Blue vision

Ken-FLADHCUM

Ny medlem
Synd att man inte e gay...
Då haglar det erbjudanden..
Men gillar att vara för,trevligt folk
Nästan alla, vissa kan inte ta ett nej och står och psykopatstirrar fast jag säger nej..
Men det får jag väl leva med utan större problem .
 

Kille9411

Ny medlem
Hej
Jag ska till BV på tisdag. Är 27 år och vill gärna sära på benen o låta killar med stor kuk knulla min rövfitta. Brukar det vara mycket folk där tisdag kväll?
 

Cgcg

Aktiv medlem
Kön
Man
Var första gången på nakenkväll som är på torsdagar från kl 20.Du får ett eget skåp att hänga in kläderna och sen i rummet där det visas riktigt bra porr på två ledskärmar.Vi var ungefär 15 killar,alla helt näck och styva kukar som runkades.Så kåt,härlig stämning och viljet grupprunk .Kommer bli fler besök på torsdagarna - flera valde också att runka helt näck i de andra salongerna också.Efter 2 timmar av edgande så sprutade man som en gejser ! kan rekommendera torsdagar på BV !
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Var första gången på nakenkväll som är på torsdagar från kl 20.Du får ett eget skåp att hänga in kläderna och sen i rummet där det visas riktigt bra porr på två ledskärmar.Vi var ungefär 15 killar,alla helt näck och styva kukar som runkades.Så kåt,härlig stämning och viljet grupprunk .Kommer bli fler besök på torsdagarna - flera valde också att runka helt näck i de andra salongerna också.Efter 2 timmar av edgande så sprutade man som en gejser ! kan rekommendera torsdagar på BV !
Nu vet man var man går om man skulle råka vara i Stockholm en torsdagskväll!
 

Acke666

Medlem
Kön
Man
Var första gången på nakenkväll som är på torsdagar från kl 20.Du får ett eget skåp att hänga in kläderna och sen i rummet där det visas riktigt bra porr på två ledskärmar.Vi var ungefär 15 killar,alla helt näck och styva kukar som runkades.Så kåt,härlig stämning och viljet grupprunk .Kommer bli fler besök på torsdagarna - flera valde också att runka helt näck i de andra salongerna också.Efter 2 timmar av edgande så sprutade man som en gejser ! kan rekommendera torsdagar på BV !
Funderar på att åka dit på torsdag, första gången för mig på nakenkväll. Var det ok att bara sitta och runka eller komma det folk och försöker tafsa osv? Vill bara sitta och runka med andra
 

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Igår tog jag mod till mig att gå till porrbio tänkte jag kan gå dit och titta på porr film och runka lite jag satte på mig min kukring jobbade hela dagen och såg fram emot kvällen åkte dit hade på mig mysbyxor och tshirt kom in gick och tittade i olika rum sen satte jag mig ner tittade på filmen jag runkade i byxorna men drog inte ner byxorna efter en stund kom en man satte sig brevid mig han drog ner byxorna till knäna och visade sitt stånd och tog av sig tröjan och började runka. Jag är hetero brukar aldrig tända på män men nu blev jag jättetänd jag drog ner mina byxor till knäna och tog också av mig tröjan och runkade jag kunde inte längre koncentrera mig på filmen utan kunde bara mannens stånd. Jag såg att kuken blev större och större och sprickfärdig jag kände jag skulle komma snart vi tittade på varandra när vi runkade men ingen rörde varandra. Han kom först och sprutade över magen sen kom jag och vi smetade sperman runt magen sen tog han ett finger fullt med sperma stoppade in den i munnen och sög på fingret jag gjorde likadant. Sen klädde mannen på sig och gick jag satt kvar länge och runkade och sprutade flera gånger. Nu efteråt har jag fantiserat att jag tog tag i mannens kuk och böjde mig ner och sög av han och tog all hans sperma i min mun. Jag ska gå tillbaka och hoppas jag kan få suga någons kuk. Konstigt att jag har såna tankar eftersom jag är hetero men eftersom jag är singel så varför inte
Vem vet det är kanske dig jag träffar
Skön upplevelse. Jag har en liknande som hände på Manhattan. Skall gå dit igen snart någon dag.
 

Johan_

Aktiv medlem
Blue vision är trevligt . Har sambo som inget vet att jag tänder på kuk i bland när jag väl tog mod till mig att gå till Bv. Blev så skönt avsugen där i en av sofforna och blev skönt knullad för första gången . Knullat ett par tjejer med som låg och tog emot kuk av alla som ville
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har varit på BV vid ganska många tillfällen men blir nästan alltid irriterad på folk som är alldeles för efterhängsna och som verkar ha noll förmåga att läsa av min ovilja.
Typ som hoppas desperat att det ska löna sig att följa efter två meter bakom var man än går. Det är väl tyvärr nackdelen med att se bra ut när man bara vill kunna slappna av och ha en skön stund.
 

Johan_

Aktiv medlem
Jag har varit på BV vid ganska många tillfällen men blir nästan alltid irriterad på folk som är alldeles för efterhängsna och som verkar ha noll förmåga att läsa av min ovilja.
Typ som hoppas desperat att det ska löna sig att följa efter två meter bakom var man än går. Det är väl tyvärr nackdelen med att se bra ut när man bara vill kunna slappna av och ha en skön stund.
Jo håller med jobbigt att de är så många förstår inte heller när man visar att man inte är intresserad
 

Johan_

Aktiv medlem
Man säger bara i kassan att man vill gå in till bion personalen är väldigt trevliga och hjälpsamma man kan hänga av sig ytterkläderna vid kassan . Sedan bara att strosa runt bland det olika rummen . Uppbyggt som en labyrint med salonger och soffor där de visar olika filmer. Själv gillar jag sätta mig i någon av sofforna och titta på porr. Och runka gärna tillsammans med andra kåta. Ibland något par kommer in och man får. Knulla tjejen
 

svenne450

Aktiv medlem
Ålder
63
Kön
Man
Jag tänker åka till BV på torsdag den 4/1 och vara med på nakenkvällen och få runka öppet inför andra. Har gjort det förr och tyckte att det var skönt.
Planen är att gå in och klä av mig för att sen ta ett varv ute i lokalerna för att kolla och kåta upp mig en stund innan jag går in i eventavdelningen. Där brukar det alltid vara lätt att få leka med både sin egen och andras kukar.
 

acejordan

Aktiv medlem
Kön
Man
Man säger bara i kassan att man vill gå in till bion personalen är väldigt trevliga och hjälpsamma man kan hänga av sig ytterkläderna vid kassan . Sedan bara att strosa runt bland det olika rummen . Uppbyggt som en labyrint med salonger och soffor där de visar olika filmer. Själv gillar jag sätta mig i någon av sofforna och titta på porr. Och runka gärna tillsammans med andra kåta. Ibland något par kommer in och man får. Knulla tjejen
det lät ju trevligt :D
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Ska testa BV nästa måndag (15/1). Det brukar vara tunt med folk på Vuxenkul på måndagskvällar. Får se hur BV är på den punkten.
Synd att man inte e gay...
Då haglar det erbjudanden..
Men gillar att vara för,trevligt folk
Nästan alla, vissa kan inte ta ett nej och står och psykopatstirrar fast jag säger nej..
Men det får jag väl leva med utan större problem .

Jag är inte gay, men... det Ken berättar om verkar väldigt lovande för sånt bus jag främst är ute efter. Det blir säkert ett läckert reportage under Sexminnen nästa vecka :cool: Mina porrbiobesök från Göteborg har fått många gillanden.
 
Toppen