Behöver tips!

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Hej på er erfarna män i ämnet onani och sex!

Jag behöver lite tips på en sexleksak till en sexpartner som jag har. Han fyller år snart men har aldrig kommit sig för att köpa en till sig själv genom åren. Han har tänkt tanken, men det har aldrig blivit något...
Så jag fick en typ av bekräftelse att det var okej av mig att köpa honom en liten födelsedagspresent... detta under tiden som vi prata sexleksaker... Så jag har en tanke på något som kan piffa upp livet i sängen tillsammans och även en liten sak som han kan använda själv då inte jag är med :)

Vad skulle ni föreslå till en "first-timer" med sexleksak? :)
 

SAIKO

Medlem
Kön
Man
Hej på er erfarna män i ämnet onani och sex!

Jag behöver lite tips på en sexleksak till en sexpartner som jag har. Han fyller år snart men har aldrig kommit sig för att köpa en till sig själv genom åren. Han har tänkt tanken, men det har aldrig blivit något...
Så jag fick en typ av bekräftelse att det var okej av mig att köpa honom en liten födelsedagspresent... detta under tiden som vi prata sexleksaker... Så jag har en tanke på något som kan piffa upp livet i sängen tillsammans och även en liten sak som han kan använda själv då inte jag är med :)

Vad skulle ni föreslå till en "first-timer" med sexleksak? :)

beror på priset men en fleshlight är en underbar sexleksak för män.......kan aldrig bli fel :)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Tack för tipsen, men vill ju gärna det ska vara en kombinerad sak, både skönt för honom själv och skönt för oss båda tillsammans i sängen. Finns det inget sånt? :)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Sambon har införskaffat ett par penisringar som han verkar uppskatta. För mig är det trevligt på så vis att han blir hur hård som helst hur länge som helst...

Annars har jag själv gett bort en FL och den verkar vara välanvänd här hemma på dagarna när jag är på jobbet. Jag tycker även att det är väldigt underhållande att använda den på honom och se hur fantastiskt ägd han blir av det...

Gillar han analt tror du? Har sett nåt klipp med någn som använder en aneros...

Lycka till och glöm inte att uppdatera sen.
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Ja, jag tittade runt lite på nätet och kom väl fram till två alternativ...
Jag såg en vibrerande penisring som var i lite mer passande prisklass än just Lelo-varianten, och den hade även fått väldigt bra betyg. Den skulle vara väldigt passande, något han kan använda själv och även nått vi kan använda tillsammans. :)
Men sen blev jag även sugen på handbojor då det är något vi pratat om rätt mycket. Så liiite osäker är jag, en tjejkompis tyckte jag skulle satsa på handbojorna, tydligen är de väldigt populära för henne och hennes sambo och något som hon ansåg skulle passa bäst då det ju går att använda på båda så att säga :p
 

dinky

Aktiv medlem
Kön
Man
Jo ngt analt kan vara bra...för killar har mycket nervtrådar etc kring anus o naturligtvis vid prostata...så tex en "naughty boy" kan vara bra ...men då är det mest för killen...den vibrerar dock lite väl lite tycker jag...
 

boborobo

Medlem
Kön
Man
Hej på er erfarna män i ämnet onani och sex!

Jag behöver lite tips på en sexleksak till en sexpartner som jag har. Han fyller år snart men har aldrig kommit sig för att köpa en till sig själv genom åren. Han har tänkt tanken, men det har aldrig blivit något...
Så jag fick en typ av bekräftelse att det var okej av mig att köpa honom en liten födelsedagspresent... detta under tiden som vi prata sexleksaker... Så jag har en tanke på något som kan piffa upp livet i sängen tillsammans och även en liten sak som han kan använda själv då inte jag är med :)

Vad skulle ni föreslå till en "first-timer" med sexleksak? :)

köp en dildo som du kan ha på deg, det gillar både du o han ;):love:
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har faktiskt bestämt mig, eftersom det är första födelsedagspresenten till honom jag köper, och ja, jag vill inte det ska tas på ett konstigt sätt. Så blir det ett par handbojor, är något vi snackat mycket om att använda, men vi har ju inte haft några :p Sen blir det nog jag som använder dem på honom sen, hihi :p
Men om som en senare present får jag kanske gå lite utanför gränserna och ge honom något styggare ;)
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Kör du på bojjorna Issa det blir säkert en lyckad present. Du får väl låta han packa upp dom på kvällen i sängen så ni kan prov dem direkt [^] ;)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Låter som en utmärkt present som båda kommer att få mycket nöje med... Lova att uppdatera oss om vad han tyckte sedan!
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Absolut! Hade inte tänkt mig nått annat än att han ska öppna det då jag är i närheten så det går busa med dem på en gång [^]

Och jag ska uppdatera, men det är ungefär en månad kvar, får se när han får den däremot, far utomlands på hans födelsedag så får bli firande lite innan :p
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Sådär, nu har han firats! Han tyckte absolut om presenten! Och jag fråga om han säkert ville nu efter att han fått veta vad han fått om han verkligen ville lämna över tyglarna helt åt mig... Och jo det ville han, så han blev fängslad... Och då började jag strippa lätt framför honom, kysste hela hans kropp, undvek hans kuk väldigt noga... Andades endast och blåste lite på den... Den var hård!

