Berätta om era sugupplevelser.

bbboy

Medlem
Kön
Man
Hejsan, skulle gärna höra om hur det gick till när ni sög av andra killar, för det har ju tydligen en del gjort här :)
Gärna detaljerat!
 

totte

Medlem
Kön
Man
Jaa... Jag förstår inte riktigt vad som efterfrågas... Hur det går till att suga kuk är väl ganska självklart.

Jag älskar att suga kuk, och försöker gärna deepthroata. Ibland lyckas jag. ;) Smakar och sväljer gärna sperman.
 

kåtkuken

Ny medlem
Kön
Man
När jag var yngre så kunde jag suga av mig själv vilket var otroligt skönt,men jag svalde aldrig sperman.
Nu när man är lite äldre så sväljer jag sperman men når inte riktigt fram till munnen...tyvärr
Någon som prövat??????????

Kåtkuken ständigt kåt på män o kvinnor
 

wankwank

Ny medlem
Kön
Man
Nu när man är lite äldre så sväljer jag sperman men når inte riktigt fram till munnen...tyvärr
Någon som prövat??????????
´

Jag kunde nästan suga av mig själv, iaf ta ollonet mellan läpparna och slicka. Kan inte längre tyvärr. Man blir väl stel å jävlig med åldern, jag är trots allt en äldre herre på 27 år.
 

bbboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by totte

Jaa... Jag förstår inte riktigt vad som efterfrågas... Hur det går till att suga kuk är väl ganska självklart.

Jag älskar att suga kuk, och försöker gärna deepthroata. Ibland lyckas jag. ;) Smakar och sväljer gärna sperman.

Berätta gärna om någon gång när du sög kuk, liksom lite novellaktigt, fast baserat på en sann historia.
 
Toppen