Bekänn era bus!

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Vore kul om vi kunde bekänna det vi i vanliga fall aldrig skulle avslöja... Jag börjar... håll i er:

Har tusen berättelser men plockar en i högen... Min tjejs systerdotter är en fantastisk skapelse på tjugo år. Hon är blond(ofta kort hästsvans), alltid brunbränd och har faktiskt ett par väl tilltagna bröst! Egentligen gillar jag mest små, fasta pattar men jag har naturligtvis inget EMOT större varianter! Eftersom man är respektabel man har jag förstått att jag aldrig kan få knulla det lilla livet och att hon aldrig frivilligt skulle ta min sperma i munnen. Vad skall man då göra när man inte kan få ut sina lustar? Jag väljer att genomföra avancerade runk! En gång kom då läget. Flickan som vi kan kalla Anna bodde över några dagar hos oss men var just denna dagen tillsammans med min flickvän borta på något ärende. Så fort jag blev själv började jag söka efter skatter i det unga kåtludrets packning. Efter ett litet tag fann jag vad jag sökte! Hennes använda underkläder! Det var på gränsen att man fick en tår i ögat när man såg de härligt söta, svarta stringtrosorna och den matchande svarta BH:n. Jag behärskade mig en aning och lät trosorna vara för att först sniffa och runka i den vadderade BHn. Jag fick anstränga mig för att inte komma omedelbart och efter en stund la jag BHn åt sidan. Jag kunde inte tro det var sant! Jag skulle nu få sniffa i den oförskämt unga flickans använda stringtrosor! Jag höll upp dem framför mig och beundrade de vackra spetstrosorna. Tänk att hon hade haft dom här på sig kvällen innan då jag med suktande blick sett hur hon rättade till sin trosa genom byxan när den glidit för långt in. För säkerhetsskull gick jag in på toan och låste om mig.(Bhn packade jag ner igen.) långsamt förde jag de använda trosorna till min näsa och mun och härliga dofter av kiss och fittsaft gjorde kuken styvare än styv! ÅÅÅÅh, jag andades in den lilla ungdomsfittans ångor! I trosan hade fittan lämnat en rand av fittflytningar och jag smakade nyfiket. Den syrliga smaken gjorde att jag kände att det snart skulle gå för mig. Jag runkade ytterligar några tag med trosan i handen och kuken i trosan.(det kändes härligt att ha runkat i hennes trosor)Då fick jag plötsligt se något som ytterligare kunde öka min njutning! Annas tandborst låg på tvättstället och jag såg min chans att få "spruta 20-åringes mun full med sperma"! Jag placerade nu de söta små stringtrosorna över ansiktet så jag hela tiden andadades in den sköna fittlukten. Sedan ställde jag mig vid tvättstället, fattade flickebarnets tandborste och runkade ur mig en våldsam sats sperma som på ett härligt sätt dränkte tandborsten med alla dess strån! Snacka om tandkräm!ÅÅå, minns med lycka denna runkstund och kuken står som påle mellan benen på mig nu! Stringtrosorna smugglade jag tillbaka i hennes packning och tandborsten blev jag tvungen att rengöra...
*skäms*
Oups... det var det...

Er tur!
 

Elgen

Medlem
Kön
Man
hahaha så bra, men det var kanske aningen snuskig denna berättelse...
Hur mycket skulle du offra för ett samlag med henne?

1-2 ggr/dag
 

Mikke74

Medlem
Kön
Man
ja den var ju masstig värre den historien , men ok vi har ju alla våra laster , och får man inte henne så kan det ju vara lite frustrerande men befriande att få känna hennes dofter att runka till
 

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Jo visst är det i värsta laget... men... gjort är gjort...och jag blir ofta lite småpirrig när jag tänker tillbaka på buset... Skulle egentligen inte vilja knulla henne på riktigt... Det skulle ställa till det... ; ) Nå... Bekänn nu! VET att ni har gjort en del bus där ute som ni kan dela med er av... knullat "fel" personer... runkat på förbjudna ställen etc... eller kanske något i stil med min bekännelse. Låt höra!
 