Smekte honom hårt och bestämt en lång stund på det sättet, tills det rann försats över hans mage... Då tvinga jag upp honom ur soffan och mot väggen... Smekte hans rygg, kysste den, halvbet honom i ryggen... Tog bestämda tag om hans rumpa och smekte den... Gick ner och slicka/nafsa på rumpan... Tungan fortsatte ner förbi hålet och mot pungen sedan upp igen...mer försats kom...

Ledde oss mot sängen där jag slängde ner honom... Tog av mig trosorna. Såg på honom att han nu trodde han skulle få bli knullad ordentligt! Men icket.... Fortsatte min hand/läppar/tung behandling och ignorerade kuken, gav den bara små pussar eller slick... Satte mig sen över den och gned lite lätt med den mellan mina blygdläppar... Skönt det ju, för mig! Och honom upptäckte jag...

Satte mig över hans ansikte och lät honom slicka och tungknulla mig. Skönt så otroligt! Sen börja jag lite lätt låta honom smaka på fittan med kuken, men bara lite... Tills han var riktigt olydig och lyckades ta sig lös från handbojorna!
Blev att snabbt sätta fast hans hand som kommit lös! Satte mig än en gång över hans ansikte, men denna gång endast så att han ordentligt kunde sig mig smeka min klitta själv... Oj vad han ville smaka och slicka, han kom däremot bara åt handen. Gjorde så en stund innan jag lät honom smaka igen, innan jag satte mig på honom och red tills jag kom upprepande gånger...

Släppte sedan lös honom och lät honom knulla mig hårt tills han kom, vilket inte var långt borta! ;)
 
K

knakille

Gäst
Sådär, nu har han firats! Han tyckte absolut om presenten! Och jag fråga om han säkert ville nu efter att han fått veta vad han fått om han verkligen ville lämna över tyglarna helt åt mig... Och jo det ville han, så han blev fängslad... Och då började jag strippa lätt framför honom, kysste hela hans kropp, undvek hans kuk väldigt noga... Andades endast och blåste lite på den... Den var hård!

Smekte honom hårt och bestämt en lång stund på det sättet, tills det rann försats över hans mage... Då tvinga jag upp honom ur soffan och mot väggen... Smekte hans rygg, kysste den, halvbet honom i ryggen... Tog bestämda tag om hans rumpa och smekte den... Gick ner och slicka/nafsa på rumpan... Tungan fortsatte ner förbi hålet och mot pungen sedan upp igen...mer försats kom...

Ledde oss mot sängen där jag slängde ner honom... Tog av mig trosorna. Såg på honom att han nu trodde han skulle få bli knullad ordentligt! Men icket.... Fortsatte min hand/läppar/tung behandling och ignorerade kuken, gav den bara små pussar eller slick... Satte mig sen över den och gned lite lätt med den mellan mina blygdläppar... Skönt det ju, för mig! Och honom upptäckte jag...

Satte mig över hans ansikte och lät honom slicka och tungknulla mig. Skönt så otroligt! Sen börja jag lite lätt låta honom smaka på fittan med kuken, men bara lite... Tills han var riktigt olydig och lyckades ta sig lös från handbojorna!
Blev att snabbt sätta fast hans hand som kommit lös! Satte mig än en gång över hans ansikte, men denna gång endast så att han ordentligt kunde sig mig smeka min klitta själv... Oj vad han ville smaka och slicka, han kom däremot bara åt handen. Gjorde så en stund innan jag lät honom smaka igen, innan jag satte mig på honom och red tills jag kom upprepande gånger...

Släppte sedan lös honom och lät honom knulla mig hårt tills han kom, vilket inte var långt borta! ;)

Låter som en skön behandling att ligga fastsatt och bara kunaa bli kåtare o hårdare bara kunna ta emot och lämnat över kontrollen helt, skulle gärna velat vara i din pojkväns kläder....eller utan dem i det fallet :p;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Sådär, nu har han firats! Han tyckte absolut om presenten! Och jag fråga om han säkert ville nu efter att han fått veta vad han fått om han verkligen ville lämna över tyglarna helt åt mig... Och jo det ville han, så han blev fängslad... Och då började jag strippa lätt framför honom, kysste hela hans kropp, undvek hans kuk väldigt noga... Andades endast och blåste lite på den... Den var hård!

