Bodycontact och runkträffar

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Alla är vi olika, för mig är porren en viktig del av upplevelsen. Om personen knappt kollar porr så är det lite som att gå och kolla fotboll med någon som kan nada om varken spelare eller regler, visst det funkar men det är inte lika roligt. Dessutom om jag ska träffa någon, så vill jag ha lite koll på vad vi ska se ihop, så man slipper jobbiga situationer där man hamnar i soffan och inser att motparten bara gillar dvärgporr.

Uppenbarligen söker vi olika saker, men det var mina tips till de som söker runkpolare med porr i fokus :)

Alla är vi olika, för mig är porren en viktig del av upplevelsen. Om personen knappt kollar porr så är det lite som att gå och kolla fotboll med någon som kan nada om varken spelare eller regler, visst det funkar men det är inte lika roligt. Dessutom om jag ska träffa någon, så vill jag ha lite koll på vad vi ska se ihop, så man slipper jobbiga situationer där man hamnar i soffan och inser att motparten bara gillar dvärgporr.

Uppenbarligen söker vi olika saker, men det var mina tips till de som söker runkpolare med porr i fokus :)
Förstår hur du menar och håller med till viss del. Bästa träffarna jag haft har varit när vi båda varit inne i porren och fantiserat om hur vi vill göra med tjejerna.

Däremot är det enligt mig ganska avtändande när man träffat nån som ”är sååå intresserad av heteroporr” men som sitter och bara glor på mig och kanske tjatar om att få suga.
 

runksthlm08

Välbekant medlem
Kön
Man
Förstår hur du menar och håller med till viss del. Bästa träffarna jag haft har varit när vi båda varit inne i porren och fantiserat om hur vi vill göra med tjejerna.

Däremot är det enligt mig ganska avtändande när man träffat nån som ”är sååå intresserad av heteroporr” men som sitter och bara glor på mig och kanske tjatar om att få suga.
Fast det är ju lite det som är grejen med att kolla av om de har ett hum om porrstjärnor osv. Blir rätt tydligt snabbt att de inte alls kollar heteroporr och därav min kommentar om att fimpa och gå vidare. Har väldigt svårt att tro att någon som "älskar" heteroporr och kollar på det inte kan slänga ur sig ett par namn.
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänkte ge BC en chans under några nätter på hotell. Helt otroligt!!!!!
Killar som inte kan ses idag…..men gärna imorgon….. därefter tystnad och sena avbokningar.
Skriver på kvällen att de kan komma dagen efter men samma sak där. Tystnad och en massa valser om allt möjligt.
De enda som verkar seriösa är ”heterokillar” som vill bli rövknullade, men där är istället mitt intresse noll.

Har erbjudit porr och runk på hotellrummet men det var tydligen inte bra nog. Over and out BC :ROFLMAO:
 

runksthlm08

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänkte ge BC en chans under några nätter på hotell. Helt otroligt!!!!!
Killar som inte kan ses idag…..men gärna imorgon….. därefter tystnad och sena avbokningar.
Skriver på kvällen att de kan komma dagen efter men samma sak där. Tystnad och en massa valser om allt möjligt.
De enda som verkar seriösa är ”heterokillar” som vill bli rövknullade, men där är istället mitt intresse noll.

Har erbjudit porr och runk på hotellrummet men det var tydligen inte bra nog. Over and out BC :ROFLMAO:
vilket hotell i vilken stad?
 
Kön
Man
Tänkte ge BC en chans under några nätter på hotell. Helt otroligt!!!!!
Killar som inte kan ses idag…..men gärna imorgon….. därefter tystnad och sena avbokningar.
Skriver på kvällen att de kan komma dagen efter men samma sak där. Tystnad och en massa valser om allt möjligt.
De enda som verkar seriösa är ”heterokillar” som vill bli rövknullade, men där är istället mitt intresse noll.

Har erbjudit porr och runk på hotellrummet men det var tydligen inte bra nog. Over and out BC :ROFLMAO:
Känner igen det. Många oseriösa och kanske fega. Måste ha tålamod och sålla hårt.
 
O

openmindedXXX

Gäst
Hängt på bla BC, till o från i 12-15 år. Både som singel och i relation.
Tycker det är delvis bra, när man väl lyckas träffa nått. Men stor mängd både par, tjejer och såklart killar, så är det mest prata.
Men slutsats och erfarenhet, är att många fantiserar och vill saker ibland. Men sen när det börjar hetta till, då drar man sig tillbaka.
Tror merparten av folk, bara vill ha fantasier och inte testa dom, utan håller på sina lustar.
Inget fel i det, många gånger är just fantasier än härligare än upplevelserna. Och ibland tvärt om.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Tänkte ge BC en chans under några nätter på hotell. Helt otroligt!!!!!
Killar som inte kan ses idag…..men gärna imorgon….. därefter tystnad och sena avbokningar.
Skriver på kvällen att de kan komma dagen efter men samma sak där. Tystnad och en massa valser om allt möjligt.
De enda som verkar seriösa är ”heterokillar” som vill bli rövknullade, men där är istället mitt intresse noll.

