Bättre att runka

Ståfräsen

Medlem
Kön
Man
Varför är det 9 ggr av 10 skönare att runka än att knulla? Har det möjligtvis att göra med att det är i princip helt förutsättningslöst? Har pratat med en del riktiga runkare under de senaste åren som tycker som jag. Noterbart är att vi alla är strighta.

Runka e livet!
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Är väl för att då vet man exakt hur och vad man ska göra för att det ska bli som allra skönast. Någon annan vet ju inte det, förren man haft sex med varandra ett tag, om ens någonsin, och lärt sig det liksom.
 

Ståfräsen

Medlem
Kön
Man
Är väl ev. en del av svaret, men eftersom det under mina första år som verksam inom knullandet var det bästa jag visste, och nu de senaste åren är mer eller mindre skit samma om man inte får kusa på ett år, utan hellre hudar, måste det ju finnas andra svar också. Fan vilken lång mening.

Runka e livet!
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Jag tycker runka och knulla inte ska ställas mot varandra. Båda har sitt berättigande och båda är sköna, men på lite olika sätt. Men som sagt, när man knullar får man ju dessutom träffa folk.
 

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Jag tycker helt tvärtom...Det e ju mycket skönare o ha sex. Kraftigare orgasmer o mycket härligare:) Men alla e vi ju olika sån tur är

Tatuerad buse
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
När man är ung, och börjar knulla, kanske man även söker en annan sorts närhet, som man inbillar sig att man får vid just sex och därför är det så mycket bättre just då? Jag känner åtminstone att det är så i perioder för mig, om jag även saknar någon att krama övht, med eller utan sex, så tycker jag att sexet blir mycket skönare också. Ingen som känner igen?
 
Kön
Man
Lite förvånande att Ni tycker det är skönare att runka än att knulla...

Men det måste väl vara som ni själva skrev. För att det är helt förutsättningslöst och att ni själv styr hela gången...

Fast jag gillar spänningen i att turasom med partnern att komma med nya ideer om hur vi ska knulla. Om jag onanerar så blir det liksom "enformigare" tycker jag. (Fast det kanske blir bättre sen när jag har testat deon som det stod omi någon annan tråd - jag köpte en ny deo för 5 spänn som jag ska tömma just för attkunna fylla på me dolja...)
 

Ståfräsen

Medlem
Kön
Man
Efter att ha stått ute i regn och hagel nu under kvällen, varit på fotboll, så känner jag att efter denna förlust sådan fruktansvärd frustration. Skulle inte vilja att detta gick ut över en helt oskyldig partner. För spruta måste jag. Och det fort. Därför blir det en varm dusch, kukrakning samt ett snabbrunk. Avsluta kvällen framför datorn, en god whiskey samt förhoppningsvis ytterligare ett runk.

Runka e livet!
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Allvarligt... Det är klart att det är skönare att knulla än runka. Men om det gäller att bara få orgasm snabbt är en runk effektivare. Men det finns ju så mycket annat som är skönare när man knullar. (Har hunnit vara både ung och lite mognare och har alltid föredragit knulla framför runka.)
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Kan till viss del hålla med om att det är härligare att runka, mycket beroende på vilket humör man är på. För egen del så älskar jag att knulla med min fru. Vi har kommit in i en period nu, där vi exprimenterar med det mesta. De utlösningar jag fått nu den senaste tiden går inte att jämföra med de jag får när jag runkar, även om jag ibland kan få rejäla sprut även då.

Keep on going!!
 

Ståfräsen

Medlem
Kön
Man
Tro det eller ej, men det har hänt att jag somnat under själva samlaget. Detta har aldrig hänt mig när jag runkat. Kanske ett omen, vad vet jag. Sen tycker jag även att det är skönare att föra in ett finger i sin egen röv under tiden jag runkar än att jag får en tjejs finger under tiden vi knullar. Vet dock ej varför. Lösningen, någon?

Runka e livet!
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by Ståfräsen

Tro det eller ej, men det har hänt att jag somnat under själva samlaget. Detta har aldrig hänt mig när jag runkat. Kanske ett omen, vad vet jag. Sen tycker jag även att det är skönare att föra in ett finger i sin egen röv under tiden jag runkar än att jag får en tjejs finger under tiden vi knullar. Vet dock ej varför. Lösningen, någon?

Runka e livet!

Drick kaffe innan och se till att vara pilsk som en iller. Somna - låter inte som en komplimang till tjejen precis. (Jag skulle faktiskt bli förnärmad om jag råkade ut för att min partner somnade mitt i alltihopa)
 

Ståfräsen

Medlem
Kön
Man
Hon var ganska "bra i steget" efter en blöt utekväll, så hon struntade i det. Tog i och för sig igen det med råge för hennes skull på morgonen efter. Pumpade nog i en timme på ett rejält pissestånd. Sprutet var rejält men en aning missfärgat (i kondom). Sen bar det av till toa för att tömma både kondom och kuksingen.

Runka e livet!
 
Toppen