Bastu badhus offentligt?

Tjackkåttrosor

Välbekant medlem
Kön
Man
Någon som provat? Runka ihop typ i bastun osv. Erfarenheter? Berätta gärna!

Finns i Norrköping och är galet sugen på prova med någon :)
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Nej aldrig testat i grupp , dock kännde jag jag höll på få stånd i duschen på Friskis en gång, ilade snabbt in på toa o runkade av, hörde folket utanför , sedan forsatte ja basta o dusch
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har bara runkat tillsammans med vänner och partners i min dåvarande bastu. Så inte offentligt. Men djävligt gött. Kan starkt rekommenderas.

Sen har jag ju mer än en gång fått bånge på badhuset. Smygrunkat i pool, bubbelpool, bastun och duschen. :p
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Har bara runkat med andra i bastu som ung. Mina första runkminnen är från bastu faktiskt.

Har lite i smyg runkat i bastun på Kärrabadet, men var bara snabbt, och inte till sprut. Men ändå rätt upphetsande :)
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Runkade i bastun i gamla badhuset i Nyköping när vi var där med skolan, en del killar hade suttit och lattjat med kukarna innan så att dom hade stånd och visade ollonen, sen när alla gått ut och Badmästaren släckt lyset så kände jag att jag bara måste runka och fick till ett tonårssprut ganska så snabbt. Och så för några år sedan så chattade jag lite med en kille på BC, han var typ någonstans mellan 55-60 år och hade bokat sin hyresgästförenings bastu till kvällen och undrade om jag hade lust att komma dit, och det hade jag, Jag tog initiativet och började leka med hans kuk som svarade direkt och jag runkade honom tills han sprutade och det var första gången som han blev runkad av en kille och han hade heller aldrig runkat åt någon annan förut, men han fick mig att spruta med stor elegans trots att han sa att - ''det här är jag nog dålig på'', det var skönt och jag sprutade på hans mage.
Om jag inte minns helt fel så gnuggade vi ollon också innan jag började runka honom.:p:sneaky:
 
Last edited:

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Hallåå T_rex, jag som hade precis lugnat ner mig efter förgående samtal, älskar att sitta naken i en bastu, och det har hänt saker där ;)
 
Toppen