BI killar

henkepenke

Medlem
Kön
Man
Affirmative! ;)

Drar dock slutsatsen att de flesta är som jag, lite lätt kuknyfikna och gillar ett runk/sug med kille ibland men lutar åt tjejer när det gäller kärlek. Man har typ en fysisk kukfixering o tänder på själva kuken o till viss del en snygg killkropp. Eller är det bara jag? :)
 

evil knievel

Medlem
Kön
Man
Drar dock slutsatsen att de flesta är som jag, lite lätt kuknyfikna och gillar ett runk/sug med kille ibland men lutar åt tjejer när det gäller kärlek. Man har typ en fysisk kukfixering o tänder på själva kuken o till viss del en snygg killkropp. Eller är det bara jag? :)

Precis så är det för mig med.
 

henkepenke

Medlem
Kön
Man
Intressant att gruppen av kuknyfikna är så stor! Man undrar nästan vilka på jobbet som går omkring med kuknyfikenhet...eller vem av ens polare..
 

Corky

Medlem
Kön
Man
Ja här är en till. Man tänder på själva kuken.
Lite runk och sug skulle jag vilja testa.
Är det att vara bi så då är man väl bi i så fall.
Men då det gäller kärlek o mys så är det tjejer som gäller
 
G

Guest

Gäst
Måste jämna ut lite här :) Jag är killen i ett par och jag är här fast jag faktiskt inte tänder alls på kukar. Det är i och för sig upphetsande att se en kuk glida in och ut ur en mysig mus, men det är fittan som tänder mig. Hur läpparna sluter sig om kuken, hur den blir glansig etc, inte kuken i sig.

MEN, det är ju helt underbart att här finns plats för oss alla, onanister som onanissor :)
 

sexsugen78

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
Affirmative! ;)

Drar dock slutsatsen att de flesta är som jag, lite lätt kuknyfikna och gillar ett runk/sug med kille ibland men lutar åt tjejer när det gäller kärlek. Man har typ en fysisk kukfixering o tänder på själva kuken o till viss del en snygg killkropp. Eller är det bara jag? :)

Håller med dig till 100%! Älskar att kolla på, smeka och suga kukar, men har aldrig blivit kär i en kille...
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Affirmative! ;)

Drar dock slutsatsen att de flesta är som jag, lite lätt kuknyfikna och gillar ett runk/sug med kille ibland men lutar åt tjejer när det gäller kärlek. Man har typ en fysisk kukfixering o tänder på själva kuken o till viss del en snygg killkropp. Eller är det bara jag? :)

Instämmer med detta också...kärleken är för tjejer ;)
 

Molly22

Ny medlem
Kön
Man
Gött, verkar som vi e många med samma smak å tycke. Kolla på killar å kukar Runk å sug me killar, om man har "tur". Men när de gäller the Love så e de tjejer som de ska va me:)
 
Toppen