Blygdläppar

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har lite funderingar på blygdläpparnas utseende. Hur vanligt är det egentligen att dom inre är långa, dom liksom tittar fram från springan, och är man rakad så syns det tydligt.
Vad tycker ni killar om detta? Är det äckligt, avtändande, OK eller vad anser ni?
Vad har ni tjejer för erfarenheter ang. detta? Kanske nån som har samma problem, kan man göra nåt åt detta utan att det kostar skjortan?
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Jag är inte den människa direkt som haft sex med hur många som helst. Men några blygdläppar har man väl sett i sitt liv iaf. Tycker inte du ska vara direkt orolig. Jag själv anser det jättetändande med lite utstickande blygdläppar. De får gärna vara stora eller små. För mig spelar det inte så stor roll.

Det tycks bli ganska vanligt att tjejer tycker det här är ett problem. Det börjar nästan likna killarnas evighetsproblem med snoppstorleken.

Du skriver att "Kanske nån som har samma problem, kan man göra nåt åt detta utan att det kostar skjortan?"

Jag vet inte, jag är lite uppgiven och förvånad att det ens verkar vara ett problem och jag tycker absolut inte du ska göra något åt det rent fysiskt med att operera eller dylikt. Det här verkar mer ha med självkänsla att göra.
 

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Tack för ditt svar.
Ja, det kanske sitter i självkänslan. Men eftersom jag aldrig hört något positivt om detta (innan du svarade) så vet man ju inte vad man ska tro. Ingen partner har någonsin sagt varken bu eller bä. Svårt att ha en bra självkänsla i ämnet om man aldrig fått nån positiv kommentar, och själv tycker att det vore snyggare med små blygdläppar. Är det så att de flesta killar tycker ungefär som du så är det synd att vi som har denna "åkomma" inte kan njuta av att vi ser ut som vi gör. Det kanske borde tas upp mer.
Fler som har åsikter????????
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag har sett en del fina snippor i mina dagar
jag tycker att det r läckert när de inre r lite utanför de yttre

iof tror jag inte att jag har mött en enda snippa som jag har funnit motbjudande;)

tror nog att hela du r läcker:)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag tycker det är helt OK... Absolut inte äckligt eller avtändande, tvärtom är väl fittor nästan alltid läckra och tändande... :p det e nåt grymt lockande och mysigt med springan, mums!
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har lite funderingar på blygdläpparnas utseende. Hur vanligt är det egentligen att dom inre är långa, dom liksom tittar fram från springan, och är man rakad så syns det tydligt.
Vad tycker ni killar om detta? Är det äckligt, avtändande, OK eller vad anser ni?
Vad har ni tjejer för erfarenheter ang. detta? Kanske nån som har samma problem, kan man göra nåt åt detta utan att det kostar skjortan?

Jag tror att det är ganska vanligt att de inre blygdläpparna kikar fram, själv är jag så skapt att den ena är betydligt större än den andra, men jag har aldrig haft sex med nån som klagat över det. Jag är bara glad över att min kropp fungerar & om man tänker på ev kosmetisk operation får man inte glömma bort att det alltid bildas ärrvävnad. Om den gör en mer eller mindre känslig låter jag vara osagt, eftersom jag inte har erfarenhet av det.

Men jag hittade en fin site på en annan tråd http://www.finafittor.com/

samt att Ylva-Maria Thomson har gjort avgjutningar av 100 kvinnors kön. Finns nog att köpa som affisch http://www.ylva-art.com/projekt/bild1.html:oops:
 

mrbiig

Medlem
Kön
Man
Det finns ju inget godare att se när dom inre blygdläpparna följer med in och ut när man knullar, är dom då av större storlek ja då blir det bättre:p
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
:oops:
Jag tycker det är upphetsande, gillar att leka lite med tungan, när man hetsar frugan.
Sen håller jag me dig lite buus, att se dem runt kuken när man älskar är hett:D
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
som yngre tror jag att man har svårt att acceptera hur man ser ut där nere.

jag hatade mina blygläppar..tyckte inte om att dom putade ut.
trodde det syndes i duschen på gympan och så..

