Berätta om era IRL flirter

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Är jag helt dum i huvudet eller?, men var det inte den flåsande springande tjejen som flirtade...?

Vet dessutom kvinnor som springer just av den anledningen eller åtminstonde väljer vissa ställen att springa på för att visa upp sig bland vältränade män, och som inte har det minsta emot att de flirtar med dem.
Så man får nog avgöra om det passar sig utifrån situationen och sina "vibbar" alltid svårt med en massa principer ju, bättre med sunt förnuft.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Är jag helt dum i huvudet eller?, men var det inte den flåsande springande tjejen som flirtade...?

Vet dessutom kvinnor som springer just av den anledningen eller åtminstonde väljer vissa ställen att springa på för att visa upp sig bland vältränade män, och som inte har det minsta emot att de flirtar med dem.
Så man får nog avgöra om det passar sig utifrån situationen och sina "vibbar" alltid svårt med en massa principer ju, bättre med sunt förnuft.

jepp sunt förnuft, men många tjejer som jag känner tycker att det r jobbigt att springa (haha, vem tycker int det?) men för anldeningen att så många män ska kommentera & säga dumma saker, så sunt förnuft r alltid på sin plats

fri hellre än fäll en kommentar...
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Klart man inte ska flirta urskiljningslöst utan ha en viss stil på flirtandet, sen tror jag att man ser på utstrålningen och med sin magkännsla kan avgöra om det är läge att komma med en flirt eller om man ska avstå...
Sen betraktar jag inte komentarer av sexuellt slag som en "flirt" utan som trakasserier i alla fall om man kastar ur sig dem till nån man möter och inte känner som i ett motionsspår t.ex. En flirt kan ju vara att lyfta på ögonen eller ett leende på rätt sätt eller bara hålla upp en dörr eller en vänlig hällsning och andra handlingar av motsvarande slag men inte ett grabba tag om skinkan och säga "skjyst häck" *L*
Men har man inte den förmågan att avläsa mäniskor ska man kanske hellre avstå som du säger.

/TG
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
tillbaka till varför jag starta tråden:

en drömdate: denna säsongen, träffas på ett bra fik, fika & snacka
sen gå en lång promenad längs stranden
avslutas med ett het bad & en god middag ;)

jag ska ha "date" om nån vecka, gjort barnfritt & nu ska jag komma på nåt kul & mysigt..

någon som har en bra idé som jag inte tänkt på?
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Åh jag älskar att flirta! Mötte min gynekolog idag på ica... Busiga ögon och snuskiga tankar... :p:p
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
tillbaka till varför jag starta tråden:

en drömdate: denna säsongen, träffas på ett bra fik, fika & snacka
sen gå en lång promenad längs stranden
avslutas med ett het bad & en god middag ;)

jag ska ha "date" om nån vecka, gjort barnfritt & nu ska jag komma på nåt kul & mysigt..

någon som har en bra idé som jag inte tänkt på?

tycker du ska boka in er på varbergs japanska spa..kan garantera en UNDERBAR dag.det är fantastiskt skönt och vackert.
Man kan bo på Hotellet och sedan gå till spa delen som ligger högst upp med utsikt över stan.

Det måste testas!!!!
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Finns ett par damer på jobbet jag flirtar med ibland, både på mail och "öga mot öga". Inga allvarliga tankar bakom, men det piggar ju upp:):cool:!
 

kille71

Medlem
Kön
Man
flirtanded liger lågt här. Startad dagen så tidigt och slutar så sent att det finns knappt möjlighet till det... :(
Sen har jag hamnad i ett rent gubbmiljö nummerar i mitt nya jobb. dem få kvinnor som finns är ingenting att flörta med tyvärr... önskar jag hade en skeda här, då jäklar... :oops:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag flörtar rätt hårt med tjejerna på macken... kul krydda, och jag tycker om att se deras leenden! Och på jobbet finns en del mysiga kvinnor, det är härligt!! :cool:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
För mig har flörtandet sällan baktankar. Jag håller helt med Doc att en stilla flirt har bara ett mål, att göra den andra personen lite gladare & bättre till mods med lite uppskattning & kanske en komplimang.

