bakfyllerunk

trombias

Medlem
Kön
Man
För inte så länge sedan blev jag dumpad av min tjej, vi hade varit ihop i ca 5år.
Jag var ute och festa med polarna och vakna bakis som en elefant dagen efter, jag blir alltid sjukligt bakiskåt.
Jag menar, jag vet inte vad jag gör "INGA HÄMNINGAR".
Jag låg hemma och hade värsta ångesten, och ville bara dö då telefonen ringer.
Min syrra ringer och frågar om jag är intresserad av att komma hem till henne och henes man och äta middag.
Nja, jag kan nog inte köra föränn om 2 veckor eller ngt sa jag då.
Hon hörde hur jävla bakfull jag var, hon vet också om hur perverterad jag kan vara när jag är bakis.
Vi har nämligen snackat en del via msn och jag har rakt svarat henne vad jaghar gjort när hon frågat:)
Typ: Vad gör du idag? Jag sitter vid datorn och kollar porr och tokrunkar, kåt som fan idag.
Hon svarar: Jahaa, blev det fest igår då?
Ungefär så har vi pratat med varann ngn gng ibland via msn.
Iaf, vi kom fram till att hon skulle komma in och hämta mig i stan.
En timme hade jag på mig, hinna ducha, klä mig, runka, ja och allt annat man ska göra innan :)
Jag höll på att runka som en besatt tokstolle när det ringde på dörren, FAAAAN!!!! jag han inte runka färdigt.
Öppna dörren i bara kallingarna med världens stånd innanför, syrran bara virra på huvudet och smålog lite.
jaja, vi trava ut till bilen och jag fråga under tiden om jag fick sitta i baksätet på vägen tillbaka till syrrans hus.
Men det gick inte för där låg mattor och barnstolar och annat skit och skräpade.
Vi kom inte långt innan jag börja bli helt galet kåt igen, jag försökte tänka på annat men det gick inte.
Jag frågade rakt ut, får jag ta fram lilleman och runka av honom innan vi är framme?
ööhh,..............jaaa, behöver du verkligen det? frågar min syrra.
JAA!!!! Jag håller på att explodera.
jaha, men gör det då, men du måste vara klar innan vi är framme, papper har du där, hon pekar mellan sätena.
Jag knäpper upp byxorna och tar fram kuken och skruvar bak sätet lite så att jag nästan ligger rak lång.
Sätter igång att runka som en galning det fappande ljudet hörs högt i bilen och min syrra kan inte låta bli att titta och fråga om det är skönt.
Jag får bara fram ett harklande ljud och ett mmm sen sprutar jag en sån kaskad så det kommer på panelen och vindrutan och mina byxor blir helt kladdiga.
Sedan var det på med brallorna igen och upp med sätet.
Kändes skönt att lätta på trycket sa jag till syrran och hon svarade: Det kan jag mycket väl tänka mig med den satsen och skrattade högt.
Efter detta har vi inte pratat om det eller gjort liknande saker, men jag skulle inte banga för att göra om det om tillfälle gavs, syrran skulle nog inte banga heller :D
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Måste säga att det var en udda, men upphetsande läsning. Skulle kännas helt sjukt fel att gnida muttan framf mitt syskon, men vi är ju olika. Det här med att ni är bakiskåt kan jag bara kommentera så här: män brukar generellt vara jävl bakiskåta, men det brukar inte vara mkt att köra med då! Det brukar vara lite slakande kukar o svårt att spruta etc. Lusten/viljan brukar det dock inte vara ngt fel på! :)
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Haha!! Måste hålla med pussycat om att det var upphetsande trots att det var lite udda läsning Trombias...

Men bakiskåt har man alltid varit, tycker det blivit värre med åren om man ska säga så.
Jag tycker nästan det är tvärtom vad pussycat skriver, kuken min är då stenhård och inga som helst problem med att spruta nästan så det är tvärtom... lusten tar som aldrig slut en bakisdag, fast man knullat eller runkat så är den tillbaka ganska snart igen [^] ;)
 

Fango

Aktiv medlem
Kön
Man
Haha!! Måste hålla med pussycat om att det var upphetsande trots att det var lite udda läsning Trombias...

Men bakiskåt har man alltid varit, tycker det blivit värre med åren om man ska säga så.
Jag tycker nästan det är tvärtom vad pussycat skriver, kuken min är då stenhård och inga som helst problem med att spruta nästan så det är tvärtom... lusten tar som aldrig slut en bakisdag, fast man knullat eller runkat så är den tillbaka ganska snart igen [^] ;)
Jepp, samma här. Bakisdagar vaknar jag nästan alltid med stånd, och vet att jag kommer ha det snart igen även om jag onanerar.

Sen kan man förstås hävda att själva idén om att man är bakiskåt blir en självuppfyllande profetia där man blir kåt igen för att man tänker på att man antagligen är bakiskåt, och därmed aktiverar systemet om och om igen.

Resultatet är dock detsamma. Man är kåt, hela dagen.
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag har en teori om att vara bakiskåt: Man mår så dåligt att kroppen är inställd på att dö, och man måste nu knulla och sprida sina gener vidare innan man dör...
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Haha Glimmer! Underbar kommentar!
Ni killar som är stenhårda o råsugna i bakis-tillstånd kan ni vara snälla o komma till mig? :-D
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
pussycat00: Blir du kåt när du är bakis?

Jag är som en dinosaurie - en utdöende art! Har aldrig full o följaktligen aldrig heller varit bakis. Jag kan dricka ett par glas vin lr en drink lr en cider men sedan är det bra. Alkohol gör mig bara trött. Mkt kåtare UTAN alkohol! Är oftast spiknykter när jag är på krogen o så... Kontrollfreak? Kanske! :)
 

Fango

Aktiv medlem
Kön
Man
Ni killar som är stenhårda o råsugna i bakis-tillstånd kan ni vara snälla o komma till mig? :-D
Självklart, när som helst. ;)
Ligger och är lite småbakis just nu. Väntar bara på att lägenhetskompisen ska gå till jobbet så jag kan runka riktigt ordentligt. Under tiden myser jag under täcket med mitt bakisstånd. B-)
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Ni killar som är stenhårda o råsugna i bakis-tillstånd kan ni vara snälla o komma till mig? :-D[/quote]

Absolut, säg bara till så ska det ordna sig... Vi är ju fler här som är bakskåt så det kan bli trångt men det kan ju vara härligt det oxå Hehe!!!
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Tror aldrig jag varit bakis. Har mina sätt att förebygga den västra smällen. Men efterdags kåt skulle jag fortfarande säga. Vanligtvis då jag är som hårdast där nere då.
 
K

knakille

Gäst
är det bara jag som är kåt dygnet runt?:)
Skojar lite...om jag blir kåtare dagen efter, tror jag inte....dricker inte så jag blir bakis har aldrig varit dålig dagen efter....däremot har jag absolut inga problem få upp den då jag e onykter o sambon vill få till det. Vilket jag hört killar i övrigt kan ha problem med.:p
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Dom problemen har jag som tur är inte heller med att få den hård på fyllan, snarare tvärtom, men ännu lättare på bakfyllan, och det säger inte lite för min del;)
 
Toppen