Bikini-fråga (till tjejer framför allt)

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Man
Hej på er tjejer.

Jag letar efter bikini-trosor till frugan.
Den modellen jag är ute efter är något mitt emellan string och vanliga heltäckande trosor. De skär alltså in lite och visar lite mer hud än vanliga. Är det någon som vet vad modellen på sådana trosor heter?
Otroligt tacksam för svar.

/En som älskar att se sin kvinnas rumpa på stranden.

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Man
Kanske. Det fanns ju en hel uppsjö av modeller.
Tanga verkar vara allt mellan string och heltäckande.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
68
Kön
Man
Kanske. Det fanns ju en hel uppsjö av modeller.
Tanga verkar vara allt mellan string och heltäckande.
Är det ett samlingsnamn för små trosor då? Det var det namnet som kom upp i mitt huvud och vill minnas att det var små trosor med snören. Dock inte snöre mellan skinkorna.
Hoppas på att några tjejer kan ge svar.

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
Är det ett samlingsnamn för små trosor då? Det var det namnet som kom upp i mitt huvud och vill minnas att det var små trosor med snören. Dock inte snöre mellan skinkorna.
Hoppas på att några tjejer kan ge svar.

Då måste finnas några tjejer här som kan svara...
Finns v ä l d i g t få kvinnor här

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag tror det är Brazilian-modellen du tänker på om du inte vill köpa string. De ser ut som vanliga trosor framtill men är högt skurna bak så rumpan syns. Kanten är oftast lite bredare och lägger sig rätt högt så det ser ut som man har lite längre ben dessutom. :)

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Man
Jag tror det är Brazilian-modellen du tänker på om du inte vill köpa string. De ser ut som vanliga trosor framtill men är högt skurna bak så rumpan syns. Kanten är oftast lite bredare och lägger sig rätt högt så det ser ut som man har lite längre ben dessutom. :)

Det får vi kolla upp.
Tack så hjärtligt för tipset!

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det är enkelt att googla om man vill låta mer påläst och "veta vad man snackar om" när man går in i butiken...

https://www.hunkemoller.se/badklader/olika-bikinimodeller

Min erfarenhet är att passformen är så otroligt olika mellan märken även och "kategorin" är densamma, för att vi kvinnor har former som varierar och inte är trådsmala 14 åringar som modellerna ;)

Ta med din partner ut och prova, bjud på bubbel och glass och gör det till en sexig dag så blir det bäst tror jag

Toppen