Början?

sweetheart

Medlem
Kön
Man
När började du smeka dig själv? När fick du din första orgasm och hur var den?

Jag började smeka mig själv när jag var 12-13 år. Det var först i nian (15 år) som jag testade att smeka mig med lite hudlotion och då small det till rejält. Som jag minns det var det en superorgasm, men det var nog bara för att det var första gången det kändes så.

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Samma sak för mej, kommer alltid att minnas min första orgasm.
Jag var också en 12-13 år när jag minns att det var skönt att "pilla" lite, men jag var nog ett par år äldre när jag "kom" första gången.
Jag hade legat på kvällarna under ganska lång tid och "tränat". Jag kännde också att något var på gång, fast jag visste inte vad som skulle hända. När jag fick orgasmen så kissade jag på mej, det var skönt när det kom men sen höll jag på att dö av skam. Det tog ett tag innan jag försökte igen.
Men ju mer man tränar ju bättre blir man.;)

Lina

eve

Medlem
Kön
Man
Jag läste "Kram" "Puss" och "Love, love, love" och lärde mig att det fanns en liten "knopp" att pilla på när jag var 12-13 år. Första orgasmen fick jag dock inte förrän några år senare.

thelinus

Ny medlem
Kön
Man
jag började väl när jag var 11-12 år sådär.. kommer inte riktigt ihåg när jag fick min första. men hur den var och var jag var.. jag var i duschen och hade runkat ett bra tag.. sen släppte det till och det bulltade i mina ljumskar det var det skönaste jag varit med om!

vill du snacka lite sex över nätet adda min msn i såfall

biff

Medlem
Kön
Man
jag gick i 7:an tror jag jag satt på badkars kanten och lekta med mig själv .
Hade väl hålt på ett bra tag när jag kom det var det bästa jag varit med om känslan sat kvar hela kvällen

pf3016

Medlem
Ålder
52
Kön
Man
vill inte vara sådan, men om det är ett kvinnligt forum känns det inte riktigt rätt när en kille helt plötsligt skriver :) Kände att jag bara var tvungen :) Sorry!!

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Jag började pilla och undersöka i väldigt tidig ålder, 6-7 år sådär. Onanera på allvar började jag med först i 11-12 årsåldern och allt resulterade i en första orgasm när jag var 14. Den glömmer jag aldrig! Hela jag pulserade och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Underbart!

Everyone has a sexlife. Just more or less active.

Toppen