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Kul att ni gillade min bekännelse... Jag har fler är jag rädd...; )) Men det är ju kul om det inte bara är jag som bjuder på hemlisar... Kom igen och avslöja era snedsteg/busrunk/kåtslag för oss nu, så skall jag berätta mer...
 

anagram

Medlem
Kön
Man
För några år sedan duschade jag tillsammans med en kvinnlig bekant, vi var båda fulla och ville spara tid genom at duscha samtidigt. Ingen större grej, vi var ganska öppna med varandra. I duschen ställer sig självklart min kuk, jag var på det klara med att jag inte skulle ha sex med henne (hon hade pojkvän, men ett förhållande som var dåligt). Men jag är ändå kåt och bestämmer att göra något åt saken, jag börjar helt enkelt runka bredvid tjejen som självklart märker det men bryr sig inte spec mycket. När jag jag skulle komma visste jag inte riktigt vad jag skulle göra, tjejen stod med baken mot mig. Jag lät det bara komma och sprutade henne på skinkorna. Hon blev till en början väldigt förvånad men sedan log hon brett (fyllan som spökade). Det var ett härligt "bus".
 

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Visst var det ett härligt upphetsande bus!!! Måste erkänna att det respektlösa är upphetsande... att spruta ner hennes nakna stjärt utan att fråga t ex! Toppenbekännelse! Fortsatte ni senare? Vad har hon sagt om ditt bus-sprut senare?
 

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Hmmm låter spännande... vill förståss höra mer... Var/är hon fortfarande tillsammans med sin kille (då ni hade sex?) Vore kul om folk vågade bekänna sina otrohetsbus här oxå... kompisars tjejer, syrrans kompisar etc...; ))

kom igen!
 

CC_LQ

Ny medlem
Kön
Man
jupp, runkat i trosor har man gjort i sina dar...

OT: har ni hört uttrycket "olla" innan? det är när man gnider sitt ollon mot något annat för att få utlopp för sitt hat!
som i stil med broderns gaffel:p
 

analth

Ny medlem
Kön
Man
Jag hade vart på fest hemma hos polaren och allt var en lyckad kväll förutom att polaren bråkade med sin urläckra flickvän som ni kan kalla Anna. 18 år gammal, blond, lagom stora fasta bröst och en rumpa som heter duga. Dom hade bråkat mycket innan och det var i princip slut innan festen. men det var på festen som det verkligen tog slut. Efter festen hade hon ingen stans att ta vägen så en kompis till mig som jag oxå skulle övernatta hos sa att hon kunde sova i hans föräldrars rum eftersom dom inte var hemma. Hon bodde långt därifrån och kunde inte komma hem så här dags (runt 4 på morgonen). Väl hemma hos kompisen så slocknade han ganska direkt, medan jag och Anna öppnade varsin öl och fyllesnackade och flummade. Jag tyckte att hon började ragga på mig och bli väldigt närgången, men jag sa till mig själv att du kan fan inte göra något me polarens ex! men jag var redan full som bara den när vi kom hem dit och nu började vi att dricka ännu mer och hennes urringning och tajta rumpa som hon ofta putade med ganska friskt varje gång hon sträckte sig över mig för att ta en cigg ur väskan eller ta en klunk av ölen som stod på bordet så började dom tankarna att ersättas med hur skönt det skulle vara att knulla henne. Hon blev mer och mer närgången och började hålla om mig och frågade mig om jag var kåt. Jag viste inte riktigt vad jag skulle säga, men hon märkte ganska snabbt hur det låg till eftersom en det började växa en bula genom mina jeans. då tittade hon mig djup i ögonen och sa: kom med mig så knullar vi. Då kunde jag bara inte motstå, och följde med henne. Vi gick in till kompisens föräldrars rum där hon började kyssa mig och massare min bula som nu blivit stor och stenhård. vi började ta av varandra kläderna och jag kysste hennes kropp långsamt nedåt och började slicka hennes renrakade och våta lilla fitta tills hon började stöna väldigt högt och fick en orgasm hon bad mig att knulla henne och sa att jag fick knulla henne hur jag ville. Jag kröp upp och trängde in i henne och började knulla henne, hon stönade otroligt högt och jag började bli rädd för att min kompis skulle vakna. men jag glömde det snabbt och vände på henne och började pumpa hennes fitta bakifrån. efter ett tag började jag att smeka hennes fina lilla stjärt och lät ett finger glida in den jätte tajta rumpan. hon verkade gilla det så jag tänkte att det får bära eller brista. jag drog mig ur hennes fitta och lade kuken mot hennes lilla springa och lät kuken som var hal av hennes fittsafter glida in i den otroligt tajta stjärten. hon gnydde och gnällde lite men verkade gilla det. jag började knulle hennes röv i olika ställningar samtidigt som hon smekte sig själv. när hon märkte att jag började närma mig så tiggde och bad hon om att jag skulle komma i hennes mun. Jag drog mig ur och sprutade en ordentlig sats, det första skottet träffade rakt i munnen och resten hamnade i ansiktet och över hennes bröst. När vi var hade legat och pustat ut så gick jag och la mig i ett annat rum. Jag har inte träffat henne sedan dess, men går fortfarande och tänker på det och får stånd varje gång. Ingen har fått reda på detta av mina kompisar iaf. och så får det nog förbli.

