Bodycontact fungerar inte/ kontakter på BC

Status
Stängd för vidare inlägg.

Didrik

Ny medlem
Kön
Man
Hej! Kan inte logga in på bodycontact, är det bara jag som hsr problem eller andra också?
 

Hin Håle

Medlem
Ålder
33
Kön
Man
http://status.bodycontact.com/

"Sajten har strulat en hel del som vi ber om ursäkt för. Mediaserverns RAID-volym ligger nere, på grund av att de hot spares som fanns tillgängliga inte kickade in som de skulle. Nya hårddiskar är beställda från Tyskland. Till dess så är ligger forumet nere, inga bilder visas och sökfunktionen är avstängd. Inga PLUS-poäng dras under tiden strulet pågår. I övrigt så ska det funka mer eller mindre som vanligt.
Under onsdagskvällen så har vi startat om alla webservrar som hanterar medlemssidan och www."
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jo de verkar ha problem, tråkigt för jag och Harley hade precis fått kontakt med ett trevligt par, men inte hunnit byta mobilnummer..
 
  • Gilla
Reactions: Mac

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
http://status.bodycontact.com/

"Sajten har strulat en hel del som vi ber om ursäkt för. Mediaserverns RAID-volym ligger nere, på grund av att de hot spares som fanns tillgängliga inte kickade in som de skulle. Nya hårddiskar är beställda från Tyskland. Till dess så är ligger forumet nere, inga bilder visas och sökfunktionen är avstängd. Inga PLUS-poäng dras under tiden strulet pågår. I övrigt så ska det funka mer eller mindre som vanligt.
Under onsdagskvällen så har vi startat om alla webservrar som hanterar medlemssidan och www."
Jag kan fortfarande inte logga in där.....
 
Ålder
40
Kön
Man
Tack, känner att man alltid kan lita på ona-communityt! Precis som när ona låg nere häromåret blir man alltid lite stressad när man blir orolig för hack and leak osv. Kan ju vara väldigt intimt det som avhandlas här och på BC. Vi hjälps alla åt!
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kom in :)rolleyes:) idag men BC uppträder tetigt , bland annat var min snygga profilbild försvunnen..nåt är helt enkelt snett med BC just nu, hoppas dom fixar det..
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Var precis inne på BC. Allt tycks funka, utom att mina bilder inte går att nå, ingen annans heller.
Funkar, men är lite segt att få upp nya sidor, både egna och andras.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen