Har med stor förtjusning läst erfarenheter på det erotiska området med nära släktingar.
För många år sedan , tror jag var 24, hade jag avslutat en sommarkurs i Västsverige. Det var sensommar och jag hade vägarna förbi den lilla orten där min moster bodde. Hon var änka sedan några år men snygg o levnadsglad 60-åring. Ringde henne o frågade om jag fick komma o hälsa på. Hon blev jätteglad o oroade sej för vad hon skulle bjuda på. Jag lugnade henne o sa att det går bra med något enkelt, jag tänkte ta med ett par vinflaskor.
Hon tog emot mej iförd en tunn sommarklänning, vi kramades o redan då kände jag att det blev något mellan oss. Vi skålade och tillsammans fixade vi en sallad. När hon stod i motljuset såg jag nästan rakt genom hennes klänning, trosorna den lilla behån. Gick bakom henne o kramade om henne kysste henne på halsen o nacken. Kände att hon njöt av situationen men plötsligt sa hon att det var nog inte ok. Då fick jag en ingivelse o svarade att det som händer nu är bara mellan oss och till vår glädje. ingen kommer någonsin att få veta något.
Lovar du det frågade hon. Absolut svarade jag och sen möttes våra läppar. Kände att hon hade ett uppdämt behov av närhet. Vi kramades, dansade och kysstes hur mycket som helst.
Det har varit en varm dag o jag skulle gärna vilja ta en dusch innan vi lägger oss. Bra svarade jag, vill inget hellre än att få tvåla in dej från topp till tå... Din fuling men ok blev svaret.
Efter att ha fått kela med hennes tuttar o läckra stjärt hamnade vi hennes breda säng.
Min ungdom o situationen gjorde att hon fick bestämma hus vi skulle älska. Det var en underlig föreställning. Fann mej själv sugande på min mosters klitta o kyssa hennes söta stjärtöppning.
Givetvis kom jag alldeles för fort men hon sa att om en stund gör vi om det. Ock så blev det.
Vår lilla sexövning kom aldrig mer på tal även om vi kramades litet extra i smyg...