Bakiskåt?

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Har nu läst i andra trådar om "kemikalier" som gör oss extra kåta och tänker inte gå in på problemet vi har med drinkar som blandas utan vår vetskap - det tillhör ett annat forum.

Jag undrar om det är fler än jag som blir bakiskåt?

Jag blir inte mer kåt av alkohol men dagen efter kan jag känna mig omättlig!


Alltså bakiskåt som jag troligen kommer att känna mig i morgon ;)
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Absolut, den kåtheten kan vara enorm förutsatt att jag mår ok. I somras var jag och frun bakis dagen efter en fest. Kåtheten fanns där men måendet var inte riktigt på topp. Vi tog varsin Bloody Mary när vi grillade lunch och sen ett glas vin till maten. Måendet steg till topp och kåtheten kom fram i full blom. Upp i sovrummet, fram med olja och sen snuskiga lekar i nästan två timmar där vi var överens om att hålla ut på det för att vara i kåtheten så länge det bara var möjligt.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kan bli rejält bakiskåt och sex dagen efter kan bli riktigt hängivet och ohämmat. Nu handlar ju det här forumet mest om onani och ja, om jag är ensam och bakis blir det mycket onani :giggle:
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Absolut!
Efter en fest vaknar jag oftast med både stånd och huvudvärk. Minns ett ex som var allt annat än bakiskåt.
Blev till att ta saken i egna händer och en lång varm dusch..
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har nu läst i andra trådar om "kemikalier" som gör oss extra kåta och tänker inte gå in på problemet vi har med drinkar som blandas utan vår vetskap - det tillhör ett annat forum.

Jag undrar om det är fler än jag som blir bakiskåt?

Jag blir inte mer kåt av alkohol men dagen efter kan jag känna mig omättlig!


Alltså bakiskåt som jag troligen kommer att känna mig i morgon ;)
Jag blir det ofta. Inte så att jag då vill ha sex med nån men ligger gärna och läser noveller och onanerar. Jag vill gärna se erotiska och upphetsande filmer men inte nån ren porr. Så svårt att hitta nåt bra bara men tips mottages tacksamt.
 

man70

Välbekant medlem
hej ja jag blir det, bakiskåt alltså, så härligt att knulla dan efter fest,,, lite huvudvärk och kåt kuk,
och känna kuken glida in o ut i härlig fitta
 

Jean De Luis

Ny medlem
Jag blir också bakiskåt deluxe. Jag har ännu inte hittat en bra vetenskaplig förklaring. Men jag har själv en teori som följer:
Alkohol frisätter dopamin, så tidpunkterna vid en perfekt dopamintopp som leder till kopulation etc. borde kunna synkroniseras med alkoholintag. På en alkoholintagkurva tror jag att dopaminhalten når två toppar. Dels när alkoholnivån ökar, samt när den minskar, alltså på var sida om toppen av berget av alkoholintag.
Min tes: Din absoluta kåthet dagen efter kan med tid beräknas till din absoluta kåthet kvällen innan om du kan få fram en relativt bra mittenpunkt.
Ps: De flesta knullar inte på ”vägen upp” på bakiskåthetkurvan, för då är klockan typ 23:45. Men vad om alla tänkte om?
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Intressant teori men mina egna empiriska studier i ämnet säger att jag inte är jättekåt på vägen upp i alkoholhalt i blodet utan den absoluta kåttoppen kommer morgonen efter. Men då jäklar
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag blir det ofta. Inte så att jag då vill ha sex med nån men ligger gärna och läser noveller och onanerar. Jag vill gärna se erotiska och upphetsande filmer men inte nån ren porr. Så svårt att hitta nåt bra bara men tips mottages tacksamt.
@Emmy Serier är jag bättre på
Euphoria och The Idol kanske?

 
Last edited:
Toppen