När jag var o handlade i veckan hamnade jag i kassan hos en tjej jag gillar. Och hon brukar besvara mina blickar, vänligt och glatt. Och när hon slog in varorna så var där nåt godis, då sa hon:

- sånt där kan jag inte äta
- varför inte, du blir ju ännu sötare av socker?

Haha, man hörde hur kön bakom mig fnissade åt min komplimang,, men hon sken upp och blev verkligen glad -- och det gjorde min kväll - härlig känsla att se henne bli glad, så ska de va! :)
 

kille71

Medlem
Kön
Man
Jag instämmer, vill dock tillägga att det gör inte den andra personen glad utan även mig. Jag få ju ett lyft av att mitt flörtande blir positivt uppskattad. Jag ger inte bara ut ett positivt signal utan jag få också ett om jag har tur.
SuperLasse, den med godiset ska jag kommer ihåg, den var bra :) förstår att hon skenade upp.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
tillbaka till varför jag starta tråden:

en drömdate: denna säsongen, träffas på ett bra fik, fika & snacka
sen gå en lång promenad längs stranden
avslutas med ett het bad & en god middag ;)

jag ska ha "date" om nån vecka, gjort barnfritt & nu ska jag komma på nåt kul & mysigt..

någon som har en bra idé som jag inte tänkt på?

tycker du ska boka in er på varbergs japanska spa..kan garantera en UNDERBAR dag.det är fantastiskt skönt och vackert.
Man kan bo på Hotellet och sedan gå till spa delen som ligger högst upp med utsikt över stan.

Det måste testas!!!!

det ska jag lägga på minnet, vi har varit i Båstad & i Halmstad
bra ställe bägge....
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag flörtar rätt hårt med tjejerna på macken... kul krydda, och jag tycker om att se deras leenden! Och på jobbet finns en del mysiga kvinnor, det är härligt!! :cool:

det r rätt!
jag får hålla mig till att flirta med grabbarna på jobb & de få kvinnorna man träffar på....
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
För mig har flörtandet sällan baktankar. Jag håller helt med Doc att en stilla flirt har bara ett mål, att göra den andra personen lite gladare & bättre till mods med lite uppskattning & kanske en komplimang.

När jag var o handlade i veckan hamnade jag i kassan hos en tjej jag gillar. Och hon brukar besvara mina blickar, vänligt och glatt. Och när hon slog in varorna så var där nåt godis, då sa hon:

- sånt där kan jag inte äta
- varför inte, du blir ju ännu sötare av socker?

Haha, man hörde hur kön bakom mig fnissade åt min komplimang,, men hon sken upp och blev verkligen glad -- och det gjorde min kväll - härlig känsla att se henne bli glad, så ska de va! :)

HELT underbart rätt, en bra nivå
många blir glada 6 du blev glad & nöjd sj!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag instämmer, vill dock tillägga att det gör inte den andra personen glad utan även mig. Jag få ju ett lyft av att mitt flörtande blir positivt uppskattad. Jag ger inte bara ut ett positivt signal utan jag få också ett om jag har tur.
SuperLasse, den med godiset ska jag kommer ihåg, den var bra :) förstår att hon skenade upp.

att jämföra hur söta kvinnor r med socker går alltid hem
om man frågar om de vill ha socker i kaffet, så svara man på frågan sj & säger att -det räcker med att du rör med lillfingret i kaffet så blir det söt nog... haha
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har alltid varit glad och skämtsam av mig och gärna vittsat till det så det med lite fantasi säkert kunnat tolkas som en flirt,
Detta har tyvärr lett till många långa allvarliga samtal med min fru...som inte har det minsta förståelse för sånt uppträdande trotts att jag bedyrat att det inte fans några sådana tankar bakom hmm förmodligen inga tankar alls eftersom gumman hört det, men det sättet att vara låg djupt rotat i mig och var min personlighet så att säga, men jag har fått försöka lära om och inte tilltala andra kvinnor inte titta på dem och inte umgås med dem, och det spelar ingen roll om det är ett rent jobbrelaterat möte, det blir misstänksamhet ändå.
Därför har onna blivit en liten säkerhetsventil för mig (som drabbar alla er andra ;) här kan man vara den man är ingen tar ju mig på allvar ändå *L*
Men visst, nog kommer det lite flirtningar fortfarande när jag känner mig säker på att undslippa efterräkningar...*L*
(Delar ju ofta ut reklam i Snäckans område Te.x. *L*)

Kram!