Smekte honom hårt och bestämt en lång stund på det sättet, tills det rann försats över hans mage... Då tvinga jag upp honom ur soffan och mot väggen... Smekte hans rygg, kysste den, halvbet honom i ryggen... Tog bestämda tag om hans rumpa och smekte den... Gick ner och slicka/nafsa på rumpan... Tungan fortsatte ner förbi hålet och mot pungen sedan upp igen...mer försats kom...

Ledde oss mot sängen där jag slängde ner honom... Tog av mig trosorna. Såg på honom att han nu trodde han skulle få bli knullad ordentligt! Men icket.... Fortsatte min hand/läppar/tung behandling och ignorerade kuken, gav den bara små pussar eller slick... Satte mig sen över den och gned lite lätt med den mellan mina blygdläppar... Skönt det ju, för mig! Och honom upptäckte jag...

Satte mig över hans ansikte och lät honom slicka och tungknulla mig. Skönt så otroligt! Sen börja jag lite lätt låta honom smaka på fittan med kuken, men bara lite... Tills han var riktigt olydig och lyckades ta sig lös från handbojorna!
Blev att snabbt sätta fast hans hand som kommit lös! Satte mig än en gång över hans ansikte, men denna gång endast så att han ordentligt kunde sig mig smeka min klitta själv... Oj vad han ville smaka och slicka, han kom däremot bara åt handen. Gjorde så en stund innan jag lät honom smaka igen, innan jag satte mig på honom och red tills jag kom upprepande gånger...

Släppte sedan lös honom och lät honom knulla mig hårt tills han kom, vilket inte var långt borta! ;)

Gaaaahhhh!! Kåtslag, det där lät skitskönt! Skulle också lätt vilja råka ut för samma behandling - gillade särskilt bakbunden och du satte dig över ansiktet och lät honom slicka och tungknulla dig grundligt.. facesitting, härligt med en varm våt fitta! :p:p
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Sådär, nu har han firats! Han tyckte absolut om presenten! Och jag fråga om han säkert ville nu efter att han fått veta vad han fått om han verkligen ville lämna över tyglarna helt åt mig... Och jo det ville han, så han blev fängslad... Och då började jag strippa lätt framför honom, kysste hela hans kropp, undvek hans kuk väldigt noga... Andades endast och blåste lite på den... Den var hård!

Smekte honom hårt och bestämt en lång stund på det sättet, tills det rann försats över hans mage... Då tvinga jag upp honom ur soffan och mot väggen... Smekte hans rygg, kysste den, halvbet honom i ryggen... Tog bestämda tag om hans rumpa och smekte den... Gick ner och slicka/nafsa på rumpan... Tungan fortsatte ner förbi hålet och mot pungen sedan upp igen...mer försats kom...

Ledde oss mot sängen där jag slängde ner honom... Tog av mig trosorna. Såg på honom att han nu trodde han skulle få bli knullad ordentligt! Men icket.... Fortsatte min hand/läppar/tung behandling och ignorerade kuken, gav den bara små pussar eller slick... Satte mig sen över den och gned lite lätt med den mellan mina blygdläppar... Skönt det ju, för mig! Och honom upptäckte jag...

Satte mig över hans ansikte och lät honom slicka och tungknulla mig. Skönt så otroligt! Sen börja jag lite lätt låta honom smaka på fittan med kuken, men bara lite... Tills han var riktigt olydig och lyckades ta sig lös från handbojorna!
Blev att snabbt sätta fast hans hand som kommit lös! Satte mig än en gång över hans ansikte, men denna gång endast så att han ordentligt kunde sig mig smeka min klitta själv... Oj vad han ville smaka och slicka, han kom däremot bara åt handen. Gjorde så en stund innan jag lät honom smaka igen, innan jag satte mig på honom och red tills jag kom upprepande gånger...

Släppte sedan lös honom och lät honom knulla mig hårt tills han kom, vilket inte var långt borta! ;)

Alltså det var en riktigt behandling kan man säga han lär inte glömma sin present på lång tid den killen ;)
Skönt spännande och upphetsande att bli fastbunden samt att bara få slicka fittan och samtidigt se hur du pillar dig själv...
Förstår att han tog sig lös det ska vara rejäla bojor som kan hålla en fast i det där läget...
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Var riktigt skönt för mig med, men jag misstänker att han har planer på att ge tillbaks... Han pratar om att jag ska straffas... ooops :p ;)
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Var riktigt skönt för mig med, men jag misstänker att han har planer på att ge tillbaks... Han pratar om att jag ska straffas... ooops :p ;)

Han kommer nog att ge dig ditt straff med råge, hämnden är ljuv som det brukar heta....
 
Toppen