Berätta om din teknik för att suga kuk.

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Berätta vilken teknik ni använder, slicka ollon, jucka på kuk skaftet, vakuumsug eller finns säkert mer.
Berätta gärna hur ni vill bli avsugna.
Själv brukar jag slicka ollonet och i bland lite vakuum sug.
Gillar mest själv att känna tungan spela på ollonet, då kommer jag fort.
 

Trenter

Välbekant medlem
Kön
Man
Utifrån min personliga erfarenhet brukar jag oftast börja med vakuumsug, det tycker jag har bäst verkan framförallt om kuken inte har fullt stånd. Det brukar göra susen och när man känner att kuken står så man
kan ana pulsslagen då brukar jag gå över till att mera slicka ollonet, smeka ollonets kant runt om med tungan, låta ollonet och så mycket av skaftet som är bekvämt glida in och ut på tungan och gärna hela skaftet. Speciellt undersidan på ollonet är ju känsligt och belönas ofta med härlig försats att småsmaska på. Ett ordentligt tag med tumme och pekfinger vid kukroten ger två fördelar, ståkuken håller längre och blir hårdare och man känner tydligt när det senare börjar bli dags. Med tungan halvrund formad så kan man då munknulla och det blir som att den glider in och ut i en blöt fitta. Sedan känner man med tummen och pekfingret att de välbekanta sammandragningarna börjar och man får då en förvarning om att belöning i form av härlig kuksås sprutar in i munnen i förhoppningsvis riklig mängd. Jag har upplevt att både män och flickor kan suga kuk som gudar/gudinnor men även mediokra avsugningar där man bara håller ollonet i munnen utan rörelse och beröring med tungan och runkande av skaftet. En kurs i kuksugandets ädla konst vore på plats. Flickor som verkligen kan och som med ett leende och blicken stadigt fäst i ens ögon tillåter att man sprutar hela satsen rakt in i munnen på dem och sväljer sperman borde få medalj tycker jag. Kuksugare av första graden med eklöv.;)
Dock gillar inte alla att få satsen i munnen och det måste respekteras, man kan lägga den på många andra sköna ställen.
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Utifrån min personliga erfarenhet brukar jag oftast börja med vakuumsug, det tycker jag har bäst verkan framförallt om kuken inte har fullt stånd. Det brukar göra susen och när man känner att kuken står så man
kan ana pulsslagen då brukar jag gå över till att mera slicka ollonet, smeka ollonets kant runt om med tungan, låta ollonet och så mycket av skaftet som är bekvämt glida in och ut på tungan och gärna hela skaftet. Speciellt undersidan på ollonet är ju känsligt och belönas ofta med härlig försats att småsmaska på. Ett ordentligt tag med tumme och pekfinger vid kukroten ger två fördelar, ståkuken håller längre och blir hårdare och man känner tydligt när det senare börjar bli dags. Med tungan halvrund formad så kan man då munknulla och det blir som att den glider in och ut i en blöt fitta. Sedan känner man med tummen och pekfingret att de välbekanta sammandragningarna börjar och man får då en förvarning om att belöning i form av härlig kuksås sprutar in i munnen i förhoppningsvis riklig mängd. Jag har upplevt att både män och flickor kan suga kuk som gudar/gudinnor men även mediokra avsugningar där man bara håller ollonet i munnen utan rörelse och beröring med tungan och runkande av skaftet. En kurs i kuksugandets ädla konst vore på plats. Flickor som verkligen kan och som med ett leende och blicken stadigt fäst i ens ögon tillåter att man sprutar hela satsen rakt in i munnen på dem och sväljer sperman borde få medalj tycker jag. Kuksugare av första graden med eklöv.;)
Dock gillar inte alla att få satsen i munnen och det måste respekteras, man kan lägga den på många andra sköna ställen.
Jag måste låta dig testa på mig. Jag vill bli en bättre kuksugare.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag brukar försöka variera mig så mkt som möjligt. Det är så jag själv helst blir avsugen. Börja med att slicka skaftet, suga på kulorna och slicka pungen för stt sedan undan för undan leta mig upp med tungan mot ollonet. Väl där låter jag tungan slicka runt och ömsom låter jag ollonet komma in i munnen. Låta tungspetsen lirka i urinrörets mynning är ofta uppskattat. Beroende på om det är en stor eller mindre kuk suger jag in hela eller delvis hela. När hela ollonet är i munnen brukar jag försöka "vispa" runt med tungan samtidigt som jag med handen tar ett stadigt grepp och drar upp o ner. Men är det för stort ollon blir det svårt...
Bäst är ändå om den man suger berättar om hur han vill ha det. Alla är vi olika och gillar olika sätt att bli behandlade på.
 

