Bil ute i det fria

Status
Stängd för vidare inlägg.

lustfylld rumpa

Aktiv medlem
Finns oftast ungefär i mitten av landet (dala) och gillar sexuell nudism/dogging/cruising. Är nyfiken på att ses ute vid diskret rastplats, eller smita in i en mans parkerande bil (gärna medan han sitter och spanar med kuken framme). En äldre man i bil, minst 50+ och stadig, kort som lång men gärna grov i kroppen... Är försiktig men knappast feg, kanske blottar jag rumpan snabbt, testar blicken, om jag inte redan är naken i naturen. Jag närmar mig om mannen fixerar på mig, jag kikar in i bilen och ser akten, en maskulin man sitter lockande med kuken framme, lockas jag så kanske jag trycker rumpan emot rutan, visar lite mer hud och hål, sen kilar jag in för en kåt stund tillsammans, gärna att det luktar kuk i bilen, gillar inte män som är för rena. Mannen ska gilla smala kroppar, tjejigt ljusa kåta stön, rumpa, svank och våta rövhål. Gillar att smeka mig själv förföriskt och sära på skinkorna för att blinka med rövhålet medan mannen kåtas upp, leker mig sen gärna kladdigt våt med mitt blommiga knullhål medan mannen tittar sig savande kåt och runkar sin kuk. Har erfarenhet av nakenlek, så är testad i fält kan man säga, och det är så pirrigt, porrigt och spännande!
 

lustfylld rumpa

Aktiv medlem
Någon husvagn/husbilsäventyrande/trucker 60+ man i dalarna/eller passerar på resa, som vill stanna till och köra kuken i min sommarkåta blommiga midsommarkrans för skönt rövknull vid E45 under midsommar?
 

Andreashorny79

Ny medlem
Kön
Man
funerar på att åka till löddeköping och köpa nya kalsonger nästa vecka , får åka dit utan då alla jag har e trasiga, eller ska man bara åka dit med trasiga som man bara sliter av och byter i nån provhytt
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
funerar på att åka till löddeköping och köpa nya kalsonger nästa vecka , får åka dit utan då alla jag har e trasiga, eller ska man bara åka dit med trasiga som man bara sliter av och byter i nån provhytt
Jag hade åkt utan!!
Kan bli en häftig upplevelse....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen