om jag måste välja en tidpunkt så tycker jag nog det är skönast med en onanistund på kvällen, men morgonsex är nästan det bästa.
fast o andra sidan onanerar jag ju nu men det är ju inte i sängen:oops:;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
bästa r direkt efter ett hårt gympass lr dylikt, testeron-nivån ligger på topp:p
samt man har umgåtts med en massa svettiga vältränade kvinnor:D
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag tkr det e kanonskönt på morgonen också! Vet inte om det e för att jag brukar vakna med stånd och det e så himla skönt att runka då... skönt att runka alla tider på dygnet iofs! :cool:

Linda, ska vi pröva att vakna tillsammans, o se om vi helst vill onanera eller sätta på varann? Hehe, jag vet va jag vill.... bang-bang :p[}:)]
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
"Any time is a good time";)
Gärna på kvällen precis innan jag lägger mig, somnar så gott efteråt. Även i duschen på morgonen är bra.
Dagen efter vill jag däremot ha riktigt sex, det är det enda som hjälper mot min bakis-kåthet!
 

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
Att vakna mitt i natten och vara kåt efter att ha drömt sköna drömmar är bland det bästa som finns:p
 

sarty

Ny medlem
Kön
Kvinna
Bakiskåta söndagmorgonar är väl allra bäst. Kvällar är också bra så somnar man gott sen :D
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Håller med föregående skrivare. Dock längesen jag var bakis. Men kåta söndagsmorgnar kan jag ha ändå.:D
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
närsomhelst på dygnet är bra för mig men då jag är en kvällsmänniska blir det oftare då:)
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
För mig är den bästa tiden sent på kvällen/natten, man somnar så gott efter ett sprut.
Nämen... va mycket kl är, känns som jag glömt göra nått... ;)
 
C

campbell

Gäst
oj i blan sent på kvällen, men för någonn ag sedan vakna jag onderbart kåt och ett starkt behov av ta hand om mig sjelv, så monga tilfelen och så svart att velja viket som är det bästa
 

Lisa 26

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Bästa tiden är förstås när man är riktigt tänd eller hur.

För min del ofta på morgonen eller när jag vilat lite på dan. Drömmer ofta sexdrömmar precis innan jag skall vakna och då brukar jag vara ganska våt i skrevet. Det underlättar när man pillar lite och smeker skönt....
Lisa
 

Superkingen

Medlem
Kön
Man
Bästa tiden är förstås när man är riktigt tänd eller hur.

För min del ofta på morgonen eller när jag vilat lite på dan. Drömmer ofta sexdrömmar precis innan jag skall vakna och då brukar jag vara ganska våt i skrevet. Det underlättar när man pillar lite och smeker skönt....
Lisa
Håller med här. När man är tänd. Tiden spelar ingen roll
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Tycker nog att alla tillfällen är bra tillfällen...

Ofta sjukt kåt när jag kommer hem från jobbet...så då brukar det vara skönt....eller när man går och lägger sig nybadad och nyrakad i sängen...perfekt avslutning av dagen...!



:D
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
.....en bra tid är om man känner sig stressad eller orolig för något "svårt" man ska göra....då kan det vara gott att runka av sig lite spänning och njuta en stund innan......
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Morgnar, när det vankas sovmorgon, ger de bästa förutsättningarna för en skön onanistund. Mmmm:p
 
Toppen