Berätta om din Fantasi!

Amicus

Ny medlem
Kön
Man
En fantasi behöver inte vara något som man vill upplev, men kan också vara något man känner så starkt att man vill och strävar efter att få uppleva.

Vi har alla olika fantasier.
Så nu tänkte jag uppmana er forumiter att skriva ner er hetaste fantasi, alltså den fantasin som gör er mest upphetsad.

Försök att använda er av en lite berättelse så att det inte blir korta tråkiga svar.

Jag kommer själv bidra med min Fantasi lite senare, skall på Lunch nu ;)
 
J

Joyrider

Gäst
Hej alla! :)

Ny här (kille 27) och får väl börja lite vågat med min allra största hemliga onanifantasi, kallar den själv "kåta grevinnan", d.v.s en överklass-tjej/kvinna som varit strängt hållen och inte fått utlopp för sina riktigt kåta känslor förrän hon träffade mig.... Hon är söt, bredhöftad, rakad och rider mig frenetiskt med vitt stretande ben i läderstövlar och kort kjol (alltså påklädd) i häststallet, hon pussar mig hela tiden på munnen och viskar "åhh, så skönt att äntligen få knulla så här vilt..."
Själv ligger jag givetvis på rygg och blundar/onanerar när jag har den fantasin...

Fler som vågar ???
 
W

WickedPussyCat - stängd på egen begäran

Gäst
Hej alla! :)

Ny här (kille 27) och får väl börja lite vågat med min allra största hemliga onanifantasi, kallar den själv "kåta grevinnan", d.v.s en överklass-tjej/kvinna som varit strängt hållen och inte fått utlopp för sina riktigt kåta känslor förrän hon träffade mig.... Hon är söt, bredhöftad, rakad och rider mig frenetiskt med vitt stretande ben i läderstövlar och kort kjol (alltså påklädd) i häststallet, hon pussar mig hela tiden på munnen och viskar "åhh, så skönt att äntligen få knulla så här vilt..."
Själv ligger jag givetvis på rygg och blundar/onanerar när jag har den fantasin...

Fler som vågar ???


Bredhöftad? inte så vanligt att höra de
 
J

Joyrider

Gäst
Finns inget häftigare och sexigare en de tjejer som har lite överdrivet breda höfter tycker jag (i benstommen alltså och normalviktiga), en liten glipa mellan låren alltså även med knäna ihop... och som inte har något emot att man trycker låret emot/mellan där lite diskret där när man dansar tryckare :)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hej alla! :)

Ny här (kille 27) och får väl börja lite vågat med min allra största hemliga onanifantasi, kallar den själv "kåta grevinnan", d.v.s en överklass-tjej/kvinna som varit strängt hållen och inte fått utlopp för sina riktigt kåta känslor förrän hon träffade mig.... Hon är söt, bredhöftad, rakad och rider mig frenetiskt med vitt stretande ben i läderstövlar och kort kjol (alltså påklädd) i häststallet, hon pussar mig hela tiden på munnen och viskar "åhh, så skönt att äntligen få knulla så här vilt..."
Själv ligger jag givetvis på rygg och blundar/onanerar när jag har den fantasin...

Fler som vågar ???

Härlig, jag måste bara få kommentera. Inte för att skryta men jag har varit med om detta i stort sett som du skriver på stallet på Östermalm, vid Ryttarstadion.

Hon var inte bredhöftad och inte rakad. Hon hade ridbyxor nedhasade och ridstövlar med sporrar och ridspö i handen. I sadelkammaren efter en sen kväll i stallet, bara vi kvar och jag använde hela min charm för att få till det med denna underbara tjej som fram till dess verkade helt ouppnåelig. Tyvärr blev det inget mer, redan dagen efter hade hon glömt mej och tittade bara konstigt när jag glatt hälsade.

/Challe med sitt bredaste leende:D
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag säger bara jobba sent, tro sig vara ensam kvar, och uppknullad vid kopiatorn.

Japp, i mina fantasier tar kvinnorna vad de vill ha!
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Oj min fantasi är nog att få ta en riktigt snygg tjej bakifrån på hennes balkong när nog röker en lång cigg.
.ojoj det går jag lös på......
 

