Badstranden

apelsinjuice

Ny medlem
Kön
Man
En gång när jag var på en camping tillsammans med en kompis blev jag vansinnigt överkåt. Just som jag gick runt och letade efter ställe att runka på sprang jag på en gammal tjejkompis som jag inte hade träffat på över ett år! Hon sa att hon var på väg att gå och bada och frågade om jag ville hänga på. Jag hade inga badkläder med mig och sa som det var.
Min tjejkompis svarade att hon inte heller hade några kläder med sig och att minst 50% av alla på badplatsen badade nakna. OK, då kan väl vi också göra det svarade jag.
Sagt och gjort. Vi gick ned till stranden och mycket riktigt var nästan alla nakna. Just som jag börjat ta av mig kläderna känner jag hur kåtheten åter gjorde sig påminnd. För att dölja vad som var på väg att hända kastade jag mej ned i sjön och lyckades på så sätt att klara mig ur en alltför pinsam situation.

När jag kom upp ur vattnet satte jag mej på en klippavsats för att soltorka lite när jag kände hur den åter började resa sig. Snabbt reste jag mig för att hänta min kläder som jag lagt en bit bort. Det skulle jag inte ha gjort! när jag kom fram till mina kläder upptäcker jag nämligen att det rinner sagge från min kuk, mitt bland alla badgäster! Det värsta av allt var att min tjejkompis stod precis framför mig och såg vad som hände!
Jag drog på mig kläderna fort som fan och försvann sedan från badplatsen. Vågade inte gå dit igen. Dock har jag träffat min tjejkompis efter detta, men ingen av oss har sagt ett ord till varandra om vad som hände...
 
Toppen