Bikta er onanivänner.

Dix

Medlem
Kön
Man
Berätta nåt ur er sexuella historia som är värt att läsa/bli upphetsad av, kan hänt igår för 6 år sen, på studenten osv. Med andra ord bikta er!!!:D
 

Chablis

Ny medlem
Kön
Man
Förstår vad du är ute efter, dude men det låter som novelltråden är ngt för dig.

Jag läste precis den om Kos av "Sofia". Ovanligt bra skriven för det här forumet. Jag blev kåt som en fullblodad bourgogne.

Tänker tillbaka på resa jag och mitt ex gjorde till södra Italien. Vi satt på en avlägsen uterestaurang i en liten by och drack gott. Solen hade gått ner och olivträden hängde ner över oss med sin härligt söta arom. Hon var vacker som en saga. Solbränd, lätt klänning utan behå. Hennes hår var blekt av solen...

Helt plötsligt när vi satt och myste och började bli bådelite småfulla och kåta så tog hon min hand och förde den under bordet in under hennes kjol. Precis, hon hade inga trosor.Hon förde upp två av mina fingrar i hennes plaskvåta fitta... Varm och skön. Jag smekte henne först och började - till hennes förtjusning - sedan att fingerknulla henne. Hon stönade försiktigt så att ingen på restaurangen skulle upptäcka oss. Jag blev vansinnigt kåt av att se henne sitta där med mina fingrar överallt i hennes fitta.

Vi betalade snabbt och nästan småsprang ut ur restaurangen. Jag skulle knulla henne innan vi kom fram till hotellet. vi vek snabbt av in på en mindre grusväg. Månens ljus visade snabbt fram till ett avskilt stort ekträd där vi stannade. Jag hade knappt släppt mina fingrar från hennes fitta medan vi sprang. Vi var som djuriskt kåta. Hon lutade och kråmade sig mot trädet och putade ut med hennes snygga stjärt. Min kuk blev om möjligt ännu hårdare. Hon fick inte chansen att säga något. Jag lyfte upp den lätta mörkröda sommarkjolen och kuken sökte sig direkt upp i hennes fitta. Så underbart skönt. Hon stönade till och jag tog henne hårdare och hårdare, snabbare och snabbare. Med handen började jag mjukt smeka hennes klitoris medan jag gjorde djupa stötar i henne. Hon nästan skrek av njutning nu.

Vi kom nästan samtdigt där vi stod och jag fyllde henne med sperma i takt med att hennes fitta drog ihop sig inför hennes orgasm.

Hon vände sig om vi kysstes länge länge... Den natten knullade vi tre gånger.

Det var kärlek...
 

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Hmmm... visst är det härligt med bekännelser! Kolla min tråd här på forumet: Bekänn era bus!

Där finns det en del... rättså busiga små bekännelser!

/D
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Hmmm... visst är det härligt med bekännelser! Kolla min tråd här på forumet: Bekänn era bus!

Där finns det en del... rättså busiga små bekännelser!

/D

Hur kollar man någons specifika tråd? eller om man bara vill kolla alla sina egna trådar/inlägg??
är ny här men har en del o lära tror jag.[:0]
 

Profesorn1

Ny medlem
Kön
Man
Okej, ta ju börja för några år sedan (ca. 3)
Jag hade en god vän/tremänning på besök, han skulle övernatta (bor "bara" 60 mil bort), så på kvällen när vi skulle sova så tyckte han att jag skulle berätta en "dirrty historia" så det gjorde jag, på det villkoret att han runkade (han hade inte börjat få sprut) så han runkade och jag berättade, till slut så sa han att han inte orkade mer, så efter lite om och men så tog han emot mitt erbjudande att jag skulle få runka av honom (första gången jag gjort det)...

Det var i sommras, jag och samma vän satt uppe sent natt och spelade poker på sängen, efter ett tag började vi spela "strip-poker", ju mer vi spelade ju mer förlorade jag och efter ett tag vände turen, men sen när allt var av så tyckte ci att det var för sent att sluta... Så han kom på idén med "touch" alltså att nudda den andres (in vet vad) så det gjorde vi... Vi spelade hela tiden och den som van skulle ta på den andres, vilket till slut blev att vi började runka av varandra lite för varje gång tills den avrunkade sade stopp, då fortsatte spelet.

Och senare den vintern så installerade jag ett spel på min bärbara dator, till saken hör att denne samma vän ville spela det spelet, men han fick inte röra min dator tyckte mor och far min, så jag kom på den idén att han fick spela på spelet, ifall jag fick stoppa ner mina fingrar i hans ficka (gissa vad som fanns inom räck håll ;D ) Nå väl efter ett tag så knäppte jag upp hans knapp och gylf (jeans) ovh stack ner den andra handen där för att hålla lite ovan kuken... Men efter ett tag när han var relativt nära att komma så drog han fram den helt och tyckte att jag skulle runka av honom ordentligt :) Inte mig emot... Så gjorde vi "några" gånger. (Han tyckte att det var lite jobbigt emellan åt, men skönt, jag tyckte det var ganska kul)

Och nu i sommar när han kommer förbi så har han kommit överens om att vi ska testa att suga av varandra...
 

coffeegirl

Medlem
Kön
Kvinna
Hon vände sig om vi kysstes länge länge... Den natten knullade vi tre gånger.

Det var kärlek...

Vad hände med förhållandet då..?? Detta är som en bok som man inte kan släppa ifrån sig innan man läst hela.. Och vilken underbar uttryck: "[red]jag tog henne[/red] hårdare och hårdare". Vad bra du skriver..
 

Chablis

Ny medlem
Kön
Man
Hon vände sig om vi kysstes länge länge... Den natten knullade vi tre gånger.

Det var kärlek...

Vad hände med förhållandet då..?? Detta är som en bok som man inte kan släppa ifrån sig innan man läst hela.. Och vilken underbar uttryck: "[red]jag tog henne[/red] hårdare och hårdare". Vad bra du skriver..


Hej, och tack för komplimangen.
Hon lämnade mig efter fyra år. Det var råjobbigt och jag grät i flera veckor innan jag packade mitt och drog till Söderhavet en månad med nära vänner. Efter ett år ville hon ha tillbaka mig och vi träffades faktiskt och hade sex ett par gånger. Men det som hänt tidigare satt för djupt kvar... Tyvärr.

Men hon kommer alltid att vara nära mig på andra sätt.

Kärlek har nog aldrig gjort så ont och nått liknande himmelska toppar som med henne.

Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
'Cause I saw the end before we'd begun,
Yes I saw you were blinded and I knew I had won.
So I took what's mine by eternal right.
Took your soul out into the night.
It may be over but it won't stop there,
I am here for you if you'd only care.
You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I've kissed your lips and held your head.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

I am a dreamer but when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.
I'd be the father of your child.
I'd spend a lifetime with you.
I know your fears and you know mine.
We've had our doubts but now we're fine,
And I love you, I swear that's true.
I cannot live without you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

And I still hold your hand in mine.
In mine when I'm asleep.
And I will bear my soul in time,
When I'm kneeling at your feet.
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.
 
Toppen