Gräddan

Ny medlem
Ålder
63
Kön
Kvinna
Balkongen har jag gjort. Det var inte illa alls! Högst upp i ett hus i södertälje, det ni!
En fantasi som tänder mej är att bli slickad av en man och samtidigt knullad av en annan. Det borde väl funka, rent anatomiskt? Och den här slickande härliga mannen skulle då alltså vara hårsnära att råka få smak på killens saftande härlighet. [^]
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Fantiserar om att bli påknullad av en massa olika killar som utnyttjar min kropp till max:p Tänk att få vara ensam tjej med ett tiotal (eller fler) kåta killar som bara knullar mej med allt dom har och som ger mej otroliga orgasmer...Härligt!!!:p
Brukar även fantisera om att vara en sekreterare på ett företag där jag förför chefen med sexiga utmanande kläder såsom korta kjolar (utan trosor), utmanande och urringade tröjor/skjortor och höga klackar:p på arbetstid, och efter arbetstid är chefen så himla kåt så jag kommer få knulla skiten ur honom (varje kväll) på hans kontor samtidigt som hans fru är hemma och tar hand om barnen:p Kanske inte den snällaste fantasin, men man får ju faktiskt fantisera hur mycket man vill om exakt vad man vill!
Fantiserar oxå väldigt mycket om att få knulla när en hel folkmasa står och tittar på...
 
J

Joyrider

Gäst
Balkongen ja, så häftigt o busigt! Har också upplevt, hade "glömt" det... Var på nån marknad i Ystadstrakten i unga år med tjejen jag hade då, hade precis skaffat bil. Upptäckte en sida hos henne som jag inte visste om innan. Vi körde hem i mörkret längs sydkusten och rätt som det var fick jag för mig att börja smeka henne mellan låren (hon hade kjol) medan jag körde. Hon satte upp knäna mot panelen och stretade, och blev alldeles dyblöt i springan efter en kort stund, jag körde om lastbilar på vägen som kanske såg att jag smekte henne rakt på fittan, hon blev extremt kåt av det och ville stanna och knulla i vassen längs stranden. Vi gjorde inte det, men väl hemma hos henne red hon mig på balkongen i en stol efter att jag rökt en cigg där, hann inte få av mig byxorna utan kuken stod rätt ut genom gylfen. Hon kom svagt gnyende långt före mig (nästan direkt) och jag fortsatte knulla henne stående bakifrån över köksbordet och sprutade henne fullare än någonsin, blev så kåt av att hon alldeles verkade ha fått kåtslag, av det exhibitionistiska och lite riskfyllda vi upplevde den kvällen.
Jag har kvar de byxorna (blev alldeles kladdiga av hennes safter), och tänker på det när jag ser dem!
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Jag har en fantasi som jag tänker på rätt så ofta nu.
Den handlar om att jag bli tvungen att gå på en högskola som bara är för tjejer/kvinnor och med kvinnliga lärare. Skolan är avskild från allt annat. Den ligger i skogen för sig själv med en fin gård och så är det i stil som ett engelskt slott. Dett är sten på utsidan och mörkt trä på trappor o.s.v
Det som är så härligt med denna skola är då att jag blir enda killen på skolan eftersom att den egentligen bara är för tjejer/kvinnor. Man får gå naken, ha sexiga kläder på sig och ha sex när man vill och var man vill. Jag går ju naturligtvis naken hela tiden. Den klassen som jag går i ska ha biologi. Läraren säger att vi ska börja med sex och samlevnad och vi ska fördjupa oss ordentligt i det. När hon har snackat lite så ber hon mig stiga fram till tavlan och så ber hon två elvever ta fram en ställning som de ska spänna fast mig på i ett X. Det är till för att hon ska använda mig som undervisningsobjekt. Jag bli kåt av att hon tar på mig och av att klassen tittar på mig sammtidigt som hon undervisar. Lektionen är slut. Nu är det inget resten av dan. Ja ni förstår vad som händer. Tjejerna/kvinnorna vill knulla med mig. Man ser tjejer/kvinor i korridorerna uppehållsalarna som pluggar och knullar. Det finns snygga tjejer/kvinnor överallt:p

Det här är något som har fastnat i hjärnan och vill inte slita sig....
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
En fantasi jag har är att jag och tjejen ligger nakna och solar lite avsides på en strand.
Hon börjar smeka mig och jag henne. Det övergår snabbt till att hon börjar suga av mig medans jag ligger där.
Plötsligt hör jag hur det prasslar i buskarna bredvid och sneglar dit försiktigt.
Ser hur ett huvud duckar snabbt och försvinner bakom busken.
Både jag och tjejen märker att nån är där men låtsas att vi inte sett nått och fortsätter.
Njuter för fullt medans tjejen suger och leker med min styva kuk.
Men kikar försiktigt mot busken och ser att där bakom står en vacker kvinna som tror att vi inte märkt av henne.
Hon verkar gilla det hon ser eftersom hennes hand sökt sig ner mellan hennes ben och smeker sig medans hon tittar på.
Det gör givetvis mig ännu hårdare och kåtare.

