Bästa/värsta orden ?

Kuken

Medlem
Kön
Man
Jag är väl en av de få som tycker att slida har sin charm antar jag. Kanske för att det inte låter så hårt och fult som fitta, vilket i och för sig också är helt okej. Jag ser ingen koppling till nåt kliniskt faktiskt. Det är mest ett neutralt ord som inte används så mycket, och på så sätt blir det lite speciellt.
För mannens del är det inte mycket annat än kuk som går att använda i sexuella sammanhang. Låter lagom hårt och bra, utan att ha någon speciell "klang"... När jag talar om min egen i ickesexuella sammanhang kan den dock få allsköns tillmälen, såsom "ballen", eller vad som helst.
Ett ord som i rätt sammanhang kan vara lite eggande är stjärt, såsom i "hon har fin stjärt", alltså syftande på hela bakdelen. Låter kanske inte så sexigt, men gulligt på nåt sätt, och ändå lagom sexuellt relaterat. Vad man ska säga när det gäller analsex vete fanken. "Där bak", eller nåt som inte talar om alltför tydligt vad det handlar om antar jag är trevligast.

Ord jag inte gillar är t. ex. pattar. Låter nedlåtande, och dessutom ser jag framför mig en äldre tants hängbröst, hehe.
Mutta är inte heller särskilt kul, även om det funkar i mer slangmässiga konversationer.
Uttrycket "att ha sex" är jävligt trist också tycker jag. Det låter så jävla meningslöst. Som djur som parar sig eller nåt... Jag gillar det romantiska och filmiska "att ligga med varandra/någon", men det är ju knappast nåt som hör hemma i en het situation, utan snarare när man talar om en relation, eller vad man har gjort, eller skulle vilja göra. Har nästan inte hört nån använda det nu för tiden tyvärr. Det är väldigt ömsint och fint tycker jag. :)

Som ni kanske märker är jag inte så mkt för grova ord, utan mer ömsint av mig. ;)
 
Toppen