Bikiniproblem

söpötyttö

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag var på besök i Serena, en vattenpark i södra Finland med alla möjliga sorters vattenrutschkanor e.t.c. Smart som jag är hade jag tagit min röda bikini vars övredel är lite för lös.
Allt gick bra i den första rutschkanan, visserligen flög övredelen upp lite men det gick att rätta till innan nån hann se. Samma sak med alla andra vanliga vattenrutschkanor.
Det kommer nämligen en så stor svallvåg på en när man kommer ner, så innan nån hinner uppfatta var bikinin håller hus, så var den redan tillbaka på brösten.
Men sen så gick vi till "villivirta" (på svenska = vildforsen). Det är som en riktig fors där man har byggt in små nedförsbackar som fungerar som vattenfall. Och varje gång jag gled ner för en av dem så hade jag bikinin i ansiktet.
Skillnaden var bara den, att när man åker rutschbana så åker man ensam eller möjligen med nån man känner, alla andra är på minst 5 meters avstånd och ser därför inte då bra om man tappar bikinin.
Här var det proppfullt av folk på väldigt nära håll. Och massor med män. Som alla såg mina bröst.
För vattnet forssa i slutet av backen också, och drog iväg me min bikini flera gånger, så den ville inte hållas på. Dessutom jag annars också händerna fulla med att försöka att inte krocka med andra simmare.
Minst fem män glömde att simma vidare och blev och stirra på min bikinikamp iställe. Är glad att min pojkvän var med som beskyddare.
Lagom pinsamt
 

placebo

Medlem
Kön
Man
nja, et skulle förmodligen varit värre om du flashade muttan.
var med om ungefär samma sak, när jag var ungefär 14 eller 15 år.
var på skara sommarland, och åkte i en kana, och sen när jag klev upp så stod det några grabbar och garvade åt mig. min kompis pekade lite generat på mina bröst och jag såg då att jag boobflashade för fullt.
jag råkar boobflasha närstan varje gång jag badar, och mina vänner verkar skämmas mer än jag gör.

ang. skara sommarlandgrejen så skämdes jag inte alls, inte ens då. man får ju se det som en kul grej :D
 

erka10

Medlem
Kön
Man
det där är en sån där jobbig situation för en kille. ska man följa impulsen att tokglo eller vara gentleman och se åt ett annat håll??? :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag var på ett vattenland i halland
där hade tjejerna bikini istället för skåne där de har som vana att ha baddräkt
ombyte förnöjer

men det kontsiga r att det verkar som alla var mer blyga
inne på killarnas duschade de flesta i badbyxor....(äkligt framför allt)
 

///M\\\

Medlem
Kön
Man
jag var på ett vattenland i halland
där hade tjejerna bikini istället för skåne där de har som vana att ha baddräkt
ombyte förnöjer

men det kontsiga r att det verkar som alla var mer blyga
inne på killarnas duschade de flesta i badbyxor....(äkligt framför allt)

Förstår dem, men jag håller med dig, det är en aning ohygieniskt då man inte blir lika ren som man borde och då ökas även mängden klor med för den delen!
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Där vi brukar simma och bada på sommaren är det bara alla gamla som har baddräkt. Annars är det små fina bikinis som gällr. Älskar bikinitrosor med snörning i sidorna :p
 
Toppen