Berätta om din Fantasi!

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Ny fantasi, ska hämta 1 av barnen hos en kompis, men dom är inte inne. Mamman bjuder in mig att vänta på dom. Och givetvis blir det en snabbis under tiden. Bara älskar att fantisera.
 

Hård73

Aktiv medlem
Kön
Man
Att jag har en tjej/kk som är lite yngre, har en tajt kropp och hyfsat stora bröst. Att jag får bestämma vad hon ska ha på sig och att det då "råkar" bli kläder som är väldigt tajta och att hon får gå runt med dem hemma och på stan.

En dag klär jag henne i en lite för liten baddräkt så att brösten tittar ut litegrann på olika ställen. Skärningen är hög och hennes fina fasta rumpa är nästan helt bar. Vi åker till stranden och badar och solar. Jag får smörja hennes rygg och rumpa med sololja och jag blir så kåt att jag har svårt att dölja mitt stånd under badbyxorna. Hon får många blickar på sig och hon säger åt en snygg kille att komma med en bit in i skogen där hon runkar av honom medan jag tittar på.

När vi kommer hem lägger vi oss på sängen och kramas och pussas länge, jag är helt naken men hon har fortfarande baddräkten på sig. Hon fnittrar och stönar lite när jag trycker min tumme försiktigt mot hennes fitta utanpå baddräkten. Sen oljar hon in mig och masserar hela min kropp utan att röra vid min stenhårda kuk förutom någon gång ibland när hon råkar snudda vid den av "misstag".

Sen knullar vi förstås, hon har fortfarande baddräkten på sig men jag har dragit ner axelbanden så att jag kan komma åt att suga och känna på hennes bröst. Hon hinner komma en gång innan jag sprutar en rejäl sats i henne.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Oj jag har ett ton med fantasier, mitt huvud går så ofta i spinn kring olika saker. Det räckeratt jag ser något på stan på tv eller nätet så kan mina snuskiga tankar gå igång...tror inte jag är sexmissbrukare eller så, men jag har rätt så porrigt sinne som lätt antänds.

En fantasi...av många när jag handlar...
Jag är på Ica och handlar, lite sen kväll sådär men inte tomt. Jag är självklart sexigt klädd med lite för kort kjol, knästrumpor och tight topp. Toppen är v-ringad så man ser en hel del av mina bröst.
Jag märker att en man följer mig runt i butiken och smygtittar på mig, jag gillar det, börjar utmana lite med att böja mig framåt, gå ner på knä och letar nedersta hyllan och sen bara böjer mig fram. När jag är längst ner i butiken så har jag inte riktigt koll på var han är men jag fortsätter att utmana utifall att han ser. Jag håller en ask med något i handen och funderar på att köpa när jag känner honom kliva upp tätt bakom mig och tar tag i mina bröst, börjar massera dem och håller mig hårt på plats. Jag känner hans stora kuk pressas mot mina skinkor och han stönar i örat på mig.
Jag stönar tillbaka och sen ja...jag kan skriva en hel story men han börjar knulla mig bakifrån, lyfter kjolen, drar undan mina panties och kör på. När han är klar lämnar han bara, jag står kvar och flämtar med lite sperma utmed mina ben...så kommer det alltid fram en till och en till och bara tar mig utan nåd...så där kan jag fantisera tills jag kommer...
 
Last edited:

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man
Min fantasi är att kunna gå klädd som man vill utan att bli kallad äckel och pervers. Att inte bli hotad till livet för att jag gillar att klä mig som kvinna. Att slippa smyga som en tjuv och alltid vara rädd att bli påkommen.
Det verkar bara bli en fantasi!
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Min fantasi är att kunna gå klädd som man vill utan att bli kallad äckel och pervers. Att inte bli hotad till livet för att jag gillar att klä mig som kvinna. Att slippa smyga som en tjuv och alltid vara rädd att bli påkommen.
Det verkar bara bli en fantasi!

Ja, att få se ut hur fan man vill. Hur svårt ska det vara att acceptera att alla, precis ALLA, har en fri vilja och rätt att se ut och klä sig som de vill? Men som du skrev så förblir det nog bara en fantasi tyvärr…
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har många fantasier ofta med flera kvinnor en är att jag kommer till en reception två kvinnor arbetar där. En kvinna har just bytt om tappar sina använda trosor jag tar upp känner lukten av hennes fitta. Tjejen som tappat trosorna ber den andra kvinnan att ge även sina trosor.
Hon säger att hon inte kan glipar lite på kjolen hon har inga trosor jag ser en mörkhårig fitta.
Jag har sex med den första som är en blondin den andra är brunett kanske har jag sex med henne också ifall jag inte redan kommit.
En annan är att se två systrar onanera tillsammans det smeker inte varandra.
Skulle se min styvsyster onanera vi gjorde de tillsammans i början av tonåren. Men nu jag 50år hon 48år skulle jag fråga henne skulle hon nog säga ja, men det skulle bli en annan relation så det får var en fantasie.
 
Last edited:
Toppen