Berätta om dina minnen från skolan

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Satt o pratade minnen med en god vän idag.
Insåg att jag nästan glömt sexet man hade i skolan ibland.

Berätta gärna din upplevelse.
Det behöver ju inte vara från ens tonår, du kanske pluggar som vuxen eller jobbar som lärare eller annan tjänst inom skolan☺️.
Men temat är sex i skolan.
 

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Hände inget särskilt i grundskolan eller på gymnasiet. I så fall efter skoltid. Men det är en annan historia.

Började högskola runt 20-21 års ålder, och flörtade ofta med kvinnorna som var äldre än mig. Hade klassfest i skolans lokaler och hamnade en trappa upp från festen i ett uppehållsrum/lunchrum med en kvinna som var mer än dubbelt som gammal som mig. Vi sjönk ner i soffan och kollade på film och var lagom berusade.

Jag minns inte hur det gick till, men vi började hångla och hon plockade fram min kuk och började runka och suga. Jag smekte och pullade hennes våta fitta. Smakade på mina fingrar. Det var den sötaste och mest underbara fittsmaken jag någonsin har fått smaka. Jag var glad att jag hade runkat och sprutat i duschen innan festen, annars hade jag sprutat ganska snabbt i hennes mun.

Efter ett tag blev jag feg och orolig att vi skulle bli upptäckta så jag avbröt det för tidigt. Sedan kom ett längre ledighet, och när vi var tillbaka hade hon gått in i ett förhållande.

Det hände inget mer i själva skolan, utan i så fall mer i min studentlägenhet. :)
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man