Bara fantasin?

myseli

Medlem
Kön
Man
Hur ofta använder ni killar bara fantasin när ni onanerar er till en orgasm?

Vad jag fattat använder de flesta bilder och filmer...det gör i alla fall jag.
 

Flubbe

Medlem
Kön
Man
Jag använder ganska ofta bara fantasin, särskilt på kvällen när man lagt sig i sängen. Det är en helt annan känsla med det än att använda olika former av porr. Det kräver dock att man är ganska rejält kåt annars tappar man lätt koncentrationen och därmed ståndet.
 

konstant onani

Ny medlem
Kön
Man
händer rätt ofta att fantasin får ta över, speciellt när man har träffat nån sexig person under dagen och sen fantiserar sig till en orgasm under kvällen!
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Använder ofta både och...kollar ofta på nån form av porr, men kan fantisera om nåt/någon under tiden...
 

stefan71

Aktiv medlem
Kön
Man
Hur ofta använder ni killar bara fantasin när ni onanerar er till en orgasm?

Vad jag fattat använder de flesta bilder och filmer...det gör i alla fall jag.

Nej, nästan alltid bara fantasin. Har ett "kartotek" av cirka tio kvinnor jag känner som jag smeker mig till. :p
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Nej, nästan alltid bara fantasin. Har ett "kartotek" av cirka tio kvinnor jag känner som jag smeker mig till. :p

Det är ungefär samma här, en lista på kvinnor som jag mött i livet, på jobb och i bekantskapskretsen. Idag fantiserade jag om hur jag var med två kvinnor jag mött genom jobbet. Vi hade en trekant och jag sprutade i fantasin i en av dem. Men om jag kan titta på amatörvideo, höra kvinnan stöna så är det att föredra. Då kommer jag snabbt!
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Fantiserar alltid när jag onanerar själv, just nu är det ett av mina ex och hennes granne jag tänker på.
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Använder för det mesta bara min fantasi. Tycker det är svårt att hitta porr som jag tycker är upphetsande, så brukar tröttna ganska fort på det. Men mina fantasier tröttnar jag aldrig på. ;)
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Nästan alltid fantasin som används här. jag kan gärna komma igång till annat material sådom bilder och filmer. Men sedan är det uteslutande bara fantasi medan jag leker och njuter på alla möjliga sätt.
 
Toppen