Bikini

Evisen

Ny medlem
Kön
Man
är det nån mer här som brukar ha på sig bikinin istället för vanliga trosor ? alla har väl gjort det nån gång när troslådan varit tom, det var så jag började med det.. men jag menar regelbundet alltså..
 
Kön
Man
Tycker du att det känns skönare då?
Om jag har badbyxor istället för kallingar, t.ex. om jag skall gå och bada på sommaren, får jag stånd hela tiden... vet inte varför. :)
 

Evisen

Ny medlem
Kön
Man
haha jo jag tycker det är skönt att ha bikinin på under kläderna, jag vet inte riktigt varför. tyvärr har jag inga bilder..

Är det ingen annan här som har på sig bikini istället för underkläder ?
 

snopphane

Ny medlem
Kön
Man
Men är det inte lite obekvämt med bikini under kläderna...har för mig att tyget på bikinisar är lite tjockare än trosor eller??
 

Orfeous

Ny medlem
Kön
Man
Det beror nog på materialet.. att det gnids emot könsdelarna och då uppstår en skön känsla helt enkelt...
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Visst är det skönt att ha på bikini. Det blanka glatta tyget känns skönt mot känsliga kroppsdelar. Men att använda bikini istället för underkläder har jag aldrig tänkt på. Men det finns ju underkläder i material som påminner om bikinityget...
 

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
I somras använde jag ofta en bikini under sommar kjolen från stranden....

"het" kvinna som jobbar i finansbranchen, fantiserar ofta om sex på jobbet ;)...besök gärna min msn grupp för "likasinnade" ....skriv några rader i medlemsansökan http://groups.msn.com/officemanager innehåller bilder, inlägg, profiler, chat rum, sexblogg, kalender m.m
 

Evisen

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker nog snarare att tyget är tunnare och smidigare än på ett par vanliga bomullstrosor. Sömmarna är nog lite tjockare så möjligen så syns troslinjerna tydligare utanpå kläderna men det brukar inte vara nåt problem.

Tilda: Ja såna trosor är också bra men jag tror det är själva grejen med att bikinitrosor inte är vanliga underkläder som gör att det blir lite speciellt att använda dom så
 

Evisen

Ny medlem
Kön
Man
Javisst kanske inte lika ofta som på sommaren men när jag tränar så brukar jag ha bikinin under. Och så om jag går ut på krogen till exempel så har jag oftast på mig ett par bikinitrosor också, man vill ju se lite fin ut under också.
 

Evisen

Ny medlem
Kön
Man
Haha idag hade jag en blå bikini med blommor på mig. När jag tränar spinning har jag cykelbyxor dom har en mjuk kudde i grenen, dom är jättesköna
 

hotti_hotti

Ny medlem
Kön
Kvinna
Visst är det skönt att ha på bikini. Det blanka glatta tyget känns skönt mot känsliga kroppsdelar. Men att använda bikini istället för underkläder har jag aldrig tänkt på. Men det finns ju underkläder i material som påminner om bikinityget...
Ja absolut att tyget känns skönt,jag är kille men har alltid önskat att jag var född till tjej:love:
 

Tyger

Medlem
Kön
Man
Har haft bikini isf vanliga underkläder nån gång...

Men jag brukar ju inte ha bomullstrosor heller, utan oftast en trosgördel :oops: [:cool:]som inte är så olik ett par bikinibrallor
 
Toppen