Bli en bra älskare på egen hand!

SOLO

Medlem
Genom att träna upp uthålligheten samt lära känna din kropps signaler kan du träna upp dig till en bättre älskare.[8]

Ta tid på dig. Att försöka få det kvickt överstökat rekommenderas inte. Beteendet kan följa med i samlivet, vilket kanske inte skulle bli så poppis.
 
G

Guest

Gäst
Det är ju "halva nöjet" att försöka dra ut på det...
Likaväl som det kan vara gött med en snabbis ibland oxå.
 

Zmulan

Ny medlem
Kön
Man
ja när man drar ut på det så får man ju "suga på karamellen" så länge det går.....skönare sen när man väl skjuter!
 

Dr.Pillesnöpp

Ny medlem
Kön
Man
lite sent svar... Men jag har en helt annan uppfattning. Jag tycker det e helskönt att dra en snabbis. Min orgasm blir som intensivast då :-s
 

SOLO

Medlem
Det var som katten. Till å med det är individuellt. Bra forum, lär sig nytt då å då. :p

Master Bate!
 

joxxer

Ny medlem
Kön
Man
njae... jag tycker det blir skönast att dra ut på det hela...
en snabbis då blire bara en liten orgasm.
drar man ut på det blir det ju typ explosions artat.:cool:
 

Sprite

Medlem
Kön
Man
mm, precis. jag tänkte att jag skulle ligga och runka länge en dag i helgen och jag låg i en halvtimme och runkade tillslut så kunde jag inte hålla mej och då flög ju sperman upp på bröstet och sen kändes det som om att hela "lagret" av sperman tog slut direkt. och MKT skönare var orgasmen när jag låg länge :cool:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
För typ 30 år sedan var jag på jobb och sov på vandrarhem. Jag var inte bortskämd med porrfilm, så jag gick till videobutik och hyrde VHS-spelare och några utvalda videoband. Sedan låg jag och tittade på porr hela kvällen och långt in på natten. När jag äntligen släppte orgasmen fri och sprutade så sprutade jag över mitt eget huvud. Hörde hur första spermadosen landade på kudden ovanför mig. Har varken förr eller senare haft ett sådant sprut som då. Lång upphetsning, extremt spännande med porrfilm (för mig vid den tiden) och härliga filmer laddade upp mig rejält.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
För typ 30 år sedan var jag på jobb och sov på vandrarhem. Jag var inte bortskämd med porrfilm, så jag gick till videobutik och hyrde VHS-spelare och några utvalda videoband. Sedan låg jag och tittade på porr hela kvällen och långt in på natten. När jag äntligen släppte orgasmen fri och sprutade så sprutade jag över mitt eget huvud. Hörde hur första spermadosen landade på kudden ovanför mig. Har varken förr eller senare haft ett sådant sprut som då. Lång upphetsning, extremt spännande med porrfilm (för mig vid den tiden) och härliga filmer laddade upp mig rejält.
Samma sak hände mig första gångerna jag tittade på porrfilm. Man hade ju läst några porrtidningar och titta lite på lättklädda tjejer, brukar vara syrrans kompisar som kanske sovit över, kom in i köket nyvakna i minimala trosor toppless, eller i en t-shirt med ingenting under.
Det kanske gjorde det för att hetsa upp mig.
Porrfilmerna på den tiden var kanske inte de bästa men var iallafall naket och sex med sprut.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Samma sak hände mig första gångerna jag tittade på porrfilm. Man hade ju läst några porrtidningar och titta lite på lättklädda tjejer, brukar vara syrrans kompisar som kanske sovit över, kom in i köket nyvakna i minimala trosor toppless, eller i en t-shirt med ingenting under.
Det kanske gjorde det för att hetsa upp mig.
Porrfilmerna på den tiden var kanske inte de bästa men var iallafall naket och sex med sprut.
Det är skillnad på att vid den tiden bara sett bilder till att se rörliga filmer. En helt annan dimension. Tyvärr hade aldrig mina systrar kompisar hemma som sov över. Inte vanligt i mitt hem när jag var barn och våra kompisar bodde alla nära, så tanken fanns nog inte ens. Jag tycker filmerna då var väl så bra som nu. Mera ”naturligt” och inte så mkt analt. Dessutom vackra fina fittbuskar. Är så trött på alla renrakade fittor numera. Välansade ett plus men helrakade så de ser ut som omogna flickebarn ett minus. Däremot var bild kvaliteten bedrövlig på VHS-bandens tid.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Håller med om att det var mer naturligt på de äldre filmerna, inget silikon och orkade kvinnor med normala buske över fittan det gillar jag.
Med bild kvaliteten och storyn var inte mycket hurra över. Det var inte så många vänner till min lillasyster fyra tror som jag kommer ihåg.
Två av dem var jag djupt förälskade i de var ofta i mina fantasier när jag runkade. Sen blev man äldre skaffad riktiga flickvänner blev ingen porr, nu finns det över allt har läst att även många kvinnor tittar på porr. Min lillasyster erkänner att hon tittar ibland men läser oftare en sexnovell. Fast hon har man och två barn nu så blir väl inte så mycket tid för det. Fast hon vill sköta det själv alltså onanera någon gång i veckan.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag aldrig haft sex med min lillasyster vi lekte doktor när vi var små barn. Men vi kan tala om sex och onani med varandra även om det inte blir så grovt språk. Det grövsta hon nämner är hennes pattar även om vi inte brukar tala om dem. Att ha regelrätt sex med min syster finns inte på kartan även om det kanske är tillåtet efter som hon är min styvsyster men även min lillasyster.
 
Toppen