bastu!!

saels23

Medlem
Kön
Man
Snart är det inte många dagar tills jag får en ny upplevelse.:) runka i en bastu, hoppas bara jag tar mig mod och gör det.:) skulle bli så kåt om badvakten kom på mig, har sett henne 2 dagar nu å hon är go:)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Snart är det inte många dagar tills jag får en ny upplevelse.:) runka i en bastu, hoppas bara jag tar mig mod och gör det.:) skulle bli så kåt om badvakten kom på mig, har sett henne 2 dagar nu å hon är go:)

haha...
hoppas att hon tar det på rätt sätt när hon hitttar dig runkandes då
så du inte åker ut med buller och bång
samt bli portad för gott!

lycka till(?)
 

Kamelen

Medlem
Kön
Man
Snart är det inte många dagar tills jag får en ny upplevelse.:) runka i en bastu, hoppas bara jag tar mig mod och gör det.:) skulle bli så kåt om badvakten kom på mig, har sett henne 2 dagar nu å hon är go:)

Runka i bastu är hur gött som helst, jag gör det var och varannan gång jag är i simhallen :) Dock finns det inga kvinnliga badvakter där, men visst blir man "påkommen" ibland :D

Tycker absolut du ska ta mod till dig och lycka till :p
 

saels23

Medlem
Kön
Man
blir nog inte utkastad, jobbar på hotellet.:)

ja, jag tycker det jag med.:)
vem vet? kanske hon är lite småkåt själv:)
så man får en blowjob:)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Vad jag hört så är det så numera att kvinnliga badvakter städar/patrulerar på damernas och manliga hos männen.
Kanske är olika på olika orter men jag känner en kvinnlig badvakt och enligt henne är det så sedan ett par år, iallafall där hon jobbar.
 

saels23

Medlem
Kön
Man
ok, men bastun här ligger inte i männens omklädningsrum, den är ute i hallen å det jobbar både manliga å kvinnliga i skift så man vet aldrig:)
 

saels23

Medlem
Kön
Man
så blir det in till badhuset i morgon.. å jag sitter och tänker om jag ska våga mig in i bastun när det är ett halv fullt badhus å dra fram den.hmm.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
så blir det in till badhuset i morgon.. å jag sitter och tänker om jag ska våga mig in i bastun när det är ett halv fullt badhus å dra fram den.hmm.

Just Do It!

det är väl inget brott? det skadar ingen?
då så!
KÖR på!
 

Fango

Aktiv medlem
Kön
Man
det är väl inget brott?
Misstänker att det räknas som att blotta sig. Vet inte riktigt vad det kallas juridiskt...

Vad jag hört så är det så numera att kvinnliga badvakter städar/patrulerar på damernas och manliga hos männen.
På simhallen där jag brukar gå är det regelbundet tjejer som är inne och städar på herrarnas omklädningsrum. Om den manliga personalen städar damernas vet jag inte.
 

Kamelen

Medlem
Kön
Man
Blotta sig? Hur är det möjligt att blotta sig om man redan är naken? ;) Och var går gränsen i så fall, om man har stånd eller halvstånd? Är den slak så är det ok, är den hård så är man blottare? Hmmmm ;)

Och hur är det för tjejer som kanske smeker lite när dom bastar, det syns ju inte på dom så dom går alltid fria eller?
 

Fango

Aktiv medlem
Kön
Man
Blotta sig? Hur är det möjligt att blotta sig om man redan är naken? ;) Och var går gränsen i så fall, om man har stånd eller halvstånd? Är den slak så är det ok, är den hård så är man blottare? Hmmmm ;)

Och hur är det för tjejer som kanske smeker lite när dom bastar, det syns ju inte på dom så dom går alltid fria eller?
Jepp. Tjejer får göra vad de vill för det är bara sexigt, men män som smeker sig är pervon. Världen är orättvis.

Skämt åsido misstänker jag att det har något att göra med att man oombett tvingar andra att ta del av ens sexualitet, så att säga. Indecent exposure heter det väl på engelska, vilket rätt väl beskriver det hela. Det är det "oanständiga" i själva akten som är problemet, inte att man är naken.

---

Var själv och simmade i dag. Satt en stund i bastun efteråt, funderade på att runka, men kände mig väl utsatt så jag väntade tills jag stod i duschen. Då var det så gott som tomt i duschrummet, så det vara bara att gå loss.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Blotta sig? Hur är det möjligt att blotta sig om man redan är naken? ;) Och var går gränsen i så fall, om man har stånd eller halvstånd? Är den slak så är det ok, är den hård så är man blottare? Hmmmm ;)

Och hur är det för tjejer som kanske smeker lite när dom bastar, det syns ju inte på dom så dom går alltid fria eller?
Jepp. Tjejer får göra vad de vill för det är bara sexigt, men män som smeker sig är pervon. Världen är orättvis.

Skämt åsido misstänker jag att det har något att göra med att man oombett tvingar andra att ta del av ens sexualitet, så att säga. Indecent exposure heter det väl på engelska, vilket rätt väl beskriver det hela. Det är det "oanständiga" i själva akten som är problemet, inte att man är naken.

---

Var själv och simmade i dag. Satt en stund i bastun efteråt, funderade på att runka, men kände mig väl utsatt så jag väntade tills jag stod i duschen. Då var det så gott som tomt i duschrummet, så det vara bara att gå loss.

:p

undrar om tjej hade vågat berätta?
 
Toppen