Blev påkommen

Heha7

Ny medlem
Kön
Man
Detta är sant. En morgon satt jag och runkade i sängen. Jag trodde jag var ensamm på övervåningen, men då kom brorsans flickvän och såg mig runka. Det värsta var att jag hade hennes string på mig och sa hennes namn när jag runkade. En sak jag blev otroligt kåt av sen var att inte såg skärrad ut,utan tyckte någ att det såg sexigt ut.
Men tycker ni att jag är pervers när jag tar på mig hennes string?
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Menade du att hon inte såg skärrad ut?? Det där med string får väl tjejerna svara på, men själv har jag alltid varit barnsligt förtjust i kvinnors underkläder :)

Blev själv påkommen en gång av min bästa kompis syrra när jag runkade - ganska pinigt då... Men vi har haft kul åt det, ibland kommer det en förtäckt kommentar från henne - och vi vet båda vad hon talar om, men ingen annan... Jag har kommit på henne också!
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Klart att jag gillar när män uppskattar mina underkläder. Men jag skulle inte gilla att se mina underkläder på en man.
 

frequentic

Ny medlem
Kön
Man
Detta är sant. En morgon satt jag och runkade i sängen. Jag trodde jag var ensamm på övervåningen, men då kom brorsans flickvän och såg mig runka. Det värsta var att jag hade hennes string på mig och sa hennes namn när jag runkade. En sak jag blev otroligt kåt av sen var att inte såg skärrad ut,utan tyckte någ att det såg sexigt ut.
Men tycker ni att jag är pervers när jag tar på mig hennes string?

Jag tror att de flesta på Onanera's forum är perversa i en eller anna bemärkelse. Så oroa dig inte alltför mycket för det. Vad som jag tycker är intressantare är om det var underkläderna i sig eller att de var brorsans flickväns som gjorde dig tänd.
 
Toppen