Bastuklubb med sug

dg91

Aktiv medlem
Kön
Man
Var på resande fot i San Sebastian och efter dagar utan sexuell stimulans var kåtheten hög. Efter chattande med olika personer som inte lede någonvart så blev det istället ett besök på stadens gay bastu.

Gick runt och kollade vad stället hade att erbjuda, fanns duschar och två bastur, en ångbastu och en vanlig. Fanns en bar och ”relaxavdelning”. Sist men inte minst, det jag siktat in mig lite på, crusingområdet med olika bås, ett darkroom samt en liten bio.

Efter lite utforskande fram och tillbaka blev det tillslut att jag satte mig i bion och kikade lite på filmen och smekte och smårunkade min kuk. Satte sig en snubbe lite bredvid, och under tiden vi satt där visade han väldigt mycket intresse för vad han såg, men tog inget initiativ så efter ett par minuter när kuken var sprängkåt reste jag mig och gick fram till honom med kuken mot hans mun för att se om han var sugen på att ta den i munnen vilket han var. Så där står jag i bion och kollar film och får kuken sugen medan andra går omkring i lokalen runt omkring. Efter ytterliggare en stund av sugande kommer en tredje kille och gör oss sällskap, så helt plötsligt har jag två munnar att välja mellan, himmelriket!
Plötsligt för första killen väldigt bråttom efter att ha kollat klockan och jag är ensam kvar med kille två, men vi fortsätter där han andra lämnade oss.

Killen jag är kvar med visar sig inte bara vilja suga min kuk utan även slicka min röv, visst tänker jag kör på! Men han vill göra det mer privat så snabbt in i ett bås där vi låser in oss och sen slickar han min röv och suger min kuk. Tillsist kan jag inte hålla mig på gränsen längre, kåtheten är för hög, och jag pumpar ut min sats över hans ansikte, en stoor sats! Sen öppnar jag dörren och lämnar honom ensam kvar utan motprestation.
 
Toppen