Bakiskåt

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Det var ju typiskt att man hittar det här forumet när man är lite bakistrött och hjärnan är helt fokuserad på att måla upp bilder av heta kvinnor i alla former och storlekar. Min kuk är öm! Försökte läsa lite på ett fik tidigare men kunde inte koncentrera mig. Ville knulla alla kvinnor inom synhåll. Glider runt orakad och barfota i slitna jeans och nätbrynja. Testosteronet formligen ångar, och allt prat från kvinnor och flickor som beskriver sin svullna, blöta kåthet gör att jag börjar förvandlas till en best vars enda medvetna tanke är knull...

Blir ni bakiskåta? Är det lika vanligt för tjejer?
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja, det händer att jag blir det, fast mest vill jag ändå bara ligga och sova bort bakfyllan.
 
Kön
Man
jo, det blir jag!! Fast inte så snabbt... men när man fått sova av sig värsta skallebanken så är ett knull rena medicinen...:p
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Jaja, jag rör mig inte ur fläcken förrän jag är utsövd och mår hyfsat. Det var länge sedan jag var illamående och hade pannknack dagen efter, sover mig igenom det om det varit en hård natt. Jag är helt värdelös i sängen om man kommer hem vid 3-½4 på natten, men dagen därpå väcker man vanligtvis flickstackaren med ståkuk och hennes mjukdelar i tankarna...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
e man bakfull så måste jag sova, knulla eller tokrunka...
får jag inte det så blir jag grinig...å sur





Smisk! känslan som sitter i
 

mgk

Medlem
Kön
Man
När jag är bakis kan jag vara bakiskåt hela dan (känns det som). Ståndet ger sig sällan utan att jag knullat eller runkat...
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Är det nu....

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

thexman

Ny medlem
Kön
Man
Blir alltid mycket bakiskåt.. kan inte låtabli att fantisera om härliga fittor jag vill knulla.. och då är det inte heller lätt att låta kuken förbli orörd. Måste helt enkelt runka..
Så känns det just nu iaf.
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Brukar bli rejält kåt framåt eftermiddagen. Innan dess vill jag för det mesta bara dö...:eek: Men framåt em så går det värsta över och då, när man är härligt avslappnad så brukar allt det bulta i byxorna:p

Keep on going!!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Idag e jag DUKTIGT fyllekåt![}:)]
inte bra finns ingen tid för verkan snabbis, avsugning lr självutlösning....

måste bita ihopa!:D



Smisk! känslan som sitter i
 
Toppen