Bodycontact och runkträffar

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Voyurscum, din profil här på Onanera är blockad för oss andra. Kolla dina inställningar. Dolda profiler kan ingen besöka, vilket känns rätt trist. Då blir det ju inte mycket chat eller kontakter…
Inte blockad för mig....
men som jag nyss skrev i en annan tråd så tycker jag det är visset att så många av er inte anger ålder och var ni bor. Det skulle underlätta så mkt om man söker någon att träffa för att onanera tillsammans.
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Haft några träffar via BC och Qruiser, men även spontana träffar på ngr platser där träffar sker...
 

Mattis68

Medlem
Kön
Man
Tja, söker bara runkkompis, men dom flesta vill så mkt mer...
Skicka gärna PM, går inte att skicka till dig.


Jo jag tror att det ofta havererar eftersom många bara kan skriva när de är kåta och sitter och runkar. Lätt att lova saker då.
Man måste ju kunna skriva lite över tid för att det ska gå att få till.

Har inte fått till nån träff härifrån, men det beror på samma sak som ovan. Ett jäkla skrivande och kåt stämning en timme på fredagskvällen, sen knäpptyst under 7-10 dagar.
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
la ner min BC sida häromdagen, eller den senaste. har haft några, men ledsnat pga skälen som nämnt tidigare i tråden.
Men så har man saknat den lite och startat upp igen, för att återigen tröttna och lägga av.
Visst jag har träffat ett par jag haft sex med, och fortfarande har kontakt med, även om dom lagt av.
Träffat en kille som jag runkat med och som brukade avsluta med att suga av mig. Men detta är historia nu.
men det är låååångt mellan gångerna, så de som tror att det blir napp direkt där får nog söka nån annanstans.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Jag träffade min tjej på klubb6.se, vi träffade ett par via BC och själv har jag träffat några killar via BC. Men att få kontakt med en tjej på BC var helt omöjligt på den tiden.
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har lagt ner BC sedan ett tag tillbaka. Glömde lösenordet till min gamla inloggning och när man ska göra ny användare nu så verkar man behöva ange sin mammas mellannamn och vilken skostorlek man hade i 8:an...
Åkte också på några dåliga upplevelser där, träffar som inte dök upp, knäppskallar som sprutade efter 10 sek och sen knäppte upp och åkte hem mm mm. Det som absolut mest förekommande och anledningen till att jag lade ner BC var att de flesta inte ens svarade. Många tjejer klagade på att killarna bara skrev "kåt, knulla?" Och sen blev sura när de fick ett nej. Jag skrev betydligt mer och artigt men fick inte ens ett svar alltså förrän jag testade en gång och skrev typ "skit på dig då" för jag var så less. Då direkt kom ett argt svar
Men träffade också en bra tjej som introducerade mig till nakenbad och några trevliga trekanter :).
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har kvar BC för att hålla kontakten med några runkkompisar. Ytterst sällan det leder till någon ny kontakt. Kvinnor helt uteslutna, då de sällan ens svarar på meddelanden.
 

runksthlm08

Välbekant medlem
Kön
Man
Om man vill hitta en seriös runkpolare med lite liknande intressen så kan jag varmt rekommendera en mix av:

- Bodycontact, lägg ut annonser där du ber personen svara med lite info om porrsmak, ignorera "hej", "omgg suuga kuk?" svar
- Knullkontakt.se, lite som Bodycontact men verkar mindre seriöst, färre användare men ibland har man tur
- Discord, väldigt många porrinriktade servrar där man kan lägga ut annonser
- Xhamster, via "dejting" sidan kan man sortera medlemmar efter land/stad, ibland hitta vettigt folk, funkar riktigt bra när man är ute och reser med
- Imagefap, ungefär som Xhamster
- Denna sida :)

Kortfattat, att hitta en vettig runkpolare man klickar med är ett gediget arbete men värt det! Ett bra filter är att fråga om folks favorit porrstjärnor, kan de inte ens nämna ett par, fimpa och move on.

Lättast att träffa folk är om man har ställe att vara på, det brukar vara det slutgiltiga problemet även om hotellrum funkar ibland, när bägge klarar av långa runk.
 
Last edited:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Kortfattat, att hitta en vettig runkpolare man klickar med är ett gediget arbete men värt det! Ett bra filter är att fråga om folks favorit porrstjärnor, kan de inte ens nämna ett par, fimpa och move on.
Vad är det som säger att man måste vara en mästare i namnen på porrstjärnor för att hitta en runkpolare? Då skulle jag aldrig få nån runkpolare för jag har ingen aning om vad porrstjärnorna heter. Tittar inte heller på porr så ofta och absolut inte för att ta reda på vad de heter.... Av alla de runkpolare jag har och har haft genom åren så är det ingen som frågat mig om jag kan några namn på dem... Ville bara få det sagt. Lycka till med runkandet, med eller utan kompis.
 