TC
 

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Hmmm... ja.... sant eller ej... det är frågan... Förstår inte detta med att "bekänna" saker som uppenbart är fantasier. Välj ett annat forum för dessa noveller!

Nog finns det fler där ute som busat med "förbjudna" flickor! Kom igen! (men bara äkta grejjer!)
 

analth

Ny medlem
Kön
Man
Kan säga helt ärligt att det är 100% sant!

Bli inte sur för att du inte får leva ut dina fantasier och anklaga andra för att ljuga. Inte mitt fel att du inte får tag i roliga tjejer, men det finns dom som får det ibland. Allt kretsar inte kring ditt liv

Va ett riktigt grymt knull! precis ett sånt som man drömmer om! hoppas att du också får uppleva det nån dag så du kan sluta att anklaga folk för att ljuga utan att ha nån grund till det!!

TC
 

analth

Ny medlem
Kön
Man
Nej jag har inte sagt något till polarn. jag har bara berättat det för en person. Hoppas att han inte får reda på det. Känns väldigt taskigt å göra så mot en polare, men jag ångrar det inte för det va som sagt var ett riktigt bra knull. nog det häftigaste jag haft.

TC
 

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Tar tillbaka mina anklagelser! ; ) Men som sagt: det lät för bra för att varar sant... (finns ju ett gäng här på forumet som hellre fantiserar än berättar.) Berättar mer om tjejen! Har ni snackat efteråt?

/D
 
Kön
Kvinna
Jag har faktiskt gjort en rätt så elak grej. Men det var med tanke på min kompis. Han hade flera gånger uttryckt att han inte hade hjärta att lämna sin tjej även fast han inte ville vara tillsammans med henne längre. Jag försökte med alla medel att stötta honom i hans beslut för jag såg att han inte var lycklig. Ett år gick inget hände på den fronten, allt som hände var bara att han började må sämre. Jag tänkte att så här kan det inte fortsätta så engång när jag var där så planterade jag med mening en a mina bh:ar under deras säng i sovrummet...ni kan ju räkna ut vad som hände när hon hittade den? Än idag vet han inte om att det var mitt verk, men han har uttryckt att det var lika bra att det blev som det blev. Nu har han träffat en ny tjej och de är förlovade och jätte lyckliga.
 
Toppen