Bättra er.....

jomari

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Nu tycker jag att ni verkligen måste bättra på nya sidan lite med lite nya funktioner å så.
Gammla sidan tycker jag var bättre och mer funktionsduglig, jag anser att om man gör om sidan så ska man göra det till det bättre.....eller?????
Jag kommer snart att söka mig till nåt annat bra forum istället....bättra er!!!
Designen är iof helt ok...[B)]
 
Kön
Kvinna
Bättra er? Jämfört med förra forumet har väl detta en hel rad nya fuktioner? Krypin, personliga medelanden, personliggästbok etc?

Nåja, det är ju upp till dig om du vill hitta andra ställen att gå till. Jag tycker personligen inte att det är designen eller fuktionerna som gör en bra community utan folket.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Nu tycker jag att ni verkligen måste bättra på nya sidan lite med lite nya funktioner å så.
Gammla sidan tycker jag var bättre och mer funktionsduglig, jag anser att om man gör om sidan så ska man göra det till det bättre.....eller?????
Jag kommer snart att söka mig till nåt annat bra forum istället....bättra er!!!
Designen är iof helt ok...[B)]
Vilka funktioner är det som saknas tycker du då?
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Vilka funktioner är det som saknas tycker du då?

För min del saknar jag
* ny-flaggorna
* möjlighet till att klicka på en viss sida på långa trådar, när man är utanför tråden så att säga
* klickbara länkar i trådarna

Det var nog det jag kom på för stunden. Annars ser det ut att kunna bli ett kanonställe :)
 

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
Jag tycker funktionerna i det nya är helt klart kanon, krypin'et är enligt mig det absolut bästa som har hänt, om man skall jämföra denna mot den förra! :D

Tummen upp för alla som jobbat fram den nya portalen, tack! :)
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Vilka funktioner är det som saknas tycker du då?

För min del saknar jag
* ny-flaggorna
* möjlighet till att klicka på en viss sida på långa trådar, när man är utanför tråden så att säga
* klickbara länkar i trådarna

Det var nog det jag kom på för stunden. Annars ser det ut att kunna bli ett kanonställe :)


Angående klickbara länkar, så finns det en funktion när du skriver som kallas för "insert hyperlink". Använder man den så får man en klickbar länk.

Men jag har en sak att klaga på. Jag brukar doppa in här då och då under dagen. Och då bruka jag minnas vilka som skriver i trådarna sist. När man ör utanför och ser kategorierna (allmänt osv.). Men det stämmer ALDRIG just nu. Fixa det:)
 
L

Lastbryggan

Gäst
Kan väl konstatera att Rominte byggdes på en dag och att onanera.se genomgått en stor förändring där Tobbe lagt ner ett otroligt jobb på att programmera hela plattformen.

Alla vettiga genomförbara funktioner kommer självklart komma med framtiden, bra konstruktiva förslag mottages med tacksamhet och för er som tycker nya forumet suger och inte orkar vänta kan vi bara säga bye bye...

// Mats
 

Dream-boy

Medlem
Kön
Man
Den nya designen är kanonbra. Dock gillar jag inte att den delen av bildskärmen som visar foruminläggen har krymt avsevärt. Jag skulle vilja ha forumet i eget helfönster, men det kanske kan åtgärdas från mitt eget håll med någon inställning eller? (inte så tokdatakunnig :oops:)
 
Toppen