Blir man Bi med åren

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Upptäckt att man börjat gilla en del filmer med bi inslag aldrig provat men vem vet
här är en riktig favvo
https://sv.xhamster.com/videos/share-granny-wife-clean-pie-xhVn9eE

Det sägs från många håll att många vid tilltagande ålder börja intressera sej för det egna könet. Vet inte om detta gäller både kvinnor och män, eller bara oss män.
Som du ser i trådarna, så har många av oss provat olika varianter av erotiska aktiviteter, kuklekar eller annat med andra killar/män, och vi identifierar oss inte som gay eller ens bi för det.

Många av oss, bl.a jag, han inte blivit besviken och kommer att prova killsex igen.

Men du väljer själv!
 
Last edited:
D

Domino

Gäst
Jag har alltid varit bi! Redan som 10-åring blev jag intresserad av att titta på båda könen lika mycket. Som tonåring fantiserade jag om både killar och tjejer.
Jag känner igen mig i det till 100% Sedan tror jag att man ju äldre man blir kanske också blir mer tolerant även mot sina egna tankar och fantasier och därmed också bejakar känslor man gått och burit på, men kanske varit lite rädd för :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tror det mer handlar om det sociala runt bi och homosexualitet. När jag växte upp på 80-talet så var det väl accepterat att vara "gay", men ingen var det (det vill säga erkände det). Vet ju bara snacket i skolan mellan killarna och att "gay" användes lite som ett skällsord för att förolämpa någon. Kunde ju bara vara sånt om någon hade en udda tröja på sig "Men Pelle, fan vad gay du ser ut!". Vill inte tro att det präglat mig, men det har det definitivt för det är väl i senare år när jag blivit mer bekväm med mig själv också som jag accepterat att det nog finns en bi-sidan hos mig.

Men som någon skrev här uppe också, samtidigt så börjar ju pojkars sexuella utforskande ofta med andra killar. Då menar jag att man tittar på porr och möjligen runkar tillsammans. Vilket är intressant. :)
 

Ruskpick

Medlem
Ålder
67
Kön
Man
Har funderat en del på detta. Jag är gift och betraktar mig som hetero. Har i tonåren haft lite runk o sug med lite kompisar och även lite senare i livet med likasinnade killar då även min fru har varit med. Tycker bara det är skönt att vara kåt ihop med likasinnade oavsett kön och leka tillsammans.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Jag tror en hetrorelation hämnar en hel del. Sen tycker inte jag kön skall spela roll. Är man nyfiken så får man utforska saker och ting. Det är ju inte farligt att suga och knulla kuk likasom. Sen som jag sagt så många gånger att man blir inget man inte själv uttrycker att man är. Sen om man får frun/partner med sig så är det ju inte fel liksom.
Manya
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror att många med mej med litet perspektiv har funnit ett stort värde i att uppskatta både män o kvinnor. Är ju hetro men har haft flera härliga stunder med män. Blir nästan förälskade i dem men kan nog bara leva ihop med en kvinna. ...
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Tror att många med mej med litet perspektiv har funnit ett stort värde i att uppskatta både män o kvinnor. Är ju hetro men har haft flera härliga stunder med män. Blir nästan förälskade i dem men kan nog bara leva ihop med en kvinna. ...

Den dan man blir förälskad och inleder förhållande då pratar vi annat. Men tycka om och umgås imtimt kan man göra oavsett vad man är.
Manya
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Förstår hur du menar men ibland kan gränserna kännas diffusa.
Kan bara hålla med. Träffar en kille ibland och stundtals kan jag känna en kärlek till honom, men att flytta ihop och bo med honom skulle aldrig funka. Där är det bara en kvinna som gäller.
 

benne

Ny medlem
Kön
Man
Jag känner precis som du för jag har inte alltid blivit kåt på män utan de var min sambo som själv är bi som ledde in mig på detta ! Att jag sedan med åren börjat fundera på hur de skulle kunna va med en man till var jag är idag är en övergångs tid på ca 10 år och de kunde säkert gått fortare om jag hade varit singel men för mig är de så också att jag nästan kan känna kärlek för en man men ändå inte på samma vis som med en kvinna som jag kan dela mitt liv med de är bara så inget jag hänger upp mig på direkt ändå kan en sexupplevelse med en man göra mig kåtare än jag någonsin blivit med en kvinna (skumt) men så är det bara . Jag är tacksam att jag har de som jag har de med min sambo att jag inte behöver smyga med de utan att hon är helt okej med att jag träffar men de skulle vara ur jobbigt om man tvingats smyga med de som de allra flesta får gör de är jätte synd för jag tror många par skulle mått bättre i sin egen relation om de gav varandra en större frihet med ansvar och respekt
 
Toppen