Var det du som klistrade fast en rosa hjärtformad post-it -lapp på reklambunten och skrev "Kram från reklamkillen"???

Jag har ofta undrat vem du är:)

Oj! Avslöjad, Ja jag får väll visa det då! ;):love::love::love:
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
tillbaka till varför jag starta tråden:

en drömdate: denna säsongen, träffas på ett bra fik, fika & snacka
sen gå en lång promenad längs stranden
avslutas med ett het bad & en god middag ;)

jag ska ha "date" om nån vecka, gjort barnfritt & nu ska jag komma på nåt kul & mysigt..

någon som har en bra idé som jag inte tänkt på?

tycker du ska boka in er på varbergs japanska spa..kan garantera en UNDERBAR dag.det är fantastiskt skönt och vackert.
Man kan bo på Hotellet och sedan gå till spa delen som ligger högst upp med utsikt över stan.

Det måste testas!!!!

Själv var jag på Hasseludens "Japanska spa" här om dagen och håller med, den dagen blev en dag att minnas! Mycket flirtande blev det...fast med min fru så det var helt ofarligt!:)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
tillbaka till varför jag starta tråden:

en drömdate: denna säsongen, träffas på ett bra fik, fika & snacka
sen gå en lång promenad längs stranden
avslutas med ett het bad & en god middag ;)

jag ska ha "date" om nån vecka, gjort barnfritt & nu ska jag komma på nåt kul & mysigt..

någon som har en bra idé som jag inte tänkt på?

tycker du ska boka in er på varbergs japanska spa..kan garantera en UNDERBAR dag.det är fantastiskt skönt och vackert.
Man kan bo på Hotellet och sedan gå till spa delen som ligger högst upp med utsikt över stan.

Det måste testas!!!!

Själv var jag på Hasseludens "Japanska spa" här om dagen och håller med, den dagen blev en dag att minnas! Mycket flirtande blev det...fast med min fru så det var helt ofarligt!:)

Då ska jag fixa det, under våren
 

stanli40

Medlem
Kön
Man
Jag har under en veckas tid flörtat som jag aldrig har gjort förut. Med en tjej från Borneo. 3-4 timmar varje dag. Fattar inte att jag själv orkar. Fullständigt ofattbart och lika förbannat kul. Jag hittade henne på ett chattrum. Inte sex eller knullasnack, en enda gång. Det är nästan så att jag springer från parkeringen, efter jobbet, för att sätta på datorn. Nu har jag till 95 procent bestämt mig för att fira min 50-års dag där, i juni.
Jag skall inte hitta på något som heter äktenskap eller sådant. Bara en jätteresa på min födelsedag. Sen får vi se......Hon är den perfekta guiden, där nere.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag har under en veckas tid flörtat som jag aldrig har gjort förut. Med en tjej från Borneo. 3-4 timmar varje dag. Fattar inte att jag själv orkar. Fullständigt ofattbart och lika förbannat kul. Jag hittade henne på ett chattrum. Inte sex eller knullasnack, en enda gång. Det är nästan så att jag springer från parkeringen, efter jobbet, för att sätta på datorn. Nu har jag till 95 procent bestämt mig för att fira min 50-års dag där, i juni.
Jag skall inte hitta på något som heter äktenskap eller sådant. Bara en jätteresa på min födelsedag. Sen får vi se......Hon är den perfekta guiden, där nere.

attans det låter GUTT! gör det! kör till 100%
 
Toppen