Beachen

Batgirl

Medlem
Kön
Kvinna
I dagens tryckande värmen är det ju självklart att söka sig till stranden och sola och bada. Nu har jag ju lite funderingar hur ni fungerar där? Spanar ni på de lättklädda damerna och herrarna? Använder ni sen dessa "bilder" hemma när ni har lite mysigt? Är det någon som gått handgripligheter på badplatserna, vattnet är ju en bra gömställe, har själv prövat lite försiktigt en stund, mycket upphetsande.

Var iväg i dag, och gick på toan, råkade se att det fanns ett litet hål i väggen och jag i min nyfikenhet kunde inte låta bi att kika in, hade ju tur, för där inne stod det en tjej på runt 30 - till 40 år och drog ned sina badtrosor och man fick fri insikt, mycket trevligt och spännande och lite upphetsande att vara peeping-Tom

Så dela med er av era erfarenheter och tipsa gärna också om era äventyr på stranden.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Det händer väl attt jag lägger märke till någon särskilt söt tjej och tar med mig bilden på näthinnan. Att spruta under vatten är lagom osynligt och väldigt upphetsande. (Ett favoritrunk alla kategorier var i en iskall fjällsjö häromåret)
 

kaptensol

Medlem
Kön
Man
Det händer väl attt jag lägger märke till någon särskilt söt tjej och tar med mig bilden på näthinnan. Att spruta under vatten är lagom osynligt och väldigt upphetsande. (Ett favoritrunk alla kategorier var i en iskall fjällsjö häromåret)
Alltid när vi har varit o badat jag och min fru stnnar vi på vägen i någotskogsbryn o knullar. Jag för alla fina bröst rumpor jag sett (jag har aldrig frågat henne varför hon är kåt :))
 

mr me

Medlem
Kön
Man
jo nog händer det att man tänder till ibland och då är det bara att springa mot vattnet som om man hade djävulen flåsandes bakom sig.
 

Skåne

Ny medlem
Kön
Man
Ja visst spanar man på damerna på stranden..brukar finnas så många att det är svårt att koppla av. Det är härliga bilder att ta med sig hem sen...
Brukar också simma iväg lite från folket och dra ned byxorna en bit och smeka sig själv under vattnet...det är riktigt härligt...nära folk men ändå ingen som kan se...blir alltid sugen när man är och badar, av nån anledning..:)
Vilken häftig upplevelse på toan Batgirl, där hade man gärna varit med...:p
 

matsistan

Medlem
Kön
Man
På vissa av nakenbaden råder lite mer frisinnad stämning, där är det "enligt praxis" okej att ha sex med partner eller smeka sig själv, både i vattnet och på land. Dock får man räkna med en del åskådare. Såna ställen finns t.ex. runt Sthlm, Gbg och Malmö. Messa mig om du vill veta mer eller hänga med dit nån gång.
 

trurl

Ny medlem
Ålder
56
Kön
Man
Visst spanar jag och blir kåt av sexiga människor, men väl hemma brukar jag ha glömt de flesta. Ibland, dock, ser man någon som är så speciell att det tar flera dagar att glömma.

Om någon flörtar eller något annat upphetsande händer är det en helt annan sak. Det minns man.
 

trurl

Ny medlem
Ålder
56
Kön
Man
På vissa av nakenbaden råder lite mer frisinnad stämning, där är det "enligt praxis" okej att ha sex med partner eller smeka sig själv, både i vattnet och på land. Dock får man räkna med en del åskådare. Såna ställen finns t.ex. runt Sthlm, Gbg och Malmö. Messa mig om du vill veta mer eller hänga med dit nån gång.

Var hittar jag sådana bad i Stockholm?
 
A

andalucia (slutar på egen begäran)

Gäst
Nog har man hämtat insperation från badstranden allt. Förra veckan spanade jag in två 40-nåntingdamer som solade topless. Det blev en härlig runk på kvällen, de deras kroppar i åtanke.
 

peteeng

Ny medlem
Kön
Man
Skulle vara en skön upplevelse att ligga i vattnet o smårunka, medans några damer koller in "den misstänkta aktiviteten". Se men inte röra, var kan man göra detta? någon som vet ?
 

Boss

Medlem
Kön
Man
I dagens tryckande värmen är det ju självklart att söka sig till stranden och sola och bada. Nu har jag ju lite funderingar hur ni fungerar där? Spanar ni på de lättklädda damerna och herrarna? Använder ni sen dessa "bilder" hemma när ni har lite mysigt? Är det någon som gått handgripligheter på badplatserna, vattnet är ju en bra gömställe, har själv prövat lite försiktigt en stund, mycket upphetsande.

Var iväg i dag, och gick på toan, råkade se att det fanns ett litet hål i väggen och jag i min nyfikenhet kunde inte låta bi att kika in, hade ju tur, för där inne stod det en tjej på runt 30 - till 40 år och drog ned sina badtrosor och man fick fri insikt, mycket trevligt och spännande och lite upphetsande att vara peeping-Tom

Så dela med er av era erfarenheter och tipsa gärna också om era äventyr på stranden.

Läcker, de som märker ord kan vara tyst. sexig att tjuvkika
 

Poppeg

Medlem
Kön
Man
Det är gött med topless span på stranden! Där jag brukar bada är det alltid en rätt snygg tjej i string bikini som solar topless, ligger då alltid o solar på mage, undra varför ;)...
 
Toppen