Behöver lite hjälp..

practice

Ny medlem
Kön
Kvinna
Ja, vart ska jag börja..
Jag skulle vilja ha era åsikter
Jag har vart tillsammans med min kille i mer än 1 år och han har aldrig kunnat get mig en orgasm
Inte för att det gör någonting för mig eller han
Vi tycker om varandra ändå
Men saken är den att jag har svårt för att få orgasm
Tycker själv att det är svårt att ge mig själv en
Så min fråga är: Tycker ni att det är konstigt och att jag inte förtjänar någon som kan ge mig en orgasm eller borde jag bara ta allting som det kommer.
Det kanske blir bättre i framtiden..
 

Fetarn

Ny medlem
Kön
Man
berätta för han exakt hur du vill att han ska smeka dig för att du ska ha det som skönast, och du kanske vill för mycke.. du tänker för mycke på det o så.. slappna av och låt det bara hända..
 

walle

Medlem
Kön
Man
Som föregående skrivare kan jag också bara hålla med. Prata med honom medans ni gör. Låt honom utforska lite ;-P
Och visa att du njuter så han märker när han gör rätt.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Det är väl inte så att någon är skyldig att ge någon en orgasm. Det dyker upp i detta forum och på andra ställen då och då. Prata med varandra. Gör det skönt för varandra och er själva om det inte räcker med det ni kan göra för varandra. Men om den ena måste ge någon en orgasm hela tiden kan givaren gå i baklås för mindre.

Ledsen om jag låter som en attans besserwisser - det är inte meningen - men när jag ändå håller på i bästa Dr Phil-stil:
1. It takes two to tango - du kan både ge och ta (båda är härligt!)
2. Lika lite som du kan kräva en orgasm av din kille kan han kräva en av dig. Det handlar inte om att någon av er förtjänar eller inte förtjänar.
3. Orgasm är inte så viktigt för alla - man kan ha skönt ändå och det är väl ändå det viktigaste.
4. Lek med er själva och tillsammans - utforska!
5. Sex är inte så himla allvarligt (men väldigt kul)! Frånvaron av orgasm är inte ett misslyckande.
6. Acceptera att ni onanerar var och en på sitt håll - det betyder inte att den andra är misslyckad, otillräcklig eller mindre åtråvärd.
7. Fantisera ensamma och tillsammans. Skriv en sexig berättelse!
8. Ta Det Lugnt (bra råd från Liftarens guide till galaxen). Det grejar sig ändå.

Det blir 750 kr tack :) (400 om det inte ska vara kvitto :D)

/G-mannen, självutnämnd pyskolog och kvacksalvare
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag skulle nog också vilja ge rådet att göra det skötn för dig själv. Du skriver att du har svårt att få orgasm, är det bara med killen eller även på egen hand det är svårt?

Jag får aldrig orgasm utan stimulans av klitoris, men det har varit väldigt nära ett par gånger. För den sakens skulle anser jag inte att det måste vara killen som smeker mig, i en del ställningar funkar det dessutom bättre om jag smeker mig själv.

Ta reda på, om du inte vet det innan, vad som är skönast för dig. Sen vill han säkert göra det skönt för dig, och då måste du förklara och vsa hur du vill bli smekt. Det är inte så lätt att gissa sig till det.

Man skulle också kunna säga:

Kvinna, ta ansvar för din egen orgasm!! ;)
 
Toppen