JennyH

Välbekant medlem
Jag suger gärna länge smakar på allt cirklar tungan runt ollonet suger djupt kör lite gag gör det ordentligt blött, suger gärna ollonet och runkar den lite lätt samtidigt. Pungen är lika viktig och många gillar när man slickar på strängen från pungen till rövhålet mellangården heter den, och sen är det alltid härligt att verkligen suga och känna hur ådrorna blir allt mer spända precis innan den härliga utlösningen.
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag suger gärna länge smakar på allt cirklar tungan runt ollonet suger djupt kör lite gag gör det ordentligt blött, suger gärna ollonet och runkar den lite lätt samtidigt. Pungen är lika viktig och många gillar när man slickar på strängen från pungen till rövhålet mellangården heter den, och sen är det alltid härligt att verkligen suga och känna hur ådrorna blir allt mer spända precis innan den härliga utlösningen.
Waou här är en som kan sin sak:love:
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag suger gärna länge smakar på allt cirklar tungan runt ollonet suger djupt kör lite gag gör det ordentligt blött, suger gärna ollonet och runkar den lite lätt samtidigt. Pungen är lika viktig och många gillar när man slickar på strängen från pungen till rövhålet mellangården heter den, och sen är det alltid härligt att verkligen suga och känna hur ådrorna blir allt mer spända precis innan den härliga utlösningen.
Och genast blev ord till bilder och föreställda upplevelser. Tack för att du delar med dig, @JennyH
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag suger gärna länge smakar på allt cirklar tungan runt ollonet suger djupt kör lite gag gör det ordentligt blött, suger gärna ollonet och runkar den lite lätt samtidigt. Pungen är lika viktig och många gillar när man slickar på strängen från pungen till rövhålet mellangården heter den, och sen är det alltid härligt att verkligen suga och känna hur ådrorna blir allt mer spända precis innan den härliga utlösningen.
Du kan din sak det märker man, den härliga utlösningen kommer kanske över dina underbara bröst i din profil bild.
 

Lisa77

Aktiv medlem
Jag försöker alltid variera mellan hårdare ”sug” och mjukare ”sug” runt kuken. Retas lite och sen göra det mer intensivt om vartannat. Leka lite med tungan över ollonet i det mjukare intervallet. Använda händerna kring pung och anus. Föra in ett finger om det uppskattas.

Min man gillar också att hålla fast mitt huvud så jag får kväljningar. Kan väl inte påstå att det är härligt att få kväljningar men jag vet att det pirrar till extra hos honom när han ger mig dem vilket gör mig kåt. Särskilt när de leder till att han pumpar in sperma i min mun… :p
 

mattias51bs

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukar börja med att slicka upp längst skaftet till ollonet och låta min tunga leka på ollonet och i öppningen på ollonet. Sedan tar jag ollonet i munnen och låter tungan smeka runt det. Börjar sedan att sakta suga kuken in i min mun och jobbar med tungan på undersidan av skaftet. Låter mannen trycka in kuken ner i min hals, munknulla mig. Slickar igen på skaftet ner från ollonet ner till pungen som jag slickar och suger på. Sedan upp igen och suger intensivare och bearbetar med tungan mer och tar sedan glupskt emot min belöning när mannen sprutar sin underbara sperma i min mun som jag girigt sväljer. Slickar och suger rent kuken på all sperma, kramar längst skaftet så alla sperma kommer ut och jag suger upp det.
Mums.
 
Toppen