Berätta om era familjeupplevelser.

Växte upp med tre äldre systrar som man spanade på när det gick. Ena systern var också dom första brösten jag tog på i livet utöver mammas då. Den historien kan tas en annan gång eller i PM. Mamma har alltid sovit naken så där har man också kikat in ibland för att försöka få se lite härligt. Inga 1on1 upplevelser

Ålder
59
Kön
Man
Denna morgon, jag gick väl i sjuan eller åttan, låg jag naken med täcket åt sidan och runkade när jag hör dörrens handtag tryckas ner och morsan frågande ”har du vaknat än”. Jag hör att hon tystnar och bara står still. Eftersom jag blundar så låtsas jag som jag inte märkt att hon står där och fortsätter. Det hetsar upp mig enormt att någon står och tittar, även om det är morsan, så jag runkar hårdare än jag någonsin gjort och ganska snart skjuter jag av en utlösning rakt upp som landar på min mage.

Morsan stänger sakta dörren och går ner på undervåningen. Jag kliver upp, gör mig ordning, klär på mig och går ner till frukosten. Allt är som vanligt och hon säger inte ett ord om vad hon sett. När jag kommer hem från skolan är det nya lakan i sängen och efter det knackar hon alltid på min dörr.

Last edited:

Zudden

Välbekant medlem
Kön
Man
Denna morgon, jag gick väl i sjuan eller åttan, låg jag naken med täcket åt sidan och runkade när jag hör dörrens handtag tryckas ner och morsan frågande ”har du vaknat än”. Jag hör att hon tystnar och bara står still. Eftersom jag blundar så låtsas jag som jag inte märkt att hon står där och fortsätter. Det hetsar upp mig enormt att någon står och tittar, även om det är morsan, så jag runkar hårdare än jag någonsin gjort och ganska snart skjuter jag av en utlösning rakt upp som landar på min mage.

Morsan stänger sakta dörren och går ner på undervåningen. Jag kliver upp, gör mig ordning, klär på mig och går ner till frukosten. Allt är som vanligt och hon säger inte ett ord om vad hon sett. När jag kommer hem från skolan är det nya lakan i sängen och efter det knackar hon alltid på min dörr.
Va skönt hände det fler gånger

Couple7075

Aktiv medlem
Kön
Man

Jag har en liknande historia. Ja min morsa kom upp på övervåningen till deras sovrum en morgon. Där hade jag min säng vid fotändan av deras dubbelsäng. Jag var ganska ung och runkade och hade fullt upp med att komma så jag hörde henne inte när hon öppnade dörren. Hon såg mig komma och stängde så dörren försiktigt och smög ner igen.
Lite pinsamt men ändå inte. Jag hade ju sett en del och hon hade sett att jag såg på, så det gjorde inte så mycket. Finns mer att berätta.

Last edited:

Zudden

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en liknande historia. Ja min morsa kom upp på övervåningen till deras sovrum en morgon. Där hade jag min säng vid fotändan av deras dubbelsäng. Jag var ganska ung och runkade och hade fullt upp med att komma så jag hörde henne inte när hon öppnade dörren. Hon såg mig komma och stängde så dörren försiktigt och smög ner igen.
Lite pinsamt men ändå inte. Jag hade ju sett en del och hon hade sett att jag såg på, så det gjorde inte så mycket. Finns mer att berätta.
Häftigt du får gärna berätta mer

BiSex_GBG

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Berätta gärna mer.

WestCoastMan

Välbekant medlem
Ålder
54
Var 14år och vaknade en morgon av att mina föräldrar knullade i rummet bredvid mitt. Sängen som dunkade mot väggen och deras stön gjorde mig så kåt att jag började runka, jag hörde hur pappa stönade högt och jag förstod att han kom och dom slutade knulla. Jag fortsatte runka naken på sängen och efter några minuter öppnades dörren och mamma kom in för att väcka mig, hon såg tydligt vad jag gjorde och och vände i dörren och gick ut. Jag kom skönt och gick ut till frukosten - mamma sa bara ” hoppas du hade en skön stund”
Jag runkade ofta under uppväxten när jag hörde och smygtittade på mamma och pappa när dom knullade vilket dom gjorde ofta. Vid några tillfälle hörde både jag och min syster dom när vi tittade på tv och föräldrarna knullade samtidigt i deras sovrum

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Har med stor förtjusning läst erfarenheter på det erotiska området med nära släktingar.
För många år sedan , tror jag var 24, hade jag avslutat en sommarkurs i Västsverige. Det var sensommar och jag hade vägarna förbi den lilla orten där min moster bodde. Hon var änka sedan några år men snygg o levnadsglad 60-åring. Ringde henne o frågade om jag fick komma o hälsa på. Hon blev jätteglad o oroade sej för vad hon skulle bjuda på. Jag lugnade henne o sa att det går bra med något enkelt, jag tänkte ta med ett par vinflaskor.
Hon tog emot mej iförd en tunn sommarklänning, vi kramades o redan då kände jag att det blev något mellan oss. Vi skålade och tillsammans fixade vi en sallad. När hon stod i motljuset såg jag nästan rakt genom hennes klänning, trosorna den lilla behån. Gick bakom henne o kramade om henne kysste henne på halsen o nacken. Kände att hon njöt av situationen men plötsligt sa hon att det var nog inte ok. Då fick jag en ingivelse o svarade att det som händer nu är bara mellan oss och till vår glädje. ingen kommer någonsin att få veta något.

Lovar du det frågade hon. Absolut svarade jag och sen möttes våra läppar. Kände att hon hade ett uppdämt behov av närhet. Vi kramades, dansade och kysstes hur mycket som helst.
Det har varit en varm dag o jag skulle gärna vilja ta en dusch innan vi lägger oss. Bra svarade jag, vill inget hellre än att få tvåla in dej från topp till tå... Din fuling men ok blev svaret.
Efter att ha fått kela med hennes tuttar o läckra stjärt hamnade vi hennes breda säng.
Min ungdom o situationen gjorde att hon fick bestämma hus vi skulle älska. Det var en underlig föreställning. Fann mej själv sugande på min mosters klitta o kyssa hennes söta stjärtöppning.
Givetvis kom jag alldeles för fort men hon sa att om en stund gör vi om det. Ock så blev det.
Vår lilla sexövning kom aldrig mer på tal även om vi kramades litet extra i smyg...

ChicoSouth

Välbekant medlem
Kön
Man
Många sköna minnen från uppväxten när mamma knullade med sin sambo. Minns som igår alla gånger jag hörde dom knulla och även när jag smygtittade på dom. Från det jag var 14år så runkade nästan varje gång jag hörde dom, deras stön och sängen som knarrade och dunkade mot väggen gjorde mig alltid kåt. Det bästa jag visste var när dom knullade på morgonen på helgerna och sen sitta vid frukosten och se mamma i morgonrock en kort stund efter och veta att mamma var nyknullad.

roligtnamn

Medlem
Har ett pirrigt minne från barndomen, var runt 8-9 och brorsan och hans kompis 11-12 år. När dom lurade ner mig i källarförrådet. Där dom fick mig att näcka och dom gjorde detsamma. sen turades dom om att ligga nakna på mig. Minns inte om någon hade stånd men att de kändes konstigt och pirrigt.

Toppen