Har erbjudit porr och runk på hotellrummet men det var tydligen inte bra nog. Over and out BC :ROFLMAO:

Trist när det blir så. Uppenbarligen var du på hugget och menade allvar. Tycker dock inte att du skall ge upp - jag har liknande erfarenheter....

• som @runksthlm08 skrev; i vilken stad var du? Är "marknaden" tillräckligt stor där?
• min erfarenhet är att Hit-rate'n är ganska låg. Du måste skala bort många Snacke-Pellar först.
• därefter måste du dessutom ha tur - någon seriös måste ha tid&lust just där och då.
• har haft framgång med att ange dag och tid med lite framförhållning. Ex. .. i morgon kväll kl 19.... Då självsanerar sej måååånga Snacke-Pellar. Dom som blir kvar menar ofta också allvar.

Jag har lyckats flera gånger, både här och på BC - men Hit-rate'n har inte varit hög. Kan hjälpa att tydligt kommunicera att du inte är intresserad av Bullshit-artister och därefter gallra hårt.
Ex. Hetrokillar som vill testa analt.... Hamnar låååångt under den skamgränsen.

Sedan är det där med Kalla fötter en rätt sund instinkt. Har själv vid något tillfälle hoppat av i ett sent läge - det var något som skavde och inte kändes rätt...

Mitt budskap är - Ge inte upp! Vi som är seriösa finns där ute.
 
Last edited:

Tightnylon

Aktiv medlem
Kön
Man
Har varit på BC i många år och visst, har fått mängder av knepiga meddelanden, men har också träffat några mycket trevliga personer.
Tråkigast är ju de som bestämmer träff, uteblir utan förklaring och sedan raderar sitt kontor, för att sedan återkomma under nytt namn med samma upplägg.
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Trist när det blir så. Uppenbarligen var du på hugget och menade allvar. Tycker dock inte att du skall ge upp - jag har liknande erfarenheter....

• som @runksthlm08 skrev; i vilken stad var du? Är "marknaden" tillräckligt stor där?
• min erfarenhet är att Hit-rate'n är ganska låg. Du måste skala bort många Snacke-Pellar först.
• därefter måste du dessutom ha tur - någon seriös måste ha tid&lust just där och då.
• har haft framgång med att ange dag och tid med lite framförhållning. Ex. .. i morgon kväll kl 19.... Då självsanerar sej måååånga Snacke-Pellar. Dom som blir kvar menar ofta också allvar.

Jag har lyckats flera gånger, både här och på BC - men Hit-rate'n har inte varit hög. Kan hjälpa att tydligt kommunicera att du inte är intresserad av Bullshit-artister och därefter gallra hårt.
Ex. Hetrokillar som vill testa analt.... Hamnar låååångt under den skamgränsen.

Sedan är det där med Kalla fötter en rätt sund instinkt. Har själv vid något tillfälle hoppat av i ett sent läge - det var något som skavde och inte kändes rätt...

Mitt budskap är - Ge inte upp! Vi som är seriösa finns där ute.
Du slår spiken på huvudet där. Det är väl så att många sitter och runkar och skriver och blir kåta av det.
Men sen kommer klumpen i magen när man inser att fantasin ska bli verklighet.
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Ny annons uppe men nu på hemmaplan. Hoppas kunna sortera bort oseriösa (”har du plats?”, ”Tja, läget?”) och hetero rövknullare.
Nu även med utökad information om att min ovetande tjej inte är intresserad av random killar som tror dom ska få knulla henne.
Har även informerat om att jag inte söker avsugningar, trots att jag iofs tydligt skrivit att det är runkträffar till heteroporr som sökes.
2B continued…..
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har samma erfarenheter av BC. Mycket snack, ingen verkstad.
Det är samma skit överallt. Inte BC:s fel. Tror inte att ett speciellt klientel drar sig just till BC, utan de finns på alla liknande forum.
Jag har fått flera bra träffar där, men även en del riktiga stolpskott...
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är samma skit överallt. Inte BC:s fel. Tror inte att ett speciellt klientel drar sig just till BC, utan de finns på alla liknande forum.
Jag har fått flera bra träffar där, men även en del riktiga stolpskott...
Tråkigt. Skulle vilja ha en ny chans med dig. Ber verkligen om ursäkt
 
Toppen