Berätta om dina minnen från skolan

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Satt o pratade minnen med en god vän idag.
Insåg att jag nästan glömt sexet man hade i skolan ibland.

Berätta gärna din upplevelse.
Det behöver ju inte vara från ens tonår, du kanske pluggar som vuxen eller jobbar som lärare eller annan tjänst inom skolan☺️.
Men temat är sex i skolan.
 

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Hände inget särskilt i grundskolan eller på gymnasiet. I så fall efter skoltid. Men det är en annan historia.

Började högskola runt 20-21 års ålder, och flörtade ofta med kvinnorna som var äldre än mig. Hade klassfest i skolans lokaler och hamnade en trappa upp från festen i ett uppehållsrum/lunchrum med en kvinna som var mer än dubbelt som gammal som mig. Vi sjönk ner i soffan och kollade på film och var lagom berusade.

Jag minns inte hur det gick till, men vi började hångla och hon plockade fram min kuk och började runka och suga. Jag smekte och pullade hennes våta fitta. Smakade på mina fingrar. Det var den sötaste och mest underbara fittsmaken jag någonsin har fått smaka. Jag var glad att jag hade runkat och sprutat i duschen innan festen, annars hade jag sprutat ganska snabbt i hennes mun.

Efter ett tag blev jag feg och orolig att vi skulle bli upptäckta så jag avbröt det för tidigt. Sedan kom ett längre ledighet, och när vi var tillbaka hade hon gått in i ett förhållande.

Det hände inget mer i själva skolan, utan i så fall mer i min studentlägenhet. :)
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
I grundskolan så var det inte något runk med killarna i klassen. Det var mer spännande att försöka få en glimt på tjejerna när dom duschade efter gympan. Det var bara en dörr mellan vårat omklädningsrum och deras dusch. Inget nyckelhål och dörren var låst med en täckbricka över. Men det var en luftspalt där tröskeln skulle sitta. Där kunde vi turas om att titta på tjejerna. Det bästa var att det satt en hel kroppsspegel på väggen så vi såg dom ändå rätt bra. Klart det blev några hårda kukar, men ingen av killarna gjorde något på varandra.
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Då jag gick i 9an så hade jag och min flickvän som rutin att låsa in oss på handikapptoaletten på lunchrasten och hångla och så runkade hon oftast av mig och ibland slickade jag hennes fitta och ibland böjde hon sig upp mot väggen så jag kunde knulla henne stående bakifrån! Så jävla hett och nice var det
 

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Tror det var i 5 eller 6, en tjej i klassen började gå i kort kort och lite urringat. Minns att man runkade till bilden av henne då o då:).
I sjunde klass, vi åkte buss till skolan. Då man såg äldre tjejer kliva på och om sommaren så var dom väldigt utmanande i klädsel.
En dag, i buss på väg hem från skolan. Bakom mig satt en kille från nian o en tjej från åttan. Hon var sjukt snygg.
Vi pratade lite o sen ser jag han stoppa handen innanför hennes byxa och börja smeka henne. Hon ler mot mig o blundar sedan.
Jag tyckte det var både sexigt o pinsamt, så vågade liksom inte kolla o prata med dom mera.
 
Minns hur gympaläraren var väldigt olämplig vilket man inte förstod då men på senare tid ser tillbaka på med lite spännande känslor. Han hade nog ingen favorit utan bara var en sån där med sjuka böjelser
 
Toppen