Kön
Man
Vad är det som säger att man måste vara en mästare i namnen på porrstjärnor för att hitta en runkpolare? Då skulle jag aldrig få nån runkpolare för jag har ingen aning om vad porrstjärnorna heter. Tittar inte heller på porr så ofta och absolut inte för att ta reda på vad de heter.... Av alla de runkpolare jag har och har haft genom åren så är det ingen som frågat mig om jag kan några namn på dem... Ville bara få det sagt. Lycka till med runkandet, med eller utan kompis.
Jag kvalificerar inte heller, kan ju inte ens namn på vanliga skådisar. :unsure: Tror att han menar att man ställer frågor för att förstå om man gillar samma saker och typ av porr. Kan ju va namn eller porrkategorier, eller hur en bra runksession är osv. För att förstå förväntningar. Lägg lite tid på att snacka/chatta så blir det enklare. Nästa utmaning är att många vill ses men pallar inte. (y)
 

KilleOstergötland

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Vad är det som säger att man måste vara en mästare i namnen på porrstjärnor för att hitta en runkpolare? Då skulle jag aldrig få nån runkpolare för jag har ingen aning om vad porrstjärnorna heter. Tittar inte heller på porr så ofta och absolut inte för att ta reda på vad de heter.... Av alla de runkpolare jag har och har haft genom åren så är det ingen som frågat mig om jag kan några namn på dem... Ville bara få det sagt. Lycka till med runkandet, med eller utan kompis.
Tror det handlar lite om hur man tänkt att runkandet tillsammans med andra ska vara upplagt. Om man tänkt runka mest var för sig till porr och inte tänder specifikt på främmande kuk så är det definitivt intressant att veta att man har åtminstone något så när samma smak både vad gäller porrtjejer men såklart även kategori porr man gillar att runka till.

Jag tror inte han menar att man behöver kunna dra upp en lista på 20 porrtjejer men kanske 3-4 som man tänder lite mer på, har man dålig koll på individer så kan kategori porr man gillar räcka en bra bit även om det inte säger lika mycket.
 

runksthlm08

Välbekant medlem
Kön
Man
Vad är det som säger att man måste vara en mästare i namnen på porrstjärnor för att hitta en runkpolare? Då skulle jag aldrig få nån runkpolare för jag har ingen aning om vad porrstjärnorna heter. Tittar inte heller på porr så ofta och absolut inte för att ta reda på vad de heter.... Av alla de runkpolare jag har och har haft genom åren så är det ingen som frågat mig om jag kan några namn på dem... Ville bara få det sagt. Lycka till med runkandet, med eller utan kompis.

Alla är vi olika, för mig är porren en viktig del av upplevelsen. Om personen knappt kollar porr så är det lite som att gå och kolla fotboll med någon som kan nada om varken spelare eller regler, visst det funkar men det är inte lika roligt. Dessutom om jag ska träffa någon, så vill jag ha lite koll på vad vi ska se ihop, så man slipper jobbiga situationer där man hamnar i soffan och inser att motparten bara gillar dvärgporr.

Uppenbarligen söker vi olika saker, men det var mina tips till de som söker runkpolare med porr i fokus :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Alla är vi olika, för mig är porren en viktig del av upplevelsen. Om personen knappt kollar porr så är det lite som att gå och kolla fotboll med någon som kan nada om varken spelare eller regler, visst det funkar men det är inte lika roligt. Dessutom om jag ska träffa någon, så vill jag ha lite koll på vad vi ska se ihop, så man slipper jobbiga situationer där man hamnar i soffan och inser att motparten bara gillar dvärgporr.

Uppenbarligen söker vi olika saker, men det var mina tips till de som söker runkpolare med porr i fokus :)
Ja, vi är olika. Personligen ser jag sällan på porr ihop med runkkompisar. Vi koncentrerar oss på varandras kukar och njutning....
 
Kön
Man
Alla är vi olika, för mig är porren en viktig del av upplevelsen. Om personen knappt kollar porr så är det lite som att gå och kolla fotboll med någon som kan nada om varken spelare eller regler, visst det funkar men det är inte lika roligt. Dessutom om jag ska träffa någon, så vill jag ha lite koll på vad vi ska se ihop, så man slipper jobbiga situationer där man hamnar i soffan och inser att motparten bara gillar dvärgporr.

Uppenbarligen söker vi olika saker, men det var mina tips till de som söker runkpolare med porr i fokus :)
Finns dvärgporr? :D Helt rätt, snacka om och ringa in förväntningar e ju viktigt i allt.
 
Toppen