bakiskåt

Dexter

Medlem
Kön
Man
blir alltid sjukt kåt dagen efter....(som nu) fler som är mer sugna än vanligt här efter att ha festat loss???? nu ska jag runka!


mvh
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Kåt vette fan just nu...bara seg...funtar på att dra in en pizza.

Skulle sitta fint med en Vesuvio :D

Edit: Fan nu blev jag kåt också!
 

frippe99

Medlem
Kön
Man
Jag blir ofta väldigt kåt när jag är bakis. Är en härlig känsla och ofta väldigt skönt att ha sex eller runka då.
 

Calle

Ny medlem
Kön
Man
Det är jävligt skönt att ha sex när man vaknar och är riktigt bakiskåt. Speciellt om man har knullat på natten efter en fest och sen vaknar med bruden bredvid. Riktigt vild sex då gör att man piggnar till :)
 

axl

Ny medlem
Kön
Man
Hmm...lustigt jag blir nästan alltid riktigt pilsk dan efter oxå...vad kan detta komma sig? Det gäller faktiskt min tjej oxå som annars är alldeles för okåt av sig

hand-tra-la-la
 

Cissi

Medlem
Kön
Man
Håller fullständigt med er killar om bakiskåt. Jag kan onanera 5 upp till 9 gånger dagen efter. Det avatar aldrig och visst är det härligt att ha en partner till hands då men han brukar högst fixa två ggr sen får jag smyga undan och fixa resten av gångerna själv på toa exempelvis eller i sängen under täcket om jag råkar ligga kvar o glo på TV och han har stigit upp.

Dessa orgasmer dagen efter är så korta. Det kan ta mindre än en minut så går det och det är så det svartnar för ögonen ibland.:p

Hang over orgam are cosy
 

blundjohn

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
Å jag som trodde jag var annorlunda... Tre fyra gånger har det hänt att jag runkat när jag är bakis. Sanslösa sprut också (fast det kanske beror på att man fantiserar så mycket nät man är bakfull?)...
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Har aldrig fått såna kåtkickar som på bakrus. Att kolla på porrfilm då känns väldigt speciellt. Men knulla på bakrus skulle jag faan inte orka..
 

fred28

Ny medlem
Kön
Man
oja:) som sagt sjukt kåt dagen efter! finns inget annat i huvudet då... som nu

alltid kåt...
 
S

slakisen -LÅST-

Gäst
Fiifan så det är inte bara jag som är det :)
Jag brukar bli grymt kåt när jag e bakis.... skumt men det brukar vara sköt att ta saken i egna händer :oops:
 

KinkyDattis

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Dexter

blir alltid sjukt kåt dagen efter....(som nu) fler som är mer sugna än vanligt här efter att ha festat loss???? nu ska jag runka!


mvh


Man kanske blir kåt efter fester för att man kanske sett fina brudar på festen kanske......[|)]

Adda mig på msn och snacka lite sex-problem;)
 

anagram

Medlem
Kön
Man
Oja, bakiskåt är jag alltid. Just i detta nuet sitter jag på bakfyllan med en praktfullt stånd. Ska läsa lite här sen börja surfa härliga bilder. Träffade en gammal bekant som jag alltid velat haft sex med igår, blir henne jag runkar åt. :)
 
Kön
Man
Då sitter väl många och runkar nu då, söndag e.m. Lördagkvällar är ju många ute och festar.

Jag var ute igår och är extra kåt idag eftersom jag fick riktigt skönt hångel med en härlig kvinna. Var tvungen att dra av mig när jag kom hem vid 03.00 i morse och sen har jag fortsatt under dagen. Är inne på andra gången nu och det blir säkert en tredje också om jag inte har alltför ont i snoppen senare under dagen
 

ahlen_johan

Ny medlem
Kön
Man
Jag är bakis just nu och har runkat mer eller mindre konstant ända sedan jag vaknade. Ollonet är extra känsligt så jag måste ta pauser hela tiden. Orgasmerna är korta och svaga och jag är fortfarande kåt efteråt, börjar få stånd efter ett tag igen ...
 
G

Guest

Gäst
samma här, brukar runka 3-4 gånger bakisdagar, och jag gör det just nu.

_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.
 
Kön
Man
Har dragit av mig en andra gång, höll säkert på i över 3 timmar från och till. Jag kan utan problem runka ett tag och sen göra uppehåll och sen börja igen. Har suttit och kollat på porrfilm online med heta unga tjejer(förstås över 18 år).

Nu är tasken rätt öm men jag lär sitta och dra en runk framför datorn igen under kvällen.

Ja, 3-4 ggr kan det allt bli.
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
En sak jag märker när jag e fyllesjuk och kåt är att kuken är fan så mycket hårdare än vanligt. Någon annan som märkt samma sak?

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 
Toppen