Men hallå...jag är fullt normal..och har ett vackert underliv.som männen älskar.
och är säkert på att det är detsamma för dig;)

puss på läpparna:oops:;):p
 

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Tack så hemskt mycket för era svar! :)
Det känns lite lättare nu. Kanske självförtroendet kan börja återvända så smått.
Ni som har partners med stora blygdläppar, snälla, säg till dom att ni tycker det är sexigt (om ni tycker det). Låt dom få veta!
;) :love: :p
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Tack så hemskt mycket för era svar! :)
Det känns lite lättare nu. Kanske självförtroendet kan börja återvända så smått.
Ni som har partners med stora blygdläppar, snälla, säg till dom att ni tycker det är sexigt (om ni tycker det). Låt dom få veta!
;) :love: :p

Jätteskönt att höra att du känner dig bättre till mods...! :) Och glöm inte att du är kvinna, och därmed sexig som bara den i våra ögon!! ;)

Har tänkt lite på din fråga och har kommit fram till att ett par inre läppar som är lite mer, det gör en FITTA av en mus...! [}:)]:p
Så mycket mer helt enkelt!! :p
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Tack så hemskt mycket för era svar! :)
Det känns lite lättare nu. Kanske självförtroendet kan börja återvända så smått.
Ni som har partners med stora blygdläppar, snälla, säg till dom att ni tycker det är sexigt (om ni tycker det). Låt dom få veta!
;) :love: :p

Jätteskönt att höra att du känner dig bättre till mods...! :) Och glöm inte att du är kvinna, och därmed sexig som bara den i våra ögon!! ;)

Har tänkt lite på din fråga och har kommit fram till att ett par inre läppar som är lite mer, det gör en FITTA av en mus...! [}:)]:p
Så mycket mer helt enkelt!! :p

Mina inre läppar är små. Kan endast njutas av ögat om jag med mina (eller dina) fingrar öppnar...

Har jag då endast en mus och ingen fitta? :p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Tack så hemskt mycket för era svar! :)
Det känns lite lättare nu. Kanske självförtroendet kan börja återvända så smått.
Ni som har partners med stora blygdläppar, snälla, säg till dom att ni tycker det är sexigt (om ni tycker det). Låt dom få veta!
;) :love: :p

klart jag säger det varje gång det känns rätt & r läge....
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Tack så hemskt mycket för era svar! :)
Det känns lite lättare nu. Kanske självförtroendet kan börja återvända så smått.
Ni som har partners med stora blygdläppar, snälla, säg till dom att ni tycker det är sexigt (om ni tycker det). Låt dom få veta!
;) :love: :p

:oops: :D

Hon vet, tycker som sagt om min tunga, lekande på dem.
:p
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Ju mer purpur-röda blygdläppar som kan blodfyllas och öppna för insyn av slidans väta ju bättre är det! Jag vill gärna se kvinnans kåthet och vad är väl då härligare än ett underliv som är öppet utan hjälp av fingrar. Mums! :p
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Tack så hemskt mycket för era svar! :)
Det känns lite lättare nu. Kanske självförtroendet kan börja återvända så smått.
Ni som har partners med stora blygdläppar, snälla, säg till dom att ni tycker det är sexigt (om ni tycker det). Låt dom få veta!
;) :love: :p

Jätteskönt att höra att du känner dig bättre till mods...! :) Och glöm inte att du är kvinna, och därmed sexig som bara den i våra ögon!! ;)

Har tänkt lite på din fråga och har kommit fram till att ett par inre läppar som är lite mer, det gör en FITTA av en mus...! [}:)]:p
Så mycket mer helt enkelt!! :p

Mina inre läppar är små. Kan endast njutas av ögat om jag med mina (eller dina) fingrar öppnar...

Har jag då endast en mus och ingen fitta? :p

Hehe, du har verkligen en alldeles underbar fitta du med, Wilda....! ;)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Att dom tittar fram är väl det vanligaste. Det är mysigt att börja suga in dom inre när de yttre fortfarande sluter om så man glider inåt och särar upp dom yttre *smask*

fast en riktigt riktigt tajt springa (när dom nästan är ihop) där dom intre är dolda och fittan är totalt slätrakad det är fan ännu mer upphetsande.
 
Toppen