Bakfyllekåt?

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Nu när det snart ska festas eftersom det är midsommar så tänkte jag höra om alla blir som jag dagen efter.
Ju mer ont i skallen jag har ju kåtare är jag. Räcker nästan att man kliar sig mellan benen lätt för att man ska få stånd direkt.
När man väl runkar/knullar då så är det skönare än någonsin.
Tror att det är så för ganska många men frågar iaf: upplever ni det också så?
 

Mankan

Medlem
Kön
Man
Kan inte annat än att hålla med!!

Blir jäkligt bakis-kåt! :D:D:cool:

Skönt att runka morgonståndet bakis-kåt............

Denna dag kan jag ibland runka flera gånger....= skönt!!!
eftersom jag är så kåt!!!!
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Mmmm...absolut, finns inget bättre än att ligga och mysa i sängen hela dagen efter en rejäl fylla... :cool:
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Är också rejält mycket kåtare när jag är bakis....dessutom kan jag känna att bakfyllan lindras om jag har sex eller runkar....en inte helt tråkig effekt ;)
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Självklart är man bakfyllekåt!

Märkligt fenomen...men gör ju åtminstone att dagen efter är värd att leva...kan ju hålla på som en Duracellkanin...

:D:D
 

MRCOOL

Ny medlem
Kön
Man
precis har alltid klagat på bakfyllan men varför ?? sist göka jag och min tjej en sisodär 10 gånger den dagen :D:D skönnnt (jag är skogskåt när jag är bakfull [}:)]
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Oh ja! :)

Som tjej kan jag hålla på tills jag börjar få skav och ont - men är ändå fortfarande så kåt att jag bara vill ha mer ;-D

Fast som mest har det väl blivit en 4 gånger eller så (någon timme eller två i stöten) som mest, tror jag... :)
 
G

Guest

Gäst
Bakiskåt? Nej det fenomenet har jag aldrig mött. När jag är bakis måsr jag dåligt o sex är det sista jag vill ha... :D;)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Bakiskåt? Nej det fenomenet har jag aldrig mött. När jag är bakis måsr jag dåligt o sex är det sista jag vill ha... :D;)

öhh låter som du är min sambo, hehe
i regel är det nog som vanligt att det även är på bakfyllan vi killar som är kåtast.
själv blir jag sådär ohämmat kåt på bakfyllan om man nu inte har världens skallebank o.dyl.
 
G

Guest

Gäst
Bakiskåt? Nej det fenomenet har jag aldrig mött. När jag är bakis måsr jag dåligt o sex är det sista jag vill ha... :D;)

öhh låter som du är min sambo, hehe
i regel är det nog som vanligt att det även är på bakfyllan vi killar som är kåtast.
själv blir jag sådär ohämmat kåt på bakfyllan om man nu inte har världens skallebank o.dyl.

Kanske jag är med.. vem vet... Fast jag är ju gift iofs.. Är kanske inte du? :D;)
 

myskhin

Ny medlem
Kön
Man
Är det så att man bara druckit lätt, så finns inget bättre än lite morronsex. Men har man varit rejält onykter så mår man ju oftast illa och då tänker man kanske inte på sex direkt.:cool:
 

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Vaknat för tidigt efter en festkväll och sitter här och är vansinnigt bakiskåt. Det blir jag nästan alltid. På nå't sätt så verkar man bli känsligare i ballen dagen efter...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
var hemma vid fyra, somna fem, 'vakna' ½ åtta..
den e h å r d, måste få ner den..
varför e det samma visa varje gång..?
 
Toppen