Berätta om era IRL flirter

Gorman

Medlem
Kön
Man
....låt oss börja med flirtandet igen............en tränande svettig dam blinkade åt mig igen..........eller fick hon något i ögat.......nåja, ...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag flirtar med alla just nu....

mer eller mindre med sexuella undertoner, mer eller mindre seriöst

roligaste är att flirta med jobbekompisar, de blir lite dualistsiska i sitt sätt
Homofobi & att de får uppskattning.. det blir bara konstigt för många av dem

men andra kramar glatt tillbaka...:D
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Jag flörtar varje kväll jag jobbar på jobbet. Det får så många fler killar att komma och spela. :p Men måste nog säga att de är nog lenare i munnen än jag, inte bara en gång man skinit upp och sagt tack, eller blivit röd i ansiktet av alla komplimanger. När det är sånna killar vid bordet så tycker jag det är riktigt kul på jobbet, då det är tråkiga killar som bara sitter och inget har att säga blir det genast tråkigare. Men då försöker man ju själv få igång något typ av snack, har de tur och vinner så blir man glad å deras vägnar. :D

Sen kan jag varna er alla, vakter ska man hålla sig lite undan från, de flörtar inte lite med annan personal. ;) eller också var det bara med mig...

Börjar med ett kul samtal i början av kvällen, lite skratt osv... under resten av kvällen, ögonkontakt med leende till när chansen fanns... alltid roligt :D
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Kanske är det värmen? Kanske är det för att det är hänryckningens tid? Vet inte - men något är det i alla fall;)

Alla ler och är så skönt avslappnade! Det är något i luften...;):p:p
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
haha, det händer väl lite nu och då? :p

Men måste säga, det här med flört, i lördags jobbade jag och det var knappt några gäster alls ute. Så det satt tre killar vid ett bord en bit bort. Varenda gång en av dem titta mot Black Jack bordet så titta jag tillbaka och log, ibland titta jag dit själv och log då nån av dem titta upp. Men tusan, det tog ändå en halvtimme att flörta dem till sig!
De var så pass långt bort att jag inte kunde säga något
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
haha, det händer väl lite nu och då? :p

Men måste säga, det här med flört, i lördags jobbade jag och det var knappt några gäster alls ute. Så det satt tre killar vid ett bord en bit bort. Varenda gång en av dem titta mot Black Jack bordet så titta jag tillbaka och log, ibland titta jag dit själv och log då nån av dem titta upp. Men tusan, det tog ändå en halvtimme att flörta dem till sig!
De var så pass långt bort att jag inte kunde säga något

Spela de bort några större summor då? hehe, gav det utdelning?
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
haha, det händer väl lite nu och då? :p

Men måste säga, det här med flört, i lördags jobbade jag och det var knappt några gäster alls ute. Så det satt tre killar vid ett bord en bit bort. Varenda gång en av dem titta mot Black Jack bordet så titta jag tillbaka och log, ibland titta jag dit själv och log då nån av dem titta upp. Men tusan, det tog ändå en halvtimme att flörta dem till sig!
De var så pass långt bort att jag inte kunde säga något

Spela de bort några större summor då? hehe, gav det utdelning?

Nja, av den ena vann jag till mig en hundring kanske, men han var osmart nog att spela sista rutan, då är det nästan en outalad lag att man måste offra sig, däremot hans kompis tror jag sprang iväg med dubbelt upp, växla in en femtilapp och sprang iväg med en hundring. :p Så kanske gick jag 50 pluss på det, om min matte stämmer :p
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag tillhör de människor som alltsomoftast "anklagas" för att vara flirtig, när jag i själva verket bara är mig själv...dvs öppen, glad, snacksalig och allmänt social.

Att bli påhoppad ang min "flirtighet" både på nätet och irl har tyvärr gjort att jag dämpat mig men det är ju liksom inte JAG!?

Så nu "flirtar" jag hej vilt igen - senast idag med min chef faktiskt, en man som är oerhört trevlig men förmodligen van vid att bli bedömd efter sitt (inte i gängse mening speciellt attraktiva) utseende och han nästan hoppade när jag kommenterade hans klädsel idag. Det är bra mycket roligare att säga sådant till folk som inte är vana, än dem som ständigt får komplimanger östa över sig!:)
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Jag tillhör de människor som alltsomoftast "anklagas" för att vara flirtig, när jag i själva verket bara är mig själv...dvs öppen, glad, snacksalig och allmänt social.

Att bli påhoppad ang min "flirtighet" både på nätet och irl har tyvärr gjort att jag dämpat mig men det är ju liksom inte JAG!?

Så nu "flirtar" jag hej vilt igen - senast idag med min chef faktiskt, en man som är oerhört trevlig men förmodligen van vid att bli bedömd efter sitt (inte i gängse mening speciellt attraktiva) utseende och han nästan hoppade när jag kommenterade hans klädsel idag. Det är bra mycket roligare att säga sådant till folk som inte är vana, än dem som ständigt får komplimanger östa över sig!:)

Samma sak här, många som tror att jag flirtar när man bara är öppen och glad. Men visst, det är kul att flirta lite oskyldigt ibland, flirtar gärna lite med tjejerna i matbutiken där man veckohandlar och så. Gymmet var ett trevligt ställe på sin tid och löparspåren fungerar oxå har jag märkt...! ;)
 
Toppen