Bara en fråga om manlig anal anomitet.

Har du provat att få din prostata att reagera?


  • Total voters
    35

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Hej allihopa, ja, jag vet att jag kan vara tråkig med info. Men jag märker att många människor inte riktigt förstår varför många män gillar att föra upp en leksak i deras anal. Kvinnor har en G-spott, så har även män. Skillnaden är att vår sitter några cm in i vår anal. INTE VÅRT VAL DJÄVLA NATUR. Men så är det, så sluta dömma killar som gillar analsex ty ni dömmer vår G.spott. Var snälla och ta detta inlägg med lite glimt i ögat då jag har svårt att skriva då min analvibrator vibrerar så atttans skönt och min prostata får mitt ollon att bara rinna av försats.
 
Last edited:

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag vet att jag stavade fel i titeln OK, jag var för kåt för att se tangentbordet ordentligt :)
 
C

com4you

Gäst
mmmm låter så gott

353_1000.jpg
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vet inte om vi tjejer har en g punkt i analen men även jag älskar mina plugs när jag onanerar. En blandad känsla av att det är snuskigt att sätta på sig i röven en allmänt skön smärtblandad förtjusning helt enkelt.

De som dömer missar nog inte bara detta i livet, de missar nog en hel del annan också...
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Vet inte om vi tjejer har en g punkt i analen men även jag älskar mina plugs när jag onanerar. En blandad känsla av att det är snuskigt att sätta på sig i röven en allmänt skön smärtblandad förtjusning helt enkelt.

De som dömer missar nog inte bara detta i livet, de missar nog en hel del annan också...

Tror inte ni har det rent fysiskt...prostata alltså, däremot så ligger ju analväggarna nära vaginalväggarna och nerverna blir stimulerad från båda sidor. Hade ett ex som kunde komma enbart genom anal stimulans. Hon älskade att bli dubbelpenetrerad också, var det bästa hon visste.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
skulle själv vilja komma handsfree, några tips?

Handlar mycket om att något som trycker på rätt ställe..hitta sin p-punkt med andra ord. Sen är det just det mentala, vi killar är vanan att få stimulerande kuk för att komma och det kräva lite omprogrammering. Jag började med att runka tills jag var riktigt kåt, se på något upphetsande samtidigt, sen sista biten anvädne jag en analstav eller dildo och ”knullade” mig själv. I början fick jag runka lite medans också, men med lite träning kunde jag komma genom att använda dildon tidigare och tidigare. Idag kan jag körs helt handsfree om jag har tid, dock krävs det ändå att jag är rejält kåt.

så mina tips är tid, tålamod och avslappning. Inte forcera det utan bara låta det hända.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
jag kör ofta anal onani, orgasmen är kraftigare och skönare, ibland kommer jag utan att runka av kuken, alltså handsfree
cd598f3e963ac805ebe13bae2db17708f0d4830a.jpg


75c4285d6379cd378e7cf5e081d3ef653772a7ba.jpg

Får du in hela pluggen? Den ser ganska stor ut. Idagsläget så får ja bara in dom minsta pluggarna, annat var det för 20 år sedan, då åkte nästan allt in.
 

kåtk

Aktiv medlem
Kön
Man
skulle själv vilja komma handsfree, några tips?

Handlar mycket om att något som trycker på rätt ställe..hitta sin p-punkt med andra ord. Sen är det just det mentala, vi killar är vanan att få stimulerande kuk för att komma och det kräva lite omprogrammering. Jag började med att runka tills jag var riktigt kåt, se på något upphetsande samtidigt, sen sista biten anvädne jag en analstav eller dildo och ”knullade” mig själv. I början fick jag runka lite medans också, men med lite träning kunde jag komma genom att använda dildon tidigare och tidigare. Idag kan jag körs helt handsfree om jag har tid, dock krävs det ändå att jag är rejält kåt.

så mina tips är tid, tålamod och avslappning. Inte forcera det utan bara låta det hända.

jag instämmer med jm
 

kåtk

Aktiv medlem
Kön
Man
Får du in hela pluggen? Den ser ganska stor ut. Idagsläget så får ja bara in dom minsta pluggarna, annat var det för 20 år sedan, då åkte nästan allt in.
ja hela , jag har en till dildo som är större än den här och jag kör hela också, jag använder klassiska penis-formade dildo
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
ja hela , jag har en till dildo som är större än den här och jag kör hela också, jag använder klassiska penis-formade dildo

upplever de penisformade bättre för p-stimulans. Pluggar kan jag använda för uppvärningen eller tillsammans med vanligt runkande. Men en kukformad böjd dildo, den tar så sjukt bra.
 
Toppen