befälets syster

danne202

Ny medlem
Kön
Man
gjorde 15 månader i boden, boden är verkligen en stad där alla känner alla och i stort sett så är alla släkt med alla också, vilket jag skulle få erfara.. gick ut på krogen en kväll och träffade en rätt trevlig tjej, allt gick väldigt fort och plötsligt så var vi hemma i hennes lägenhet och hade vilt sex hela natten.. ett par dagar efter hade vi en uppställning med majoren, vi radade upp oss och han sa - jag har hört att en viss holmlund försöker nästla sig in i min familj och det ska jag säga holmlund att i min familj är vi som corleone, du kan vakna upp med en hästskalle i sängen om du inte passar dig.. sen förklarade han för resten av plutonen att jag hade tryckt på hans lillasyster.. vilket var otroligt pinsamt där jag stod just då, jag märkte att samtidigt som majoren försökte göra det till ett skämt så var han inte direkt överförtjust.hans lillasyster hade tydligen blivit kär i mig och hade berättat om mig för hela familjen.. jag hade inga större planer på att skaffa flickvän så jag förklarade det för henne att det nog var bäst om vi inte träffade varandra nåt mer.. majoren fick snart reda på det och vi hade ett ganska spänt förhållande jag och majoren de närmsta 12 månaderna..:D

- but I poop from there..
- not right now you don't
 

danne202

Ny medlem
Kön
Man
jamen 12 månader av fetångest var inget jag var sugen på, man kan inte lura tjejen i 12 månader och framförallt inte sig själv :p

- but I poop from there..
- not right now you don't
 

danne202

Ny medlem
Kön
Man
jarå, jag gick ut med toppbetygen och fortsatte i fn-tjänstgöring, men som tur var hade denna major inte någonting med mina betyg att göra :)

- but I poop from there..
- not right now you don't
 
Toppen