Var en start på fantasin, vad som händer sen får ni lista ut själva :)
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Min fantasi är att en tjej ger mig min första fontänorgasm :oops:
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Min fantasi är att en tjej ger mig min första fontänorgasm :oops:

Hmhm om vi har det mörkt och jag försöker vara lite girly girly skulle det funka?

Inte mig emot om du vill vara med en tjej , bara du räknar in mig i grejen ialla fall som smygtittare och blåtta mitt organ.:D
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Min fantasi är att en tjej ger mig min första fontänorgasm :oops:

Hmhm om vi har det mörkt och jag försöker vara lite girly girly skulle det funka?

Inte mig emot om du vill vara med en tjej , bara du räknar in mig i grejen ialla fall som smygtittare och blåtta mitt organ.:D
Fantasi var det inget annat, så tyvärr din önskan går inte i uppfyllelse
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Skulle gärna vilja ha sex med äldre kåt kvinna 70+. Hur får man tag på henne? Måste väl finnas äldre kåta kvinnor? Hon får gärna vara mullig med stora bröst.
Jag chattade och pratade i telefon med en kvinna som va 70 på mötesplatsen för 17 år sedan. Hon ville att jag skulle komma och knulla hos henne, hon hade stora bröst såg jag på bilderna. Men jag åkte aldrig dit. Det var för att i samma veva skulle jag på dejt ett par dagar senare med min blivande fru. Hade känts fel att knulla den andra precis innan. Är böjd med mitt beslut även idag. Men det hade varit kul att prova.
 

Aaerouh

Medlem
Kön
Man
Att jag är ute på en ensam skogspromenad och ställer mig bakom ett träd och kissar. När jag är nästan färdig ser jag att en kvinna står gömd en bit bort och tittar på mig. Jag låter bli att stoppa tillbaka kuken och låter den istället droppa av lite extra länge. I ögonvrån ser jag att kvinnan är kvar och tittar intensivt på mig och min kuk börjar hastigt svälla och bli tung. Jag vänder ryggen mot trädet, lutar mig mot det och börjar sakta runda. Försiktigt, för jag vill inte komma än. Genom mina halvslutna ögon ser jag att kvinnan nu sitter på huk, med joggingbyxorna nedhasade till knäna, och smeker sig själv.

Jag öppnar ögonen och ser öppet på henne, nickar långsamt och ler. Hon ler och nickar bekräftade tillbaka. Hon flyttar sig ut från gömslet så att vi ser varandra riktigt bra.

Jag vänder mig mot henne och går ner på knä, min vänstra hand håller jag kupad om min sammandragna pung, höger hand stilla, stilla (får inte spruta än!) i ett fast grepp om kuken. Den är nu nära bristningsgränsen och ollonet är mörklila med en glänsande droppe på toppen.

Vi sitter så en stund, stilla, och bara njuter av att se varandras kåthet. Med tre meter emellan oss, ansikte mot ansikte, hon på huk och jag på knä börjar vi återigen smeka oss själva. Jag måste stanna upp flera gånger och bara njuta av åsynen av hennes nu drypande våta fitta för detta underbara inte ska ta slut med en gång.

Efter ett par minuter börjar en påtaglig rodnad sprida sig över hennes hals och ner under tröjan. Hon spänner låren och börjar beslutsamt knulla sig själv med två fingrar samtidigt som den andra handen täcker munnen så att det intensiva gnyendet bara precis når mina öron.
- Kom med mig, snälla! Det går för mig när som helst nu. säger hon med tjock röst innan hon snabbt täcker munnen igen. Jag lutar mig lätt bakåt och runkar kuken med långa och snabba drag samtidigt som vi ser varandra i ögonen. Hon ser intensivt tillbaka i mina och vi kommer hårt och tillsammans.

Vi sitter en stund och bara ser på varandra innan vi reser oss, rättar till kläderna och går åt varsitt håll.

Oj, det blev visst en novell, min första erotiska sådana. Jag kopierar och klistrar in den i den tråden också.
 
Toppen